- Harry! - sušukau ir pribėgau prie Harry. Jo pulsas vis dar buvo, kas reiškė jog jis gyvas.
- Alisha! Jam viskas gerai? - paklausė manęs Lėja, bet aš jai tik liepiau paimti vaikus ir eiti į vidų. Pažvelgiau į vietą iš kurios bėgo kraujas, pažvelgiau į ranką, o joje buvo ginklas. Jis pats į save šovė?! Nubėgau į vidų ir susiradusi Zayn, greitai jam viską papasakojau ir su jo pagalba parnešėm Harry į vidų.
- Zayn, manau jis pats į save šovė. Kai Lėja nuvedė vaikus į vidų, jo rankose pamačiau ginklą iš kurio buvo šauta.
- Jis pats? Alisha, nebejuokauk. - Bandė nusijuokti iš to ką pasakiau, nors tai ir nebuvo juokinga.
- Aš tau įrodysiu, Zayn. - Pasakiau ir nuėjau į kambarį kuriame buvo Zack.
- Mamyte - pažvelgė į mane jis, vos aš spėjau įeiti.
- Kaip tu? - paklausiau ir atsisėdau šalia jo. Keista, bet jis per daug stipriai į visą tai kas įvyko prieš kelias minutes, nereagavo.
- Man viskas gerai. Kur Ashley? - paklausė ir tik dabar pastebėjau, kad kambaryje nėra dukters.
- Nežinau. Lėja jos čia neatnešė?
- Atnešė, aš nuėjau iki tualeto ir kai parėjau, jos čia nebebuvo. Maniau, kad tu ją paėmei. - Papasakojo ir aš nieko nelaukusi išlėkiau iš kambario.
- Lėja! - sušukau ją pamačiusi netoli jos kambario durų.
- Kas nutiko? Tau viskas gerai? - puolė uždavinėti klausimus, tačiau dabar man rupėjo tik mano dukra.
- Kur Ashley?
- Aš ją nunešiau į Zack kambarį. Jos ten nėra? - paklausė ir aš pastebėjau kažkieno šešėlį už sienos, netrukus išgirdau ten ir savo dukros verksmą. Ten buvo Carolin kambarys.
- Carolin! - Sušukau ir pribėgusi prie durų bandžiau jas atidaryti, tačiau nepavyko.
- Pasitrauk - paliepė Lėja, tačiau aš nesitraukiau. - Pasitrauk! - Sušuko ir aš sutrikusi pasitraukiau. Ji turėjo laužtuvą su kuriuo išlaužė duris.
- Turi kelias sekundes pasakyti savo paskutiniuosius žodžius. - Pasakiau greitai išsitraukusi ginklą ir nusitaikiusi į ją.- Kas per velnias?! Nuo kada kekšės turi ginklus? - Pašaipiai paklausė, bet aš žinojau, kad čia kažkur yra kameros.
- Žinai, Zayn visą laiką tave stebėjo. Tu tokia idiotė... Nenustebčiau jeigu čia būtum vaikščiojusi nuoga. - Pasakiau pagaliau pamačiusi kamerą. Puikiai užslėpta...
- Ką?! - Sucypė, o aš jai akimis parodžiau į dūmų detektorių kuriame buvo įstatyta kamera.
- Tu tokia akla. - Sumurmėjau ir paėmiau Ashley į glėbį. Mano mergaitė. O Carolin dar klius dėl to, kad ėjo į tą aukštą kuriame jai ir kitoms uždrausta būti, bei paėmė mano dukrą. - Eime Lėja.
- Palauk, aš kai ko nesuprantu. - Pasakė ir sustojo eiti.
- Ko nesupranti? - paklausiau ir pamačiau einantį Zayn link Carolin kambario. - O, jau ir prie kekšės eina, gal patenkins pono Malik norus. - Garsiau pasakiau ir žinojau, kad Zayn tai puikiai girdėjo, bet nieko man neatsakė.- Tu rimtai trenkta. - Sumurmėjo Lėja žiūrėdama į Zayn, kuris pradėjo artėti link mūsų. Na, aš su vaiku, todėl man nieko blogo nepadarys, tiesa?
- Lyg man rūpėtų - nusijuokiau ir pradėjau eiti link kambario.- Alisha Malik, užknisai! - Sušuko Zayn ir aš atsisukau.
- Malik? Nuo kada aš Malik, Zayn? - pradėjau juoktis ir akies kampučiu pažvelgiau į Lėja, kuri absoliučiai nieko nesuprato.
- Pati žinai nuo kada! - dar kartą sušuko ir Ashley atsibudusi pradėjo verkti.
- Na va, ačiū Zayn, prižadinai. - Sumurmėjau ir apsisukusi nuėjau link savo kambario. Užsirakinau duris, kad vėl neateitų kokia Carolin arba Zayn ir pasodinau Ashley ant lovos. Paėmiau iš lentynos jos mylimiausią žaislą ir daviau jai. Ji iškart nusiramino. Nusišypsojau ir pasiėmusi telefoną parašiau Niall žinutę.Tu žinai kur aš?
- ANetrukus gavau atsakymą iš jo.
- Nelabai, bet nutuokiu kur tu galėtum būti. Pas Zayn, taip?
- Taip. Klausyk, prieš man atskrendant čia, liko neužbaigtų reikalų Bradforde, galėtum man suveikti vieną bilietą man ir du bilietus mažiems vaikams?
- Bėgsi nuo Zayn? Pasirūpinsiu.
- Taip. Ačiū.Atleisk, Zayn, bet nežadu Tau leisti manęs kontroliuoti...
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...