**Alisha POV**
Stebėjau Zayn ir nieko nesupratau. Jo ypsena nieko gero neadėjo. Koks dar prieas? Jeigu ir jis bandys lysti prie manęs? Bijau apie tai net pagalvoti...
- Kur Zack'as ir Ashley? Noriu juos pamatyti. - Paklausiau nukreipdama temą.
- Antrame aukšte, pirmos durys po dešine. - Sumurmėjo Harry ir pavelgė į Zayn, kuris nė nereagavo į trumpą mano ir jo pokalbį. Nesureikmšinau ito ir užlipau laiptais į antrą aukštą. Kambaryje radusi savo vaikus, iėjau į balkoną ir prisidegiau cigaretę. Taip, aš vėl rūkau... Staiga pajutau kai kažkieno ranka apsivijo mano liemenį, o kita ranka atėmė cigaretę.
- Kad ir kas tu būtum, iškastruosiu arba sterilizuosiu tave. - Sumurmėjau ir nė nesivarginau pažvelgti kas buvo už manęs. Išsitraukiau kitą cigarečių pakelį, tačiau jis buvo taip pat atimtas. Tai nejuokais mane sunervino ir pagaliau atsisukau į žmogų kuris mane nervino.
- Idiotas. - Sumurmėjau ir norėjau grįžti į kambarį, tačiau buvau priremta prie sienos.
- Už cigaretes pasiaiškinsi tuoj pat. - Suurzgė ir dar stipriau prispaudė mane prie sienos.
- Aš tavęs neprašau teisintis dėl jų, todėl paleisk. - Sumurmėjau ir bandžiau ištrūkti iš glėbio, bet visos pastangos veltui.
- Oi bejėgė katytė, neištrunka iš šuns glėbio, kaip gaila, kaip apmaudu... - Su viena ranka perbraukė sau per veidą ir purtė ją i šonus.
- Šiknius...
- Žinau katyte - itarė ir pabučiavo man į lūpas.
- Šuo puola katiną, kur pagalba? - sucypiau ir išgirdau Zack'o juoką. Ko jis juokiasi?
- Zack'ai dėl ko tu... - Zayn nespėjo užbaigti sakinio, kai priešais mus iš medžio iškrito Louis su kamera rankose.
- Kas per velnias?! - sušukau, kol Zack ir toliau juokėsi.
- Kas pel velnias? - atkartojo mano žodius Zack ir aš sustingau.
- Zack'ai negalima taip kalbėti.- Sudrausminau jį, bet jis tiesiog parodė liežuvį.
- Kokia mama toks ir sūnus - nusijuokė Louis ir pamatė, kad mano žvilgsnis nukreiptas į kamerą. - O velnias.- sumurmėjo ir puolė bėgti. Norėjau ištrūkti iš glėbio ir bėgti į lauką, bet Zayn vis dar neleido to daryti.
- Paleisk. - Suurzgiau, o jis tik šypsojosi.
- Kad tu žinotum kokia tu graži, kai pyksti. - Sumurmėjo ir dar stipriau prispaudė mane prie sienos, dėl ko man pradėo trūkti oro.
- Zayn. - Ištariau jo vardą ir jis truputį nuo manęs atsitraukė, bet ne per daug.
- O aš ir galvoju kodėl tu manęs nebandai nužudyti, tu juk Zayn glėbį. - Pasišaipė y kambary atėjęs Louis ir net nesigėdydamas padarė dar porą nuotraukų.
- Tu lavonas. - Sumurmėjau ir spyrusi Zayn į tarpkojį, pasileidau bėgti link Louis. Girdėjau Zayn žingsnius už savęs, bet nesureikšminau. Turėjau tik vienintelį taikinį, Louis. Jis atbėgo į svetainę prie visų ir užsistojo už Niall.
- Tu. Lavonas. Juk sakiau. - Sumurmėjau pro sukąstus dantis, kol visi tik keistai spoksojo.
- Kodėl aš lavonas? Jūs juk labai gražiai atrodėt. - Nusišypsojo Louis ir įsijungė kamerą. - pažiūrėkit, juk jie tokie mieli.
- Mulkis! - sušukau ir nuėjau į virtuvę. Paskui mane atsekė ir Zayn, jis ką, šuniukas? - Ko tu mane sekioji kaip šuniukas? Neturi ką veikti ar ką?
- Taip atrodo žmogus, kai kas nors atima iš jo cigaretes. Ką čia darysi? - paklausė, kai iš dėžutės paėmiau kelis kiaušinius ir įsidėjau į kišenę.
- Ne tavo reikalas. - Pasakiau ir nuėjau į svetainę. - Am, Louis. - Tariau ir jis atsisuko. - Klausyk, aš per daug tai sureikšminau, atsiprašau. - Atsiprašiau ir nuleidau akis į grindis. Girdėjau, kaip jis pradėjo artėti link manęs. Vos tik spėjo apkabinti mane, greit iš kišenės ištraukiau kiaušinius ir ištieškiau juos jam ant plaukų. - Revenge, bitch.
- Aš jau beveik patikėjau, kad mūsų mulkė Alisha pirmą kartą kažko atsiprašė. - Pradėjo juoktis Harry, kol į svetainę atėjo Liam.
- Kodėl jūs visi juok... - nespėjo užbaigti sakinio, kai pamatė Louis plaukus ir vos valdė juoką. - Kas nuskriaudė mano sūnų? - Paklausė valdydamas juoką ir nuėjo apkabinti jo.
- Priedų tuo, dar pridėsiu ir plunksnų. - Tarë Harry ir greit visas plunksnas uždėjo ant Louis plaukų.
- Na va, dabar tu tikras viščiukas. - Suplojo rankomis Zayn ir visi pradėjome juoktis.
- Ha ha ha, labai juokinga. - Sarkastiškai pasakė Louis ir nuėjo į vonią. - Bus daug vargo. - Pasakė prieš uždarydamas duris.
- Žinos kaip erzinti mane. - Sumurmėjau ir atsisėdau ant sofos.
- Šiek tiek per žiauru, nemanai? - Paklausë Liam.
- Man patiko, kad jis buvo viščiukas. Atrodė draugiškesnis nei visada. - Tarė Harry ir vėl pradėjo juoktis žiūrėdamas pro langą. Atsisukau pažiūrėti kas ten ir išvydau Louis be marškinėlių bandantį atimti iš šuns rankšluostį.
- Rado ką veikti - nusijuokiau ir išëjau į lauką. - Šuo iš viščiuko atėmė rankšluostį? Oi koks geras šuniukas, gerutis. - Paglosčiau šuniuką ir atsisukau į Louis. - O tu ką, nemokėjai kito rankšluosčio pasiimti?
- Bet jis mano mylimiausias. - Sumurmėjo jis žiūrėdamas į rankšluostį kurį jau laikiau savo rankose.
- Tu apgailėtinas. - Nusijuokiau ir atidaviau jam jo rankšluostį. - Bėje, šypsenaaa - tariau ir greitai jį nufotografavau.
- Tuoj pat ištrink. - Suurzgė ir puolė mane, bet aš vėl pradėjau bėgti. Atbėgusi į svetainę, šokau Zayn į glėbį. Nežinau kodėl taip padariau, bet tik ten jaučiausi saugi.
- Ištrink. Tą. Kvailą. Nuotrauką. - Suurzgė Louis, bet aš tik parodžiau liežuvį.
- Pirmiau ištrink ten tas nuotraukas, tada ištrinsiu šitą. - Pasakiau ir jis nusišypsojo.
- Gerai, turėk tą nuotrauką, man negaila. O tų nuotraukų netrinsiu. - Parodė liežuvį ir nuėjo atgal į vonią.
- Taigi... - Tarė Zayn ir pažvelgė į mane. Supratusi kokioje padėtyje esu, greitai nušokau nuo jo. - Tai nekeičia fakto, jog kai kas nors atsitinka, tu bėgi pas mane. - Nusišypsojo savo pergalės šypsena ir neleido man ištrūkti ið glėbio.
- Tai nieko nereiškia. - Atsakiau ir nusukau akis nuo jo.
- Reiškia ir dar kaip. - Ištrūkau iš jo glėbio ir pradėjau eiti link durų, bet jo žodžiai mane sustabdė: - Tu būsi mano, pamatysi, ir man visiškai nesvarbu kiek tam prireiks laiko.Hey! Labai atsiprašau, jog gana ilgą laiką čia nesirodžiau. Šitą dalį būčiau įkėlusi jau vakar, bet kažkas nutiko, jog kai jau norėjau įkelti dalį, pamačiau, jog visos LT raidės, tiesiog pavirtusios į nežinau kokios kalbos raides, todėl užtruko kol ištaisiau. Beeet, I'm back ♥
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...