19 dalis

75 3 0
                                    

**Zayn POV**
- Po velnių! - nusikeikiau, kai kažkokia mašina užstojo man kelią ir sutrukdė surasti mano mažutę. Išgirdau skambantį telefoną ir nepažiūrėjęs adresato, atsiliepiau.
- Klausau.
- Malik, Malik, bandei sekti, bet nepavyko? - išgirdau savo mažutės balsą ir nieko nesupratau.
- Alisha? Tau viskas gerai? Kur tu? - susijaudinęs, jog jai gali kas nors nutikti, bandžiau galvoti planą kaip ją surasti.
- Man viskas gerai, pasirūpink vaikais ir atsiprašau, labai... - tiek te pasakiusi, padėjo ragelį. Bandžiau dar kartą jai skambinti, bet nepavyko, telefonas buvo išjungtas. Už ką ji atsiprašė?

*. Po 2 val .*

- Nieko nepavyksta rasti, - pranešė Louis. - Nebent pabandytume ieškoti jo sename name, bet nemanau, jog ten rastume juos.
- Pažįstu tą asilą. - Sumurmėjo Niall - ir jis kentės už tai, jog pagrobė mano sesę. - Nieko neleidus mums pasakyti, išbėgo pro duris ir išvažiavo. Skambinau, tačiau neatsiliepė. Kas jiems visiems darosi? Jis sakė, kad pažįsta jį?

**Alisha POV**
Praėjo kelios valandos kaip aš čia, bet jau noriu dingti iš čia ir kuo greičiau. Pasiilgau savo vaikų, labai...
- Imk, gal galėsi kažkaip visa tai panaudoti. - Davė diską ir sektuvą, kuriame buvo apie 100 lapų.
- Kas čia parašyta? - paklausiau, nes žiūrėti juos, neturėjau noro.
- Kai norėsi, pažiūrėk. Ai ir dar, - tarė prieš išeidamas - turiu tau kai ką. Žinau, kad jų pasiilgai. - Sumurmėjo ir davė nuotrauką, kurioje buvo mano Zack, Ashley ir aš. Pažiūrėjau į jį keistu žvilgsniu ir jis pavartes akis pasakė, jog nėra beširdis ir ilgai manęs čia nelaikys. 
- Bėje, - tariau prieš jam uždarant duris ir paliekant ,,mano" kambarį. - man reikės, jog grąžintum mano telefoną, kad galėčiau susiskambinti su teisėjais ir susitarti dėl teismo.
- Gerai, rytoj grąžinsiu, eik miegoti, jau vėlu. - Pasakė ir išėjo. Pažvelgiau į laikrodį ir tik dabar pastebėjau, jog jau iš tiesų, vėlu. Nežinau kas laukia manęs rytoj, bet tikiuosi, jog bus bent kažkiek geriau.

<...>
- Labas rytas, - išgirdau kažką šnabždant šalia manęs - kelkis, atnešiau pusryčius. - Nereagavau, nes norėjau toliau miegoti, bet kažkieno mažos rankytės pradėjo lįsti prie mano veido.
- Keliuos, keliuos. - Sumurmėjau ir atsimerkusi pamačiau savo sūnėną. - Padauža. - Tariau ir apkabinau jį.
- Atsiprašau, jog anksčiau taip elgiausi, Charlie mane pakeitė, todėl jo dėka dabar noriu, kad viskas susitvarkytų. - Viską greitai pasakė ir nuleido galvą.
- Nežinau ar čia tiesa, bet tikiu tavimi vien dėl vaikelio. - Sumurmėjau ir atsisėdau lovoje. - Blynai su šokoladuuu - pamačiusi maistą apsidžiaugiau ir pradėjau ploti rankomis, dėl ko sūnėnas nusijuokė. - Teta juokinga? - paklausiau ir jis vėl nusijuokė. - Juokuti tu. - Pasakiau ir pradėjau valgyti.
- Žinau, kad nelabai patiks būti Zayn tėvo žudiko advokate ir jeigu tai pakenks jūsų santykiams, nežinau ką sau padarysiu. - Sumurmėjo ir palikusi mane vieną, išėjo.
- Nieko nenutiks, pažįstu Zayn... - tyliai pasakiau, nors ir buvau viena.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz