Nusileidau laiptais į virtuvę ir užsikaičiau vandenį, išsiėmiau puodelį ir įsidėjau kavos. Nemėgau cukraus kavoje, todėl jo nedėjau. Išgirdau žingsnius, bet nesureikšminau. Pasidariau kavą ir atsisėdau ant kėdės.
- Aš irgi noriu kavos. - Suzyzė Zayn, o aš tik pavarčiau akis.
- Tai pasidaryk. - Tariau ir Zayn susiraukė. Atsiduso ir priėjęs prie manęs, apkabino.
- Ką prisidirbau? - Paklausė ir pabučiavo į kaklą. Nieko nesakiau, nes priešais save pamačiau Jade. Ji vos pamačiusi, jog Zayn apsikabinęs mane, susiraukė, bet vėl nusiramino ir nusišypsojo.
- Netrukdau balandėliai? - paklausė ir aš papurčiau galvą, nors norėjau šaukti, jog trukdo. - Tada gerai. Zayn, gal matei kur nors mano telefoną? - Maniau dabar pat ją užmušiu.
- Iš kur aš galiu žinoti kur tavo telefonas? - piktai atsakė ir paleido mane. Lengviau atsidusau, bet neilgam. Zayn pakėlė mane ant rankų. - Ir bėje, netrukdyk dabar mums. - Pasakė ir pradėjo mane nešti. Susiraukiau ir trenkiau jam į krūtinę.
- Paleisk. - Suurzgiau, bet jis tik nusišypsojo, todėl trenkiau dar kartą. Tačiau, kad ir kaip ant jo pykčiau, stipriau trenkti negalėjau. - Zayn, paleisk mane.
- Nepaleisiu, kol nepasikalbėsim. - Su koja atidarė duris ir pagaliau nuleido mane ant žemės.Apsidžiaugiau, jog jis mane paleido, bet neilgam. Vos tik užrakino duris, jis vėl paėmė mane ant rankų ir paguldė į lovą, tuo pat metu pats atsiguldamas ant manęs.
- Būtent dėl to ir nenorėjau, jog Jade čia miegotų. - Atsiduso ir pasidėjo galvą man ant krūtinės. - Ji visada sugalvoja būdą kaip suerzinti tave. Kai ji mane apkabino ir tu išėjai, aš ją nustūmiau nuo savęs ir ji pasakė, jog tu ir aš, nebūsim niekada laimingi. Ji ir anksčiau bandydavo prie manęs lįsti, bet nesakydavau tau, nes ji tavo draugė ir dar Niall mergina. Alisha, aš nenoriu, jog ji čia miegotų pas mus... - pajutau kažką šlapia ant krūtinės ir švelniai pakėliau Zayn galvą, jog jis žiūrėtų į mane. Jis verkė. Zayn Malik verkė...
- Zayyyn - suzyziau ir pabučiavau jam į lūpas. - Atsiprašau, kad leidau jai čia apsistoti. Pasikalbėsiu su Niall, jog pasimtų ją. Nusiramink. - Apkabinau jį ir po kelių minučių jis nusiramino. - Myliu tave, Zayn ir daugiau niekada neleisiu kažkam apsistoti čia, nepasiklausus tavęs.
- Myliu tave, Alisha. - pabučiavo man į lūpas ir padėjęs galvą man ant krūtinės, užmigo. Pati nepajutau, kaip irgi užmigau.<...>
- Velnias. - išgirdau kažkieno balsą ir atmerkiau akis.
- Kas nutiko? - paklausiau ir pašokusi iš lovos, nuėjau prie Zayn. Pažvelgiau į jo ranką, jis įsipjovė su stiklu. - Iš kur šitas stiklas? - paklausiau jo ir susiraukiau, o jis tik nuleido galvą.
- Aš netyčia. - Sumurmėjo kaip nusikaltęs vaikas.
- Ką padarei? - dar kartą paklausiau ir jis atsidusęs pažvelgė man į akis.
- Netyčia sudaužiau veidrodį. - Sumurmėjo ir užsimerkė.
- Kodėl užsimerkei? - paklausiau.
- Nežinau.
- Zayn, atsimerk.
- Ne, nenoriu.
- Nagi, Zayn, jau pasiilgau tavo akių.
- Nenoriu atsimerkti, nes vėl prisiminsiu, jog tau reikia laiko... - nuleido galvą ir išėjo iš kambario, o aš likau stovėti.
Taip, aš nesutikau su Zayn pasiūlymu tapti jo žmona, man tiesiog reikia laiko. Aš noriu apgalvoti viską. Net nežinau ar sugebėčiau būti jo žmona...
Tyliai nusileidau laiptais ir priėjau prie Zayn, apkabinau jį iš nugaros ir jis sudrebėjo.
- Išgąsdinau? - paklausiau ir jis sumurmėjo kažką panašaus į ,,taip". - Zayn, aš pagalvojau apie tavo pasiūlymą. - Tariau ir jis įsitempė. - Aš noriu tapti tavo žmona, noriu būti Alisha Malik. - Vos tik spėjau viską pasakyti, Zayn greitai atsisuko į mane ir apkabino.
- Myliu Tave Alisha. Alisha Malik. - Nusišypsojo ir pabučiavo man į lūpas. Myliu Zayn, labai, tikiuosi nepadariau klaidos, sutikdama tapti jo žmona.
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...