3dalis

104 3 0
                                    

**Alisha POV**

Atsikėliau kažkokiame tamsiame kambaryje, pajutusi kažkieno ranką ant savosios, atsisukau į tą pusę kur kažkas gulėjo. Ačiū Dievui tai buvo tik Zayn. Patraukiau savo ranką ir norėjau lipti iš lovos, bet įbėgęs į kambari Zack mane sustabdė.
- Tėtis neleido tau keltis - sumurmėjo ir priėjęs prie lovytės paėmė kūdikį. Kieno jis?
- Imk, čia sesutė. - Pasakė ir davė ją man. Nejaugi čia tikrai mano dukra?
- Taip ji tikrai tavo dukra. - Sumurmėjo Zayn lyg skaitydamas mano mintis. Pažvelgiau į mergaitę, ji vis dar buvo mėlynų akių. - Tau reikia ilsėtis. Duok ją man. - Pasakė Zayn, bet aš jį ignoravau.
- Zack'ai imk sesutę ir atsigulk šalia. - Pasakiau ir mačiau, kad Zayn tai labai patiko, nes aš turėjau ateiti arčiau jo, jog visi tilptume. Zack'ui atsigulus, uždėjau ant jo ir dukrytės antklodę. Netrukus pajutau Zayn ranką ant savo liemens, bet per daug nekreipiau į tai dėmesio.
- Mamyte kas čia? - Zack parodė į kažką ant mano kaklo, pajutau kaip Zayn juokiasi ir pažvelgiau į veidrodį. Ant mano kaklo matėsi ne, bet kas o ,,mėlynė''. Piktai atsisukau į Zayn, bet jis nieko man nesakė tik stebėjo mane.
- Nežinau. - Sumurmėjau.
- Bose, radome juos kišenėje. - Net neisbeldęs įėjo į kambarį kažkoks vyras. Pamatęs, kad čia yra Zack, susimėtė ir nebežinojo ką sakyti.
- Tėti, čia tas pats cukrus nuo kurio tu mamytei suleidai vaistus?- paklausė Zack ir aš susiraukusi pažvelgiau į Zayn, kuris buvo visiškai ramus. Trenkiau jam iš alkūnės ir jis pavartė akis.
- Taip, Zack, tas pats. Greg palik šį maišelį mano kabinete ir nieko į jį neįleisk. - Įsakė Zayn ir Greg linktelėjęs galvą, išėjo.
- Zack, ateik su sesutę ir atsigulk tarp manęs ir tėčio. - Pasiūliau Zack ir pasitraukiau nuo Zayn. Mačiau kaip jis piktai žiūrėjo į mane, bet apsimečiau, jog nematau to. Zack atsigulė tarp manęs ir Zayn, ir aš pradėjau glostyti dukrą.
- Mamyte, jūs dabar stipriau mylėsit sesutę negu mane? - Zack paklausė ir Zayn susiraukė.
- Nenusišnekėk prince. Tave ir sesę mylėsim taip pat, kaip ir kitus tavo būsimus broliukus ir sesutes. - Su paskutiniu sakiniu, Zayn pažiūrėjo į mane, o aš jam įspyriau į koją. Jis susiraukė nuo tokio mano veiksmo.
- Tėti, jeigu aš princas, tai sesutė princesė? -paklausė Zack.
- Taip. - Sumurmėjo Zayn.
- Tai tu karalius, o mama karalienė? - Dar kartą paklausė Zack ir dabar aš pasijaučiau tikrai nejaukiai.
- Taip. - Zayn atsakė ir suskambus jo telefonui, kažkur išėjo.
- Mamyte, jūs su tėčiu susipykę? - nuo kada  Zack uždavinėja tokius klausimus?
- Šiek tiek. - Atsakiau ir šyptelėjau jam.
- Mamyte, aš noriu, kad jūs susitaikytumėte. - Liūdnai pasakė Zack ir netrukus pro duris įėjo Zayn su daug raudonų rožių. Greitai apsimečiau, kad miegu.
- Tavo noras, man įsakymas - Pasakė Zayn ir jutau kaip jis eina arčiau lovos. -Sūneli rodos mamytė užmigo.
- Bet ji ką tik dar kalbėjo su manimi. - Sumurmėjo Zack ir pajudino mane, bet toliau vaidinau.
- Zack - iš garso nusprendžiau, kad pro duris įėjo Harry- važiuojam ledų?
- Nagi, važiuok. Kol grįši mes su mamytę jau būsime susitaikę. - pasakė Zayn ir Zack išėjo. - Žinau, kad nemiegi.
- Atsiknisk - Sumurmėjau ir iš lovos atsidūriau ant kilimo.
- Am, Alisha? - Zayn akimis parodė į lovą, kurioje buvo kraujo.
- Pats kaltas - sumurmėjau ir greit nubėgau į vonią.
- Velnias - Sumurmėjau ir ieškojau akimis išsigelbėjimo. Pamačiau savo krepšį, iš kur jis čia atsirado? Pasiėmusi krepšį susiradau ko reikėjo ir susitvarkiusi grįžau į kambarį. Zayn čia jau nebebuvo, o ir lova buvo sutvarkyta. Velnias, jam teko visą tai tvarkyti. Tai tikrai nejauku... Pamačiau ant lovos raštelį, paėmiau jį ir peržvelgiau akimis.

Lauksiu tavęs savo kabinete.

Oh, puiku, lyg aš žinočiau kur jis yra... Peržvelgiau akimis savo aprangą ir išėjau pro duris. Pamačiau apsauginį kuris akivaizdžiai mane nužiūrinėjo. Nekenčiu Zayn, negalėjo manęs palaukti...
- Ei tu, kur Zayn kabinetas? - paklausiau to pačio apsauginio.
- Kas tu tokia, kad to klaustum? Jo kekšė?
- Tu nežinai su kuo kalbi - sumurmėjau ir jau norėjau eiti, bet jo žodžiai mane sustabdė.
- Ir su kuo gi? - paklausė ir jau norėjau atsakyti, bet iš kažkur atsiradęs Zayn atsakė pirmiau.
-  Su mano žmona. - Pasakė jis ir paėmęs mano ranką nusivedė į savo kabinetą. - Kodėl tu su juo kalbėjai?!
- Aš nekalta dėl to, kad tu palikai mane viena nors žinai, kad čia esu pirmą kartą ir liepei ateiti į kabinetą. - Sumurmėjau ir atsisėdau ant sofos.
-Tiek to. Turiu pasiūlymą. Nori matytis su Zack ir dukrą?
- Tu gal išvis beprotis? Dar klausi?
- Gerai, gerai. Galėsi su jais matytis tik su vieną salygą.
- Kokia?
- Tu privalėsi čia gyventi ir negalėsi iš čia pabėgti.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now