6 dalis

278 8 0
                                    

- Alisha? - išgirdau kažkieno balsą.

- Kas tu?

- Zayn, neprisimeni manęs? - jo akyse laisvai galėjau įžvelgti susimaišiusį liūdesį, sumišimą ir pyktį vienu metu.

- Atleisk, neprisimenu... - Bandžiau prisiminti jį, bet mano pastangos veltui.

- atleisk - nieko daugiau netaręs juodaplaukis išėjo.

Kas jam? Kas jis aplamai yra? Kodėl jis išėjo nieko daugiau netaręs tik atsiprašes?

**po savaitės**

Jau praėjo savaitė kaip iš juodaplaukio jokių žinių, vis dar nepajėgiu prisiminti kas jis. Bet iš Niall ir kitų vaikinų pasakojimų supratau, jog mes buvome pora. Visa savaitė prabėgo visai linksmai, kiekvieną dieną atvažiuodavo draugai, padėdavo viską po truputį prisiminti. Jau prisimenu daug. Bet Juodaplaukio niekaip, žinau tai jog jis Zayn Malik. Apie save žinau tiek jog buvau nutraukusi ryšius su mafija kai buvau išvykus, bet kai grįžau į LA vėl prasidėjau su ja, dar žinau jog turiu krikštaduktę, ir draugę Nicole. Krikštaduktei penkeri, o tai reiškia jog ji gimė kai buvau 16 metų. Na ir jauna tapau krikštamote.

- Panele, jūs šiandien išrašoma, ateikite pasirašyti ir galite važiuoti. - įėjusi į palatą seselė.

- Gerai.

Vos ji išėjo šokau iš lovos ir nubėgau prie spintos, jau norėjau imti drabužius ir dėtis į lagaminą, bet akyse pradėjo temti.

- padėkit! - sušukau kiek galėdama garsiau ir viskas, tamsa...

- Panele, jums viskas gerai? - paklausė susirūpinusi seselė kai prabudau.

- taip, tik nelabai supratau kas įvyko, nuėjau prie spintos imti drabužių ir staiga akyse pradėjo temti, pradėjau šauktis pagalbos ir viskas, tamsa.

- Jeigu ir toliau taip bus, atvykite pas daktarę. Gali būti jog kai kuo sergate, bet negalime tiksliai pasakyti kuo, jeigu dar taip bus tikrai atvykite ir padarysime tyrimus.

- Gerai.

Seselei išėjus ėjau susikrauti daiktų. Nejaugi aš tikrai kažkuo sergu? kas jei tai ta liga? Ne, negali būti, aš negaliu...


<...>

Vos įžengus į savo namus, manę pasitiko draugai.

- kaip jūs čia patekot ? - nusijuokiau vos juos pamačiau

- Na sakykim, kai kas dar tebeturi tavo namų raktą. - nusijuokė Liam

- Zayn - suurzgiau

- Ką?

- Tu gi raktus buvai atidavęs, tai reiškia ... - nespėjau užbaigti sakinio, kai mane pertraukė Niall

- jis pasidavė tavo raktų kopiją - be emocijų pasakė Niall. kažkas ne taip

- Tu kvailys, Zayn.

- tavo kvailys.

- Sorry, neesu tas žmogus kuris priglaustų benamius - parodžiau liežuvį

- Aš ne benamis! - sucypė mergaitišku balsu.

- atrodo kitaip. Gerai, viskas. Aš einu pasidėti lagaminus, ir persirengti nes eww, apsivemsiu jei dar kas man primins ligoninę.

 Visi nusijuokė, o aš tuo tarpu akimis parodžiau Niall, jog manęs lauktų kabinete.


- tai, kokios bėdos? - paklausė Niall vos įžengėm į kabinetą.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now