1 Dalis

108 2 0
                                    

** Alisha POV**

8 Mėnesiai kaip su Zayn pasukom skirtingais keliais. Zack mačiau tik kelis kartus, bet ir per tuos pačius kartus, jis į mane nežiūrėdavo nes šalia būdavo Zayn. 
- Alisha, kaip tu? - į kambarį įėjo Jade ir jai iš paskos Niall. Pažiūrėjau į jį klausiamu žvilgsniu, bet jis nieko neatsakė.
- Gerai. - Pasakiau ir toliau gulėjau lovoje. Visą tą laiką kol esu nėščia, Niall manimi rūpinasi. Tiesą sakant, man jo gaila. Jis turi ištverti visus tuos mano pykčių protrūkius, nuotaikų kaitas ir visas kitas nesąmones.
- Niall turime pasikalbėti. - Pasakė Jade ir atsistojusi pagriebė jo ranką ir išėjo. Ko ji išvis čia atėjo? Agh... Gi ji mano draugė, kas per klausimas... Pridėjau ranką prie pilvo ir pajutau, kaip vaikelis įspyrė man. Nusišypsojau ir pažvelgiau į kalendorių. 

- Dar dvi savaitės vaikeli ir išvysi šį pasaulį. - Tariau ir šiaip ne taip atsistojusi iš lovos, nuėjau į vonią. Atlikusi visus reikalus grįžau į kambarį. Pasiėmiau iš spintos krepšį ir pradėjau krauti daiktus. Juk liko tik dvi savaitės, reikia pradėti ruoštis vaikelio atėjimui. Sudėjau visus reikiamus daiktus ir nunešiau žemyn krepšį. Padėjau jį ant spintelės ir nuėjau į virtuvę. Keista, niekur nematau nei Niall nei Jade. Pažvelgiau pro langą ir pastebėjau, kad nėra Niall mašinos. Oh, puiku, likau viena... Atidariau šaldytuvą ir perbėgusi akimis per jo turinį, pasiėmiau jogurtą. Atsisėdau svetainėje ant sofos ir pasijungiau televizorių. Susiradau animacinį filmuką ir žiūrėjau. Išgirdau skambutį į duris ir susierzinau. Nejaugi Niall pamiršo raktus? Sunkiai atsistojau nuo sofos ir nuėjau link durų. Atidariusi jas greitai norėjau uždaryti, bet nespėjau.
- Nešdinkis iš čia. - suurzgiau ir norėjau jį pastumti, bet jis stovėjo lyg siena.
- Oh koks jau didelis pilvas - pasakė ir palietęs jį iškart pasigailėjo, nes skaudžiau trenkiau per ranką.

- Neliesk jo ir dink iš čia, nenoriu tavęs matyti. - sumurmėjau, bet jam tai rodos visiškai nerupėjo.
- Gražūs namai - pagyrė ir pradėjo eiti link svetainės.
- Nešdinkis iš čia, kol negrįžo Niall. - Pasakius man šituos žodžius jis sustojo ir greitai atsisuko.
- Tas kvailys su tavimi? - suurzgė ir jo akys iš rudų pavirto juodomis.
- Koks tavo reikalas? Aš tavo gyvenimu nesirūpinu. - Ramiai tariau ir atsisėdau ant sofos, ant kuriuos sėdėjau prieš tai.

- Nesirūpini, nes bijai. - Nusijuokė ir atsisėdo šalia.
- Dink iš čia Zayn - suurzgiau ir trenkiau jam, bet atrodo jis kaip kokia siena, nieko nejaučia. Ar čia mano rankos jau tokios silpnos pasidarė?
- Oi kokie kumštukai - sumurmėjo ir sugriebė juos.
- Nekęnčiu tavęs - bandžiau išvaduoti rankas, tačiau visos pastangos veltui.

- Žinai? Gerai, kad Jade atvažiavo čia ir išsivežė Niall. Dabar galėsim pabūti kartu. - sumurmėjo ir aš dar labiau susinervinau.
- Dink iš čia, kol neiškviečiau policijos. - Pasakiau ir spyriau jam, kad paleistų mano rankas. 
- Su kuo tu juos iškviesi? Su nematomu telefonu? - pasišaipė ir aš susiraukiau. Pradėjau kelnių kišenėse ieškoti telefono, tačiau jo čia nebuvo. - Šito ieškai? - iš kišenės išsitraukė mano telefoną ir aš vėl susiraukiau. Kaip jis ten atsirado? - Nesiraukyk, raukšlių atsiras.

- Neaiškink ir grąžink mano telefoną. - Piktai sumurmėjau ir bandžiau atimti telefoną, tačiau jis ranką pakėlė ir aš jo nepasiekiau.
- Kam tau jo? - nusijuokė - kad iškviestum man policiją? Ne ačiū, nereikia. - Susinervinau ir griebusi nuo spintelės vazą, mečiau į jį.- Ahh, vėl ta pati situacija?
- Taip, ir jos gale turi vėl pasakyti, kad nusibodau ir nešdintis iš namų, bei leisti man normaliai gyventi. - Sumurmėjau prisiminusi tą įvykį, kai pataikiau jam iš vazos į veidą. Griebiau sekančią vazą, bet jis pasilenkė.

- Vis dar tokia pat laukinė - sumurmėjo sau ir prirėmė mane prie sienos. - Žinai, pasiilgau šitų nesąmonių.
- O aš ne - tariau ir spyriau jam į jo jautriąją vietą. Pasinaudojusi progą griebiau iš jo telefoną ir nubėgau į vonią.

- Atidaryk duris! - sušuko ir spyrė į jas. Atsitraukiau nuo durų, nes žinojau, kad jis jas tikrai išlauš. Susiradau tarp adresatų Liam numerį ir paspaudžiau skambinimo mygtuką. Jis neatsiliepė, po kelių sekundžių išgirdau šūvio garsą. Kas ten po velnių nutiko?!
Atrakinau duris ir tyliai išėjau iš vonios, bet čia jau nebebuvo Zayn. Nuėjau iki lango ir pamačiau, kad Zayn mušasi su kažkuo, geriau įsižiūrėjus pamačiau ne ką kitą, o Marcus. Bet po velnių, juk aš jį nužudžiau. Kaip jis vis dar  gyvas?! Čiupusi ginklą išėjau į lauką ir paleidau vieną šūvį į orą.
- Alisha eik į vidų - suurzgė Zayn neatsisukęs į mane. Na jau ne, niekur aš iš čia neisiu.

- Marcus! - sušukau ir paleidau dar vieną šūvį. Jis atsisuko į mane ir šlykščiai nusijuokė pamatęs, kad aš nėščia.
- O, tu dar ir nėščia. Kieno šitas pavainikis? Kartais ne mano? - nusijuokė ir aš susinervinusi šoviau jam į koją. - Kalė! - sušuko ir susiėmė už kojos.

- Kaip tu išsigelbėjai? - paklausiau jo, bet jis nesiteikė atsakyti. - Kalbėk. - suurzgiau ir Zayn atsitraukė nuo jo.

- Tu galvojai esi tokia protinga? Tarnaitė pastebėjo, kad kažko įdėjai į kavą ir pranešė man. Kalė galvojai nužudysi mane? - Nusijuokė ir pažvelgė man į pilvą - Šitas pavainikis tik trukdo mums būti kartu! - sušuko ir išsitraukęs ginklą norėjo šauti į mane, bet aš buvau pirmesnė ir šoviau jam į ranką kurioje laikė ginklą.

- Nešokinėk prieš nėščią moterį - suurzgiau ir susinervinusi nuėjau į vidų.

- Neveltui Malik - nusijuokė Zayn kai grįžo į vidų. 
- Nešdinkis, per tave vien problemos. - Sumurmėjau ir nuėjau prie šaldytuvo.
- Sakai? Jeigu ne aš, jis būtu tave dabar pat nužudęs. - Pasakė ir aš susimąsčiau. Jeigu tikrai čia nebūtų Zayn, jis juk būtu mane nužudęs...

- Man nesvarbu, nešdinkis iš čia. - Suurzgiau ir nuėjusi į savo miegąmąjį, užmigau.

<...>

Pabudau nuo kažkokio krebždesio apačioje. Jis ką, dar neišėjo? Atsistojau ir atidariusi duris išgirdau Niall ir Jade balsus.
- Ji juk nėščia, Niall, negalime jos čia vienos palikti - pasakė Jade ir aš tyliai atsisėdau ant laiptų.
- Tu teisi, negalime jos palikti. Bet ką daryti su Zayn? Jis mumis užmuš jeigu Alishai kas nutiks.

- Palikit mane vieną jeigu norit - Pasakiau įėjusi į virtuvę. - Man nesvarbu. Juk ir taip būčiau gyvenusi čia viena.
- Tu ką? Klauseisi pokalbio? - sumurmėjo Jade, bet nereagavau.

- Važiuokit iš čia ir palikit mane vieną, prašau. - Dar kartą pažiūrėjau į juos ir nuėjau į svetainę. Atsisėdau ir pasijungusi filmuką, pajutau kažką šlapią. Kas per? Pažvelgiau žemyn ir supratau, kad man nutekėjo vandenys.
- Niall, Jade! - sušukau ir jie atbėgo į svetainę. Niall paėmė mane nuotakos stiliumi, kol tuo tarpu Jade nubėgo paimti krepšio. 
- Greičiau! - sušuko Niall ir Jade paėmusi mano striukę atidarė duris. Po kelių minučių mes jau buvome ligoninėje. Nors ir teko iškentėti visą tą gimdymo skausmą, tačiau dabar galiu laikyti savo mergytę ant rankų. Ji buvo mėlynaakė kaip ir visi gimę kūdikiai. Kažin ji liks mėlynaakė ar jos akys pasikeis? 
- Aš būsiu krikšto motina!! - sušuko Jade ir kažką nustūmusi įbėgo pirma į palatą.
- Dink! Aš būsiu ir krikšto motina ir krikšto tėvas! - suurzgė Liam ir aš nusijuokiau.
- Kokie čia debilai atėjo pas mane? - rimtai pažiūrėjau į Niall ir jis suprato ką noriu padaryti.
- Nežinau. - Pasakė ir paėmęs iš kažkokio maišo vandens butelį, apipylė Liam ir Jade.
- Kas per velnias, Niall? - sucypė Liam, o Niall tik žvilgsniu parodė į mane.
- Ką? Aš nekalta dėl to. - Sumurmėjau ir išgirdau kaip atsidaro palatos durys ir įeina seselė.

- Duokite kūdikį, jam reikia ilsėtis. - Maloniai pasakė ir aš pabučiavusi mergaitę, daviau seselei.
- O dabar dinkite, aš noriu miegoti. - Nusijuokiau ir jie išėjo iš mano palatos.

 
<...>

- Alisha! - sušuko į palatą įbėgęs Harry.
- Ko šauki? - piktai sumurmėjau ir atsisėdau.
- Tavo mergaitė... Ji dingo... - Ką?! Negaliu prarasti dar vieno savo vaiko, negaliu... Išgirdau kai man ateina žinutė ir pasiėmiau telefoną.


Koks vardas gražesnis mūsų mažąjai? Ashley ar Zara?

- Z

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now