40Dalis

117 2 0
                                    

- Kas sakė, kad nenoriu? Gal aš tiesiog pasiilgau mūsų pykčių?  - Pasakė Zayn žodžius, kurių šiuo metu nesitikėjau išgirsti.
- Nerūpi man ko tu pasiilgai o ko ne - pasakiau ir atsisėdau ant sofos.

- Netikiu, kad tau nerūpi. Tu vis dar myli mane - bandė išgirsti atsaką iš manęs, bet dėja jam nesisekė. Aš jo nebemyliu, mano jausmai jam - atšalo. Manau, kad Marcus geresnis už Zayn, ir jis nedaro tokių nesąmonių. Marcus milijoną kartų geresnis už Zayn, ir jis būtų puikus tėvas Zack'ui, bei pavyzdys.

- Dėja, Zayn. Mano jausmai tau, jau seniai atšalo ir aš tavęs nebemyliu. Pamiršk mane, Zack'ą taip pat.  O dabar išeik iš čia - pasakiau ir atsistojusi parodžiau į duris, bet jis net nežadėjo atsistoti ir išeiti. - Zayn, išeik.

- Mano vardas taip gražiai skamba kai tu jį tari - aišku, vėl romantikas Zayn...

- Atstok nuo manęs ir nešdinkis iš čia, kol neiškviečiau policijos 

- Kviesk, ką jie man padarys? Tu teisėtai mano žmona todėl jie nieko negali man padaryti. - ką jis po velnių pasakė?!

- Aš? tavo žmona? Nebejuokauk gal? - pradėjau dirbtinai juoktis o jis tik stebėjo mane.

- Jau gali nustoti juoktis ir pasiskaityti - pasakė ir numetė ant stalo santuokos liudijimą. Kas per velnias?!

- Tu juokauji taip? Tai tik dar vienas tavo juokelis? Jei čia juokelis, Zayn. tai žinok, jis nevykęs. - aš net nežadėjau pasižiūrėti to liudijimo, gal ten klastotė?

- Jei tu galvoji, kad tai juokelis, pasižiūrėk liudijimą. - jis kuo ramiausias sėdėjo ant sofos ir net nežadėjo eiti iš mano namų. Pasiėmiau liudijimą ir atsivertusi jo pirmą puslapį, likau be žado. Ten buvo mano ir Zayn nuotrauka, bei po mano nuotrauką parašyta Zayn pavardė. Jis sugebėjo gauti suklastotą santuokos liudijimą ir dabar mane su juo šantažuoti, tu nuostabus Zayn...

- Tik tiek, Zayn, tesugebi? Suklastoti liudijimą ir šantažuoti mane? Plojimai tau Zayn - pradėjau sarkastiškai ploti. Idiotas.

- Hmm, kadangi tu mano žmona, tai ir gyventi turi su manimi.

- FUCK OFF PLEASE - Pasakiau ir išėjau iš svetainės. Kur išvis dingo Niall? Išsėmiau telefoną ir susiradusi jo numerį, pradėjau skambinti. 

'' - klausau?

- po velnių, Niall, kur tu dingai? aš išprotėsiu su juo čia.

- Zayn sakė pakviesti kitus, todėl išvažiavau paimti Jade ir kitų, tuoj atvažiuosim

- Gerai, laukiu ir greičiau važiuokit arba nusižudysiu.''

Kodėl išvis jis čia visus sukvietė? 

- Zayn! Kodėl tu čia visus sukvietei? - paklausiau jo, bet jis tik tylėjo. - Zayn! - vėl jokio atsakymo. - nekęnčiu tavęs... - pasakiau ir susinervinusi nuėjau į miegamąjį. Po velnių! Jis atsiranda iš nežinia kur, kai jo nereikia! Jis sumušo Marcus, o dabar būdamas ne savo bute, sukvietė visus draugus, jam tikrai kažkas su protu negerai... Pasiėmiau telefoną ir atsisėdau ant palangės. Kodėl mano gyvenimas turi būti toks užknisantis? Sėdėjau ant palangės ir mąsčiau gal apie valandą, kol pamačiau Niall ir kitų mašinas. Net nežadėjau eiti jų pasitikti, juk čia Zayn šeimininkas, tegul jis ir eina. Girdėjau jų visų balsus ir girdėjau viską, apie ką jie šnekėjo. Nenorėjau būti čia, norėjau dingti, nesvarbu kur... Įsidėjau telefoną į priekinę džinsų kišenę ir pasiėmusi mašinos raktus, išėjau iš kambario. Stengiausi tyliai ir nepastebėtai išeiti iš buto, bet kaip visada turiu kažką numesti ant žemės... Šį kartą numečiau ne bet ką, o Zack įrėmintą nuotrauką. Išvis kaip ji čia atsirado? Juk aš ją buvau padėjusi savo kambaryje. 

- Alisha? - sušuko Niall, bet aš nieko neatsakiusi, išbėgau pro duris link savo mašinos. Išbėgusi į lauką pamačiau Marcus apsauginius. Jie stebėjo mane, bet nieko nedarė. Kur pats Marcus? Nusprendžiau apie tai negalvoti ir įsėdusi į mašiną, išvažiavau. Važiavusi apie valandą pastebėjau, jog Marcus apsauginiai seka mane. Po velnių, ko jie nori iš manęs?! Padidinau greitį, kad jie atsiliktų, bet dėja taip neįvyko. Priešais mane atsirado dar kelios Marcus apsauginių mašinos, jos užblokavo man kelią. Jie savižudžiai. Greitai susiradusi ginklą ir greitai padėjusi savo mašinoje bombą, šokau iš jos ir ji  vos po kelių akimirkų atsitrenkė į apsauginių mašiną ir sprogo. Džiaugiuosi, jog dar prisimenu visus Niall mokymus apie sprogmenis. Nespėjau sureaguoti, kaip buvau nutrenkta mašinos...

<...>

 Atsibudau palatoje, šalia manęs nieko nebuvo. Kas man nutiko?! Pro duris įėjo kažkoks juodaplaukis. Kas jis? 

- Kas tu? - sunkiai ištariau, nes galva atrodė tuoj sprogs nuo skausmo.

- Aš Marcus, nejaugi neprisimeni manęs? 

- Atleisk, bet neprisimenu. Kas tu ir kas man nutiko?

- Aš Marcus, tavo vyras, o tu patekai į avariją per kurią vos nemirei.

- Tu mano vyras? - paklausiau dar kartą negalėdama patikėti jo ką tik pasakytais žodžiais.

- Taip. Per daug neklausinėk, daktaras neleido tau daug kalbėti, turi ilsėtis. - pasakė ir pradėjo eiti link palatos durų, tačiau mano žodžiai jį sustabdė.

- Kas kaltas dėl mano avarijos?

- Zayn. Zayn Malik.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora