4dalis

386 9 0
                                    

- Tai sakyk, ko nori?! Ko tyli?! - Pradėjau šaukti, bet ji vis ištisai žiūrėjo už manęs i kažką esantį. Atsisukau ir išvydau...

Išvydau Zayn

- nu bravo. Jūs gal susitarę manę šiandien užmušti dėl kvailų dalykų?! - surėkiau abiems.

- Zayn. Zayn Malik, taip? - su klastinga šypseną į jį spoksojo Liza.

- Ko tau prireikė kameros žiurke?

- Pala, Pala, ko aš nežinau? - Zayn susirūpinusiu veidu atsisuko į manę ir greitai atsidūriau jam už nugaros. Net nespėjau sureaguoti kaip buvau pakelta ant rankų ir nešama.

- Ką tu po velnių darai?! 

- Grąžinu tave į ligonine.

- Ką?! Malik, aš tave nudėsiu. - suurzgiau. Bet aišku, jis apsimetė jog negirdėjo.

 Jis iki pat dabar išliko toks debilas kuris ir buvo prieš daug metų. Nė kiek nepasikeitęs. Na nebent tik dar labiau išgražėjęs . Pala ką?! nenusišnekėk Alisha. Nenusišnekėk pati, tu jį vis dar tebemyli. Shut UP sąžinę! Nu jo, nuprotėjau. Kalbuosi su savimi kai pakvaišelė.

 Na bet ką gi, Zayn nori žaidimų, okey, jie bus. Tik labai labai žiaurūs :)

**PO SAVAITĖS**

( atsiprašau jog praleidau visą savaitę tiesiog nesugalvojau ką parašyti. Na bet nenusivilkit laukia idomi dalis ;) )

- Labas rytas panele Alisha - pasisveikino įėjusi daktarė.

- Labas.

- Šiandien jau galėsite važiuoti namo, tik visų pirmą reikia pasirašyti čia.- padavė dokumentus.

- Na va, o dabar galite ruoštis namo. Viso gero.

- iki. tikiuosi nebesusimatysim. - paskutinius du žodžius ištariau tyliai.

-  Jei nepridarysi kvailų dalykų tikrai čia nebeatsidursi.

- nutilk žąsine

- po tavęs kebabę.

- ša koldūneeeee

- dabar tu man skoloi koldūnų

- ne!

- taip!

- Baikit jūs koldūnai - nusijuokęs įėjo Harry ir kiti paskui jį.

- Harry!! - kai mažas vaikas apsidžiaugiau ir šokau jam į glėbį.

- kažkas tikrai pasiilgo mūsų - pasakė ir pradėjo juoktis.

Po kiek laiko jau buvau su visais pasisveikinusi. Visi buvom laimingi. Prisiminiau senus laikus.

- o davai ta proga jog tave paleidžia iš ligoninės šiandien vakarę visi susitinkam mūsų visų name? - paklausė Niall

- Būtų nuostabu! - sušuko Niall sužadėtinė Sial

- o kaip tu manai Alisha? - paklausė Zayn.

- Sutinku. Kelintą valandą atvažiuot?

- 19 valandą .

- Okey, bėje Niall, paimt maisto? - nusijuokiau.

- Tu nepamiršai! - suspigo kai maža mergaitė ir visi nusijuokėm.

- kaip galiu pamiršti tą kuris ryte kai pasidarydavau valgyt ir nusisukdavau keliom minutėm parėjus neberasdavau tai ką pasidariau pavalgyt? - visi prapliupom juokais. 

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Onde histórias criam vida. Descubra agora