43

97 2 0
                                    

**Po savaitės**

- Alisha, po velnių užknisai! - sušuko ant manęs Zayn. Jau praėjo lygiai savaitė, kai aš jam papasakojau tiesą ir mes pastoviai pykstames. Aišku, buvo ir gerų akimirkų, tačiau mažai.
- Jūs galit nustoti pyktis?! Nusibodot! - Sušuko Harry iš virtuvės, kol mes tuo tarpu sėdėjome svetainėje ir šaukėme vienas ant kito.
- Žinai ką, Zayn? Nusibodai! Praėjo suknista viena savaitė, kai aš grįžau. O tau vis kažkuo neįtinku! - sušukau ant jo ir griebusi nuo stalo vazo mečiau į jį, tačiau jis pasilenkė.
- Ką blet?! Mano vaza!! - pradėjo šaukti ant manęs Niall.

- Čiaupkis! - sušukau jau ant Niall ir griebusi dar vieną vazą, mečiau į jį, tačiau ir jis pasilenkė, todėl vaza trenkėsi į Zayn. 
- Viskas, Alisha, gana. - Į svetainę įėjo Louis ir galvojau, jog jis mane užmuš. - Dar bet koks žodis iš jūsų ir aš jus abu nužudysiu, ir užkasiu vieną ant kito, bent kape nesipešit kaip šuo su kate.
- Atsiknisk - sumurmėjau jam ir išėjau į lauką. Išsitraukiau cigaretes ir jau norėjau užsidegti, bet jos buvo atimtos iš manęs.
- Nuo kada rūkai? - piktai paklausė Niall.

- Nesvarbu, atiduok cigaretes ir atsiknisk. - pasakiau, bet jam tai nerupėjo. 
- Net negalvok apie tai.- pasakė ir pasiėmęs cigaretes išmetė į šiukšlinę, o man atidavė tuščią pakelį. - Rūkyk pakelį jeigu jau taip nori.
- Nekęnčiu tavęs. - sumurmėjau ir atsidusau.
- Tu ką? Gal nėščia? - paklausė Niall rimtu veidu ir aš sustingau. Rytiniai vėmimai, pykčių protrūkiai, nuotaikų kaitos, alkanumas. Viskas atitinka, bet juk taip negali būti, mes su Zayn saugojomės.
- Nejuokauk, gerai? 

- Prieš savaitę aš viską girdėjau - pasakė ir aš susigėdau.
- Mes saugojomės, todėl to negali būti. - sumurmėjau, bet jis tik nusijuokė. - Ką?
- Zayn tave eilinį kartą apmulkino. Jis nesisaugojo, nė karto.
- Ką?! - sušukau ir pro duris išėjo Zayn su lagaminu. Pala ką? lagaminu?
- Zayn? - pasakiau ir pažiūrėjau į lagaminą.

- Taip, aš išeinu. Užkniso tavo pykčių protrūkiai, viskas nusibodo, girdi? NUSIBODO! - šaukė ant manęs, kol aš tuo tarpu mąsčiau apie Niall žodžius. Kas jeigu tai tiesa? Jeigu aš tikrai nėščia?

- Gerai, pirmyn, išeik. Tik daugiau manęs neieškok. - Sušaukiau ant jo ir nuėjau į vidų. Nuėjau į miegamąjį ir susiradusi švarius rūbus, nuėjau į dušą. Iš po dušo dar šiek tiek patikrinau socialinius tinklus ir nieko gero neradusi, nuėjau miegoti.

****************

- Alisha! - sušuko į kambarį įbėgusi Jade.
- Ką? Ko nori? - sumurmėjau ir toliau gulėjau lovoje.
- Zack! Jis dingo! - sušuko ir aš pašokusi iš lovos nubėgau į jo kambarį. Jo čia nebuvo, visi apieškojom namus, bet jo neradom. Nuėjau persirengti ir pasiėmusi ginklą, nuėjau į mašiną. Užsitaisiau ginklą ir užsikišau už džinsų, kitą ginklą paslėpiau mašinoje. Pajutau kaip suvibruoja telefonas ir išsitraukiau jį.


Zack, viskas gerai. Antraip negu tau, Alisha

 - Z

Zayn? Dar kartą patikrinusi numerį, susitaikiau su tuo, kad čia Zayn jį pagrobė. Norėjau užsivesti mašiną ir važiuoti, bet mane supykino. Išlipau ir greitai nubėgau į namus ir į vonią. 
- Alisha, nepyk, bet man atrodo tau reiktų pasitikrinti dėl to ką sakiau.- Pasakė iš kažkur išdygęs Niall.

- Tai ne tavo reikalas. - Sumurmėjau, bet vis dėl to širdis neleido taip sakyti. Turiu pasitikrinti. Susitvarkiusi, išėjau į lauką ir išvažiavau link ligoninės. 

- Laba diena, noriu atlikti testą. - pasakiau įėjusi į ligoninę.
- Laba diena, nėštumo? - paklausė ir aš palinkčiojau galvą. - Eime. - Nuėjome į kažkoki mažą kambariuką ir davusi man testą, palydėjo iki toaleto. Viską atlikusi atidaviau testą seselei ir atsisėdau. Po maždaug 20 minučių seselė grįžo.
- Sveikinu, jūs nėščia. - pasakė ir aš sustingau. Velnias, ką aš darysiu?! Zayn apie tai neturi sužinoti. Padėkojusi seselei išėjau iš kabineto.

- O, Alisha. - Nusijuokė Zayn.- Sveikinu. Aišku, sveikinu ir save, juk tai mūsų kūdikis - nusijuokė ir užstojo man kelią.
- Traukis Malik. - Suurzgiau ir bandžiau jį nustumti, tačiau jis nei kiek nepajudėjo.
- Malik? Kodėl Malik o ne Zayn? - Nusijuokė ir bandė mane pabučiuoti, bet aš pasitraukiau. 
- Nešdinkis. - Suurzgiau ir jam pasitraukus, išėjau iš ligoninės. 
- Nesijaudink, Zack'o neatgausi. - Šlykščiai nusijuokė ir aš sustojau.
- Aš jo motina, o tu tik jo tėvas. Nemanyk, kad taip lengvai jį atiduosiu. - Atsisukusi tariau ir įsėdusi į mašiną, išvažiavau. Nuo šiol prasidės mano naujas gyvenimas...

Hey! Noriu pranešti, kad pirmas sezonas yra užbaigiamas!:) Rytoj arba šiandien įkelsiu antro sezono promo. Tikiuosi, nepabėgsit ir skaitysit!  

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora