Bumm! Visų pirma tai noriu jums padėkoti už tokias dideles peržiūras ant mano istorijos, o visų antra noriu pasakyti jog istorija bus keliama dažniau!!! :) Geros jums likusios dienos, bei puikios nuotaikos! ♥♥♥
- dėl ko nušokai nuo tilto ? - paklausė Zayn klausimo į kurį negalėjau atsakyti. Man galas...
- kodėl tau turėtų tai rūpėti ? Juk tu vedęs vyras, kuris greitai taps tėvu ir turės gražią laimingą šeimą.
- šeimą... - pakartojo dar karta...
- taip, šeimą... Jūsų vaikas bus laimingas, kadangi turės tėvą ir mamą kurie jį mylės. - iš po šitų mano žodžių Zayn išėjo iš palatos...
*Po metų*
- mama, mama! - sušuko Zack
- kas nutiko sūnau? - paklausiau kai jis pradėjo verkti.
- aš palgliuvau... - jis verkė vis stipriau ir stipriau. Paziurejau į jo koja iš kurios bego kraujas. Prireiks binto...
- Jasimin! - pašaukiau tarnaite - atnešk binto!
- gerai, ponia. - tarė bet greit nutilo.
- aš ne ponia, Jasimin - nusijuokiau- vadink mane tiesiog Alisha. Sutariam?
- gerai. - tarė ir nuėjo atnešti binto. Iš tikro per tuos metus spėjo daug kas pasikeisti. Harry susirado mergina su kuria laimingai gyvena, Liam taip pat susirado mergina , ir greitai bus jų vestuvės į kurias vyksiu ir aš su Zack. Louis turi sūnų , kuris labai gražus ir mielas, Niall išsiskyrė su savo mergina , nežinau kodėl. O Zayn, Zayn turi dukrą vardu Dila. Keistas vardas. Zayn nebendrauja su Zack, visiškai. Net per gimtadienį jo neaplanko. Zack ne kartą klausė kur jo tėtis, bet vis pakeisdavau temą. Man sunku apie tai kalbėti. Bent Louis neužmiršta Zack. Per Zack praeitą gimtadienį Louis pripirko jam daug dovanų, Zack'as buvo labai laimingas. Louis jam atstoja tėvą, nors Zack ir žino jog Louis jam nėra tikras tėvas. Keista, tiesa? vaikas vos kelių metukų ir jam dovanas dovanoja ne jo tėvas Zayn o Louis, kuris jam skaitosi dėdė... Šiandien turėsime važiuoti pirkti Zack'ui smokingą, atrodys kaip mažas vyriukas. Tuo pačiu paimsiu Jade ir ji man padės išsirinkti suknelę.
- na va Zack'ai viskas. - tariau kai sutvarkiau žaizdą ir uždėjau bintą. - o dabar eik su Jasimin, ji tau padės apsirengti ir vaziuosime, gerai?
- gelai. - tarė ir nubėgo su Jasimin. Laikas ir man jau eiti ruoštis. Buvau lipanti laiptais kai pradėjo vibruoti telefonas.
- Eley? - atsiliepiau
- taip, ką veiki?
- žadėjau eiti ruoštis, bet paskambinai tu - nusijuokiau.
- oi, atleisk. Tai kaip dėl rytojaus?
- nieko. Galėsime važiuoti kartu. Vistiek tu gi mano vaikinas.
- gerai, ate. Gerai praleisk laiką . - tarė ir padėjo ragelį.
••po 20minučiu••
- šitą ar šitą? - klausė Jade rodydama sukneles.
- šitą - parode į baltą suknele iš kažkur išdygęs Niall.
- Niall? - nusijuokiau.
- labas Alisha, taip ir galvojau jus čia susitikti. O, labas Zack'ai.
- labas. - tarė nedrąsiai Zack ir Niall paėmė jį į glėbį.
- tai va, atvykau pasakyti jog vestuvės bus rytoj 13h . Būkit pasiruošusios 11h. Paimsiu jus. - dar biški pabuvęs išvažiavo.
- zinojai kad ten bus ir Zayn su ta peroksidine ir dukra? - paklausė Jade
- taip , žinojau. Bet ta Dila niekada nebus Zack'o sesė, o jis jai brolis. Niekada.
- gerai gerai, einam pavalgyti? Nes jaučiu jog Zack išalko.
- gerai - tariau ir nuėjau paimti sukneles kurias išsirinkome. Paėmusi Zack už rankos pradėjau eiti su Jade iš parduotuvės. Ėjome gatve, kol Jade netyčia atsitrenkė į kažkokį vaikiną.
- Auč - tarė vaikinas užsidėdamas ranką ant kaktos.
- Atleisk - tarė Jade, ji visiškai nežinojo ką daryti, o aš vos laikiau juoką.
- Kitą kartą atsargiau eik mėlynaakę. - vaikinas dar pamerkęs akį Jadei nuėjo. Viskas, nebegaliu. Pratrūkau juoktis.
- Kas... čia... ką tik... buvo...? - su pauzėm pasakė Jade.
- Jis akivaizdžiai su tavimi flirtavo - juokiausi, Zack irgi pradėjo juoktis. Nežinau kodėl, todėl atsisukau į jo pusę. Kitos gatvės pusėje tas pats vaikinas į kurį atsitrenkė Jade vaidino klounu taip prajuokindamas Zack'ą.
- Ou demm. - tariau. - Man atrodo jam patinka vaikai, kaip ir tau. Būsit puiki pora. - paerzinau ją.
- Alisha! - nusijuokė Jade, ir paėmė Zack į glėbį. - Zack'ai?
- Ką?
- Nenori padaryti pokšto tentam klounui? - paklausė jo Jade, ką?!
- Jade, nevelk čia mano sūnaus.
- Sorry - tarė ir pasiėmusi Zack'ą nubėgo į kitą gatvės pusę, gerai jog čia pat buvo kavinė, tad nutariau lauke atsisėsti ir stebėti kas čia vyksta. Jade su Zack'u priėjo prie to vaikino ir Jade pradėjo su juo kalbėtis. Zack'as kai niekas nematė paėmė ledukų, ou dem vo dabar tai bus. Jis perdavė juos Jadei taip, kad niekas nepastebėtų. Tas vaikinas nusisuko ir Jade jam už marškinių primetė ledukų ir paėmusi Zack'ą pasileido bėgti prie manęs.
- Tu visai, durna? - pradėjau juoktis, bet nutilau. Pamačiau kai ką Jadei už nugaros... Tai buvo tas pats vaikinas, kuris akimis rodė jog pasimčiau Zack'ą.
- Zack'ai ateik čia. - tariau ir kai Zack'as atėjo pas mane, tas vaikinas Jade apipylė su sirupu. Būtume mate Jade's reakciją... Verta milijono.- gerai viskas baikit, apsikeiskit numeriais ir šiandien pabūkit ramiai? - nusijuokiau. Jie apsikeitė numeriais ir tas vaikinas nuėjo. - tai koks jo vardas?
- Nepatikėsi...
- kas?
- jo vardas Martin...
- nejaugi čia tikrai jis?
- taip...
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...