- nejaugi čia tikrai jis?
- taip...
Negali būti... Po tiek laiko, jis sugrįžo. Neleisiu šįkart jam sugriauti mano gyvenimo, neleisiu...
- Jis bandys tave suvilioti, garantuoju. Todėl būk atsargesnė... - tarė Jade po nejaukios tylos.
- žinau. Keičiam temą. - ant šių žodžių į kavinę įėjo Zayn su savo žmona ir dukra. Ech... Nusukau žvilgsnį kai Zayn atsisuko į mane.
- Kas? - paklausė Jade, ji ką dar nematė?
- Pasižiūrėk kas už tavęs. - ji atsisuko tačiau iškart nusisuko.
- Ką jie čia veikia?! - tyliai sušuko.
- Manęs neklausk, palaukiu kol Zack'as pavalgys ir nešdinuosi iš čia.
- Gerai. Susiskambinsim vėliau, man laikas. Ate. - atsisveikinom ir išėjo iš kavinės. Aš likau sėdėti su Zack'u. Kadangi Zack'as dar nebuvo suvalgęs nei puse savo maisto, nuspręndžiau įeiti į facebook ir kitus socialinius tinklus. Ėjau ramei kol pamačiau nuotraukas... Žurnalistai... Jie nufotografavo kaip aš su Zack'u sėdžiu kavinėje o Zack'ui už nugaros, Zayn su savo šeima... Įėjau į instagram, ten taip pat buvo nuotraukos,nutariau atrašyti visiems savo sėkėjams.:
Sveiki, kaip ir daug kas matėte aš ir Zayn Malik ( mano vaiko tėvas) pasukome skirtingais keliais, todėl prašau žurnalistų ir visų kitų, palikti mane ir mano vaiką ramybėje. Ačiū.
Toliau ,,ėjau'' per instagram, kol mano akių nepatraukė Dila. Ji pradėjo verkti, o Zayn ir jo žmona nežinojo ką daryti. Mane tikrai užnervno tas jos verksmas, bet juk vaikas nekaltas. Greit susivokiau ko jai reikia kad nustotų verkti. Atsistojau ir nuėjau prie jos, paėmiau jos buteliuką su pienu kuris buvo šalia ir daviau jai. Zayn kaip ir jo žmona liko be žado, jie aiškiai nežinojo ką sakyti. Per daug į tai dėmesio nekreipiau ir nuėjau atgal į savo vietą. Zack jau beveik baigė suvalgyti savo maistą, todėl pasiėmiau pinigine ir nuėjau užmokėti už maistą. Parėjusi į vietą, pasiėmiau daiktus ir paėmusi Zack'a už rankutės nutariau eiti. Zack'as pamatė Zayn... Nežinojau kad Zack'as jį atsimins.
- Tėti? - paklausė Zack, jo mažutėse akytėse mačiau ašaras, tik ne tai!
- Zack'ai eime. - tariau ir norėjau eiti toliau, bet jis nėjo.
- Tėti! -sušuko Zack ir paleidęs mano ranką nubėgo prie Zayn. Zayn pamatęs jog Zack'as atbėga prie jo, atsistojo ir laukė jo. Sūnus puolė jam į glėbį... Zayn žmona aiškiai liko pikta, bet kas man? Ne aš kalta dėl viso šito.
- Zack'ai einam. - tariau ir laukiau kol jis ateis, bet jis neatėjo. - Zack'ai.
- Sūnau eik, kitą kartą pasimatysim. - tarė Zayn ir paleido Zack'ą. Sūnus atbėgo prie manęs ir prieš išeidamas iš kavinės pamojavo Zayn...
- Mamyte? - paklausė Zack kai lipom į mašiną.
- kas? - paklausiau.
- Kas ta mergaitė kuri buvo šalia tėvelio? - jis kalba apie Dila...
- Tai jo dukra.
- Tai aš turiu sesę? - nudžiugo, bet neilgam
- Ji tau ne sesė, - tariau- taip, jos tėtis yra tavo tėtis, bet jūs neesat brolis ir sesė.
- Bet...
- Gal nori važiuoti ledų? - paklausiau ir jis iškart sutiko.
Pavalgę ledų dar nuėjom į karuseles, ir išvažiavom namo. Privažiavusi namus, išlipau iš mašinos ir atidariau dureles Zack'ui. Norėjau rakinti duris, bet jos jau buvo atrakintos. Nejaugi pamiršau užrakinti? Kur mano mintys?... Įėję į namą, patraukiau į virtuve, o Zack į svetainę.
- Zack'ai - sušukau, bet jis neatsiliepė. - Zack'ai -dar kartą, bet tylu. Kas čia dedasi?! Išsėmiau ginklą kurį turiu savigynai ir lėtai pradėjau eiti link svetainės. Šviesa įsijungė ir pamačiau draugus, jie dainavo man su gimtadieniu. Aišku nutilo pamatę ginklą.
- Iš kur tu turi ginklą? - paklausė Jade.
- Savigynai. Ką jūs čia veikiat?
- Sugalvojom pasveikinti tave su gimtadieniu.
- Ačiū tikrai, bet labai išsigandau kai Zack'as neatsiliepė. - nusijuokiau, ir akimis ieškojau Zack'o bet jo čia nebuvo. - O kur jis?
- Mamyte, sveikinu su gimtadieniu - pasakė Zack ir įteikė man balionus ir dėžute. Kas į ją?
- Ačiū sūnau, - padėkojau ir stipriai jį apkabinau. Gimtadienis praėjo smagiai, kadangi kiti mano draugai buvo atsivežę ir savo vaikus, Zack'as žaidė kartu su jais o mes linksiminomes. Jaučiau kad suvibravo mano telefonas, pasižiūrėjau kas parašė. Ten buvo žinutė nuo Zayn, ko jis nori?
,,Zayn: sveikinu su gimtadieniu, gaila negaliu pasveikinti pats, todėl dovaną perduodu per sūnu''
Ką? Nuėjau į savo kambarį pasižiūrėti dovaną, išpakavau dežutę, ant vienos buvo parašyta nuo Zack, ant kitos nuo Zayn. Atidariau Zayn dėžute, joje buvo grandinėlė su mano ir Zack'o vardais. Ko jis kišasi į mano gyvenimą? aš jam nebe žmona, net ne draugė. Viena mano pusė norėjo užsidėti grandinėle, bet kita pusė norėjo pažiūrėti ir Zack'o dovaną. Atidariau Zack'o dėžute. Joje buvo parašytas jo pačio kurtas eilėraštis, ir pridėta mūsų nuotrauka. Atrodo gyvenimas vėl spindi, nušvito ryškesnėmis spalvomis. Viskas ko man reikia ir visada reikėjo, dabar yra šalia manęs, viskas ko aš noriu, linksminasi apačioje, mano gimimo dienos proga. Viskas ko man reikia tik jie.
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...