7 dalis

55 3 0
                                    

*Harry POV*

-Dylan - nusišypsojau nieko gero nežadančia šypsena.

-Harry Styles. - Pabrėžė mano pavardę ir pažvelgęs į Lisą, surimtėjo.

-Kaip matai, tavo žmonelė įsisiautėjo. - Tariau parodydamas į savo marškinius. - Jie buvo ką tik išlyginti.

-Nemanai, kad tam turėjo būti priežastis? - Paklausė ir Lisa nuėjo pas jį, o jis ją apkabindamas, uždėjo ranką ant pilvo. Pakėliau antakį ir parodžiau jam akimis į jo ranką, o jis tik palinksėjo.

-Nusišausiu, - tariau – kiek jūs čia visos galit vaikuotis ir vaikuotis kaip kokios katės kas kelis mėnesius?

-Kaip suprasti? - Paklausė Alisha ir pastebėjusi Dylan ranką ant Lisos pilvo, kelias sekundes pabuvo rimta, o tada jos veide atsirado šypsena. - Tikiuosi šitas vaikas iš meilės, nes jei ne, tai Dylan, aš tave iškastruosiu.

-Na, neteks manęs kastruoti. - Nusijuokė Dylan ir Zayn metė man žvilgsnį, jog išeičiau į lauką.

-Kokios problemos? - paklausiau ir jis kelias sekundes buvo rimtas, bet po to pradėjo juoktis.

-Apsisuk dėde Harry! - sušuko Ashley ir man nespėjus atsisukti, pajutau kažkokį šlapią skystį ant savęs.

-Koks čia velnias?! - sušukau ir pažvelgiau į savo rūbus. - Viena su ledais sugadina marškinius, o kita iš vis apipila mane visą. Kas jūs per moterys?! - apsimečiau supykusiu ir įlipęs į mašiną, išvažiavau.

*Ashley POV*

-E tu, Malik, - pakviečiau ir jis atsisuko su pakeltu antakiu, - kas jums su tais antakiais? Gal iš vis juos nusiskuskit jeigu taip nepatinka jie ir kilnojat vis? - pasakiau ir jis pradėjo juoktis. - Nematau čia nieko juokingo Malik. Kas Harry?

-Nežinau, pirmą kartą jį tokį mačiau, nejuokais jį sunervinot. - Tarė ir nuėjo atgal į sandelį. Nejaugi rimtai per daug pajuokavau?

-Garbantiesiaplauke ar kas tu per padaras, - atėjęs Zack – perduok tėvui, kad turim nelauktų svečių ir kuo skubiau. - Greitai supratusi ką jis turi omenyje, nubėgau ir visus sukviečiau, o Lisą paslėpėm sandėlyje su mama.

-Tu taip pat į sandėlį, be jokių ginčų. - Sumurmėjo Zayn, bet nereagavau ir išsitraukusi ginklą, užsislėpiau už kolonos. Mačiau kaip jam tai nepatinka, bet per daug nekreipiau dėmesio. Prasidėjo susišaudymas ir mačiau kaip Zack buvo pašautas į ranką, todėl iškart šoviau žmogui, kuris tai padarė ir užsislėpiau atgal. Nekreipiau dėmesio ar pataikiau, nes savo taiklumu neabejoju. Pastebėjau kaip du vaikinai artėja link Zayn, o jis nusisukęs į priešingą pusę, taikosi į kitus. Greitai išlindau ir nušoviau juos abu, o Zayn net pašoko iš išgąsčio.

-Kaip tu sugebėjai?! - tyliai sušuko, pamatęs už savęs du lavonus.

-Malik. - Pakėliau ir nuleidau pečius ir nepajutau kaip man už nugaros atsirado vienas iš kažkieno pakalikų. Tik pajutau kaip man prie kaklo prispaudžiamas peilis.

-Nejudėk, jei nori likti gyva. - Sumurmėjo ir stipriau prispaudė peilį. Zayn nematė manęs, o ir pasišaukti nebūčiau niekaip sugebėjusi. - Einam. - Įsakė ir pakėlė mane nuo žemės. Buvom netoli išėjimo, kol nepajutau, jog jo rankos paleido mane, todėl greitai atsisukau ir norėjau trenkti, bet pamačiau Dylan ir sukritusį kūną.

-Padėkosi vėliau, dabar slėpkis ir imk ginklą. - Greitai pasiėmiau ginklą ir pradėjau šaudyti. Nušoviau visus 2 vienu šūviu, dėl ko iš Dylan išgirdau tik ,,oho''. Nusišypsojau ir toliau šaudžiau, kol liko vienas vienintelis, bet jį pasiėmė Harry ir įrėmęs ginklą jam į galvą, nusivedė į rūsį.

-Norėčiau tavęs kai ko paklausti Ashley.- Pradėjo kalbą Dylan - mačiau kaip šaudai ir tai, koks yra tavo taiklumas, yra neįtikėtina. Gal sutiktum kokią dieną ir mane pamokyti tokio taiklumo?

-Tiesą sakant, Dylan... - nespėjau užbaigti sakinio, kai įsitraukė Zayn.

-Ne, ji tavęs nemokys, nes tai yra Malik genai. - Kas tau negerai Zayn?

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora