Privažiavau vasarnamį, sustojau. Kieno ten mašinos?! Negaliu rizikuoti. Greit surinkau Jade numerį.
****
Jade: taip?
Aš: jei Zayn netoliese neišsiduok. Jūs ten prie mano vasarnamio?
Jade: Ne. Velnias! Alisha bėk iš ten ir greičiau važiuok pas mus! ten Jake pakalikai!!
Aš: Blemba! atvažiuoju
***
Greit įlipau į mašiną ir išvažiavau iš ten. Velnias, velnias! iš kur jie sužinojo apie mano vasarnamį?! Privažiavusi namus, greit įvažiavau į garažą ir jį uždariau. Pasiėmiau daiktus ir Zack ir nuėjau į vidų.
- Po velniais, paaiškinkit kas čia vyksta?! - sušukau vos įėjusi į namus.
- Po velniais! tai gal tu sakau paaiškinsi kur buvai?! - sušuko ant manęs Zayn. Na jau ne, neleisiu manęs žeminti, ignoruosiu jį.
- Jade
- Ah, taip? - lyg iš transo pabudo - Alisha! - sušuko ir šoko man į glėbį, prieš tai Zayn spėjo iš manęs paimti Zack. - kur tu buvai?
- Tu klausi kur buvau? Rimtai? jug mes per fb rašinėjomes
- Nejuokauk, aš prie fb jau mėnesis kaip nebuvau
- Tada kas buvo prisijunge už tave? Velnias! Sakau iš kur tas suskis apie mane viska sužinojo! - greit išsėmiau kortelę ir ją sulaužiau
- Kas? - jau į pokalbį įsitraukė ir Zayn
- Jake, tas asilas įsilaužė į Jade facebook paskyrą ir už ją su manimi rašinėjosi, o tame pokalbyje aš pasakiau kur esu, velnias velnias! - susėmiau už galvos ir atsisėdau.
- Nusiramink - tarė Jade ir atėjo prie manęs. - Jis atsiims už tai, pažadu.
- Tai gal pasakysi kur tu po velniais buvai?! - sušuko Zayn ir jo glėbyje pravirko Zack. Greit nuėjau prie Zayn ir pasiėmiau jį, prieš tai dar pažiūrėdama į Zayn piktu žvilgsniu. Zack greit nusiramino. Todėl paguldžiau ant mažo fotelio.
- Pasaugokit Zack, mes tuoj - tariau ir praeinant pro Zayn parodžiau jog ateitų.
- Ką tu po velniais sau galvojai pabėgdama?! - eidamas šaukė ant manęs, bet aš visiškai nekreipiau dėmesio iki tol kol jis nepriėjo lemtingų žodžių...- Žinai, kartais galvoju kad pasielgiau kaip asilas jog tave vedžiau...
- Jeigu nori, galim skirtis. Nes matau mes tau našta. - tariau ir vos laikiausi stipri
- Jei to nori.
- Gerai, matau tavo norai dideli, todėl bent vieną išpildysiu. Zack gyvens su manimi, jei norėsi galėsi matytis.- Tariau ir nuėjau į kambarį krautis daiktų. Greitai juos susikroviau, liko sukrauti Zack daiktus. Nuėjau į jo kambarį, ir išsėmusi lagaminą iš po jo lovytės, pradėjau krauti daiktus. Baigusi pasiėmiau paskutinius daiktus į rankas, tai buvo jo mėgstamiausias žaislas ir nulipau laiptais žemyn prie kitų.
- Pala, pala. Kas čia vyksta? - sutrikęs paklausė Harry kai pamatė lagaminus.
- Klausk šito asilo - tariau ir parodžiau akimis į Zayn.
- Kas dabar vyksta? - paklausė Harry Zayn
- Mes skiriames - tarė sau lyg niekur nieko
Alisha valdykis! Negali parodyti jog esi silpna. Pasiėmiau Zack ir ėjau link durų bet jas man užstojo Niall
- Na jau ne, tu esi mūsų visų geriausia draugė, neleisim jog eitum kur nors kai visur yra pavojus.
- Niall pasitrauk - tariau ir nusisukau nuo jo.
- Ne - tarė ir stovėjo, net nesiruošė praleisti.
- Jade, - kreipiausi į ją. - galiu pas tavęs pagyventi kol visas šitas š baigsis ir galėsiu išvykti?
- Alisha, leisčiau, bet visi turime būti čia. Vienintelė klaida ir mes mirę.- po šitų žodžių, visiškai pasimečiau. Negaliu leisti kam nors nukentėti, o ypač Zack.
- Liksiu čia tik dėl to, jog nenoriu , kad jūs nukentėtumėte, o ypač Zack.
- Gerai, - tarė Jade- eime į terasą, reikia pasikalbėti - tarė ir pažiūrėjo į Zayn piktu žvilgsniu, o jis tik pavartė akis. Supratau apie ką bus pokalbis..
Išėjom su Jade į terasą ir atsisėdom. Iš pradžių žiūrėjau į toli, kol ji nepradėjo šnekėti.
- Kas tarp jūsų su Zayn nutiko, kad norit skirtis?
- Jis pats apie tai užsiminė jog gailisi mane vedęs kai lipom laiptais, pasakiau jog matau kad esam našta su Zack, ir jog galim skirtis, jis sutiko ir va. Matai kas yra - viska pasakiau kuo ramiausiu veidu nors viduje klykiau iš skausmo.
- Jūs tikrai tvirtai apsispręndėt? - dar kartą paklausė
- Po velniais! aš jį myliu, nenoriu skirtis, noriu gyventi su juo ir kartu auginti Zack. Bet tas asilas nenori ! - tyliai sušukau jog neišgirstų niekas daugiau be mūsų.
- Aš pasikalbėsiu su juo. -tarė ir jau stojosi eiti bet aš ja sustabdžiau
- Jis pats nori skyrybų, man nesunku, galiu pasirašyti ta suknistą dokumentą ir viskas, mūsų keliai išsiskirs. Susimatysim kartais ir tai tik dėl Zack.
** Jade POV**
Mačiau kaip Jade nenori jo paleisti, todėl privalau kažką daryti, nenoriu jog jie išsiskirtu ir vėliau gailėtusi!
**Harry POV**
Mačiau kaip Zayn gailisi to spręndimo dėl skyrybų. Privalau kažką daryti!
**Zayn POV**
Mačiau kaip Alisha kremtasi, ir yra begalo liūdna, bet nieko negaliu padaryti. Pats esu kaltas jog man tai išsprūdo. Negaliu jos laikyti per prievartą. Alisha su Jade jau gal kokią valandą kalbasi terasoje. Pasiunčiau Niall kad ten nueitų ir pasakytu jog grįžtų.
- Niall, nueik jom ir pasakyk , kad jau grįžtu - tariau o jis sutikęs išėjo iš lauko,bet greit grįžo uždusęs
- Zayn....
- Ką? Kas nutiko? kur jos?
- Jų ten nėra, jos dingo...
Ir atrodo mano širdis sudužo į šipulius...
STAI LEGGENDO
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...