36Dalis

121 4 3
                                    

**Alisha Pov**

- jis tau kažką padarė? - paklausė Zayn klausimo kuris išmušė mane iš vėžių. Prisiminiau kaip prieš kelis metus tas pats žmogus kuris šiuo metu yra lavonas, taip aš jį užmušiau... Prisimenu kaip jis mane išprievartavo... Zayn tai žinojo, todėl buvo šiek tiek lengviau gyventi su ta mintimi, kad būdama nepilnamete praradau tai kas leido man geriau jaustis... - Alisha, tu dar čia? 

- Taip, aš čia ir ne, jis nieko nespėjo man padaryti. - tariau ir pamačiusi, kad jau atvažiavom išlipau iš automobilio. Visiškai nenorėjau kalbėti ta tema... Įėjusi į namą atsitrenkiau į Niall. Pala ką? Niall?!

- Niall?! - sušukau ir puoliau jam į glėbį, bet greit atsitraukiau nes jis išleido skausmo aimaną, visai pamiršau, kad jį pašovė. - atleisk.

- Nieko, priprasiu, nes dar atvyks žmonių kurie nežino apie tai ir norės apsikabinti. Meh, teks jiems papasakoti. - tarė ir pasižiūrėjo man už nugaros. Ten buvo Zayn, jis taip pat buvo nustebęs.

- Ką... ką tu čia, čia - jis aiškiai nesigaudė kas vyksta, todėl tai tik sukėlė man juoką. - ką tu po velnių čia darai?! Tu gi komoje - sušuko Zayn ir puolė jam į glėbį. Okey, aš čia kažko nežinau? Niall buvo komoje? kas per velnias. Sakiau, kad Zayn man melavo. Tiek to, man įdomiau ką mes čia veiksime.

- Jeigu jau baigėte, tai gal pasakysite ką mes čia veiksime? - paklausiau, bet Niall tik pasišalino iš čia.

- Na, kadangi Niall seniai norėjo šito namelio, bet norėjo čia gyventi su mumis, mes čia gyvensime visą mėnesį, ir tu negalėsi iš čia pabėgti. O bėje, ir Zack čia yra. - tai tarus atsisukau į Jade, kuri žaidė su Zack. Ji pastebėjusi mane, pakvietė ateiti.

- Tu privalėsi man pasakyti kodėl melavai, jog Niall viskas gerai. - tariau ir pastebėjusi Zayn šypseną išėjau link Jade.

- Sveikutė - tarė ir apsikabinom. Kad ir kaip ji elgtųsi, ji vistiek mano geriausia draugė. Kalbėjom apie viską, kol Zack'as žaidė baseine. Ir štai, priėjom temą apie Zayn...

- Žinai, jeigu atvirai, aš jo nebemyliu. - pasakė Jade žodžius dėl kurių buvau dar labiau nustebinta. Ji jo nebemyli? 

- Ai tiek to. Gal vakare padarykim nekaltų pokštų vaikinams? - pasiūliau ir ji žinoma sutiko. Koks vakaras be pokštų? Atėjus vakarui, viskas prasidėjo. Vaikinai aišku gėrė, o mes to vengėm, nes žinojom, kad būtinai tai padarysim ką suplanavom.

- Zayn? - pašaukė jį Jade, nes per garsią muziką nieko nesigirdėjo. Zayn atsisuko ir priėjo prie jos. Ji jam kažką pasakė į ausį nuo ko jis nusijuokė ir jie užlipo laiptais aukštyn. Kekšė Jade... Stengiausi į tai nekreipti per daug dėmesio, nes juk mes išsiskyrę ir neturėtume rūpėti vienas kitam. Taip, jis man padėjo su tuo lavonu ir panašiai, bet nereiškia jog viskas tarp mūsų vėl gerai. Taip, pripažįstu, aš jo pavydžiu. Ugh... Nuėjau prie merginų ir nuspręndusios planą vienai valandai atidėti, pasiėmėm iš baro vyno.

- Zack'as pas senele, taip? - paklausė manęs Claudi.

- Na taip. - atsakiau ir pajudinau taurę su joje esančiu turiniu, stebėjau kaip vynas banguoja tarsi jūros bangos. 

- Nebijai, kad Sial pakalikai jį gali surasti? - į pokalbį įsiterpė ir Lea.

- Ten kur jie šiuo metu yra, niekas neras. - tariau ir baigusi gerti vyną, lengviau atsipūčiau. Nemėgau alkocholio, nei vyno. Tiesiog tai buvo ne man, bet šiuo metu tai yra vienas dalykas kuris padeda man atsipalaiduoti, nepaisant visų sunkumų aplink. Nekęnčiau kai aplink daug žmonių, bet šiuo metu tai man netrukdė, tai kaip tik atpalaidavo. Pažiūrėjau link baseino, prie kurio buvo Liam, jis buvo be nuotaikos.

- Ei, Claudi, nueik pas Liam. - ji pažiūrėjusi į jį nieko daugiau nesakė tik atsiduso ir nuėjo prie jo. Stebėjau juos. Jie apie kažką kalbėjosi, o Liam net nepakėlė akių nuo baseino. Claudi nežinojo ką daryti, todėl akimis prašė manęs kokio ženklo kuris parodytų ką toliau daryti. Pradėjau siųsti oro bučinukus, bet ji tik žiūrėjo į mane kreivai nesuprasdama. Pavarčiau akis ir atsisukusi į Lea, pabučiavau jai į skruostą, Lea iškart pašoko iš savo vietos kas sukėlė man juoką.

- Aš ne lesbietė - pasakiau- aš tik jiems padedu - nusijuokiau ir ji pagaliau tai supratusi, grįžo į savo vietą. Atsisukau į Claudi ir greitai nusisukau, jie ten vos vienas kito nevalgė. Pastebėjau kaip Jade išeina iš namo visa susiglamžiusi ir eina link mūsų.

- Jade, su kuo šįkart turėjai neblogą nuotykį? - nusijuokiau ir ji sutrikusi atsisėdo šalia Carol.

- Nagi, sakyk su kuo - zyzė jai Carol, bet ji ignoravo ją. Suprantu, juk nesinori prie visų sakyti, kad prieš kelias minutes mano miegamajame mylėjosi su mano buvusiu vyru ir mano vaiko tėvu. 

- Panos, pradedam planą? - paklausiau jų ir jos visos sutiko. Tegul linksmybės prasideda! Su Lea nuėjome į vidų ir užšokusios ant stalo pradėjome šokti. Žinau, atrodėme kaip lengvai prieinamos merginos, bet mums tai nerupėjo. Pagavau sutrikusį Zayn žvilgsnį į mus, bet tai nerūpėjo. Katelyn su Lucy taip pat buvo čia. Pagriebiau Katelyn ranką, ir padėjau jai užlipti ant stalo, akimis ieškojau Lucy ir bingo! Radau ją. Ji apie kažką kalbėjosi su Jade, todėl netrukdžiau. Tegul kalbasi, juk nieko blogo nenutiks, taip? Nekreipiau dėmesio į tų vaikinų žvilgsnius kuriuos išvis pirmą kartą matau. Staiga už kažko užkliuvau ir nukritau, bet nukritau ne ant grindų o į kažkokio vaikino glėbį. O taip, puiku, dabar dar sakykit jog į kokio Zayn glėbį... Pakėliau akis ir sutikau mėlynakio žvilgsnį. 

- Viskas gerai? - paklausė jis.

- Taip. - tariau ir norėjau ištrūkti iš jo glėbio, bet jis neleido.

- Visų pirmą vardą pasakyk, tada paleisiu.

- Alisha, o dabar paleisk. - tariau ir pajaučiau kaip pasidaro laisviau. Pagaliau jis mane paleido...

- Dar pasimatysim, Alisha, bėje aš Marcus.

- Neklausiau tavo vardo - sušukau jam atgal ir nuėjau prie baro, pasiėmusi vyno butelį išėjau į lauką  ir atsisėdau. Rytoj bus neblogos pagirios. 

- Kas tas vaikinas pas kurio nukritai į glėbį? - kaip iš po žemęs čia išdygo Zayn, o aš vos neužspringau vynu. Pažaisti niekada nevėlu.

- Turi omeny tą gražuolį mėlynakį? - paklausiau ir dar kartą įsipyliau vyno.

- Aš ne gėjus, kad sakyčiau, jog jis gražus. - pavartė akis ir atsisėdo arčiau manęs.

- Ach, gerai. Taip, jis toks gražuolis, kad wow. Turbūt kabinsiu - apsimečiau užsisvajojusią ir toliau erzinau Zayn.

- Tik pabandyk, ir jis lavonas. - tarė ir paliko toliau sėdėti mane vieną. Pavyduolis. Man neleidžia, o pats su Jade ,,žaidžia'' mano miegamajame. Girdėjau, kad name kažkas rėkauja, bet nekreipiau į tai dėmesio.

- Alisha! - sušuko ir iš namo išbėgo Lea.

- Kas nutiko? - paklausiau ir atsistojau.

- Zayn... Zayn susimušo su  Marcus!

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now