10 Dalis

47 1 0
                                    

 Pabudau vakare, o Zayn vis dar miegojo ant manęs, todėl nutariau jo nežadinti ir tyliai pasiėmiau telefoną. Pažvelgiau į žinutes ir pamačiau, kad Ashley nori su manimi pasikalbėti. Atrašiau į žinutę ir prižadinau Zayn.

- Labas rytas, - savo rytiniu užkimusiu balsu pasisveikino, - kodėl taip anksti? - suzyzė ir nusišypsojau.

- Labas, o anksti dėl to, nes turiu pasikalbėti su mažąja maištautoja. - Tariau ir Zayn tik pavartęs akis, nulipo nuo manęs. -  O bučkis? - suzyziau ir jis iškart nusišypsojęs, pabučiavo mane. Nusišypsojau atgal ir apsirengusi, nuėjau pas dukrą.

- Klausau tavęs. - Tariau ir atsisėdau ant kėdės.

- Nenoriu karo su tėvu, tenoriu, kad jis tik rūpintusi manimi ir atsiprašytų už tai, kad nebuvo mano gyvenime, kai man jo reikėjo. - Viską pasakė ir aš iš tikrųjų nustebau. Aš gerai išgirdau?

- Aš viską gerai supratau? Tu nori normaliai bendrauti su Zayn? 

- Taip, bet noriu atsiprašymo, nes man tikrai dėl to skauda. - Tiek tepasakė ir išėjo iš kambario. Hmm, bus įdomu. Atsistojau nuo kėdės ir išėjau atgal pas Zayn. Viską jam papasakojau ir jis sutiko. 

- Eime, - tarė ir išsivedė mane iš kambario į svetainę. - Ashley? - paklausė ir ji pakėlė akis į jį. - Atsiprašau už visą ta laiką, kad nebuvau šalia tavęs, kai tau manęs reikėjo. Žinau, kad esu dėl to kaltas, todėl atsiprašau. - Mačiau Ashley akyse ašaras, todėl vos Zayn baigė savo atsiprašymo kalbą, ji puolė jam į glėby. Mano šeima... - Ir Liam, atsiprašau ir tavęs, bet nusipelnei, tiek laiko buvai pasirašęs tuos dokumentus ir nesakei man nei žodžio.

- Mano kaltė. - Nusijuokė Liam  ir iškėlė rankas.

- Laiminga pabaiga! - Sušuko Niall ir apkabino Zayn su Ashley.

- Ei ir aš noriu. - Suzyziau ir taip pat apkabinau juos visus. Neilgai trukus prisijungė ir visi kiti.

- Big hug! - Sušuko dar kartą Niall ir visi nusijuokėm.

- Džiaugiuosi, kad esat mano šeima. - Tyliai pasakė Zack ir visi dėl to dar labiau pradėjom šypsotis.

- Zack, nežinau kaip tau pasakyti... - Pradėjo kalbą Harry, todėl visi susižvalgėm ir pradėjom jį stebėti. - Tu įvaikintas.

- Ką?! - sumišo Zack.

- Juokauju. - Rimtai ištarė Harry ir pradėjo juoktis.

- Kvailys, - nusijuokė pats Zack ir vėl grįžo į didelį apkabinimą.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now