**Alisha POV**
Atsikėlusi, radau Zayn šalia savęs. Kas per velnias čia vakar vyko? Stengiausi jo neprižadinti ir išlipti iš lovos, man pavyko! Pažvelgusi į jį, nuėjau į vonią. Nusirengiau ir įlipau į dušą. Nusipraususi, apsiviniojau kūną rankšluoščiu, išsišukavau plaukus ir juos išsidžiovinusi, susigarbanojau. Pasiėmiau šiek tiek makiažo priemonių ir pasidažiau antakius, ir blakstienas. Tyliai išėjau iš vonios ir grįžusi į kambarį, pažvelgiau į lovą, kurioje jau buvo atsikėlęs Zayn. Ignoravau tai ir nuėjau prie spintos, išsėmiau drabužius ir sukausi eiti atgal, bet Zayn sugriebė už rankšluoščio kampo ir jeigu ne mano reakcija, šiuo metu stovėčiau prieš jį visiškai nuoga.
- Ir tau labas rytas. - Sumurmėjau ir nuėjau į vonią. Apsirengusi, grįžau į kambarį. Zayn gulėjo lovoje ir iš jo veido matėsi, kad jis visiškai nepatenkintas. - Ko piktas? - paklausiau ir jis atsisuko į mane, bet nieko neatsakęs atsistojo ir apsirengęs išėjo iš kambario. Na ir gerai, nežadu bėgti paskui jį. Pasiėmiau telefoną ir taip pat pasišalinau iš kambario. Nulipau laiptais ir nuėjau tiesiai į virtuvę. Ten buvo Harry kartu su Zayn, kai aš įėjau, jie nutilo.
- Užtenka tik man užeiti ir čia stoja mirtina tyla, gražu vaikinai, labai. - Tariau su sarkazmu ir pasidariau kavos. Jutau kažkurio vaikino žvilgsnį įsmeigtą tiesiai į mano nugarą, atrodo, kad ją tuoj pradegins savo žvilgsniu. Išgirdau skambantį savo telefoną ir jo ekrane švietė kažkokio vaikino vardas, susiraukiau, bet nekreipusi dėmesio į čia esančius Harry ir Zayn, atsiliepiau.
- Klausau?
- Alisha. - Tarė ir galėjau garantuoti, kad jis nusišypso.
- Mes pažįstami? - paklausiau.
- Charlie, nejaugi neatsimeni manęs? Buvau pas tave vakarėlyje, turbūt buvai per daug girta ir dabar manęs neatsimeni.
- Charlie? Ai, taip. Atsimenu tave. Kaip sekasi? - Paklausiau norėdama paerzinti Zayn.
- Gan gerai, o kaip tau pačiai?
- Puikiai. - Nusišypsojau.
- Gal kada susitinkam?
- Žinoma, kada?
- Tarkim šiandien vakare, 19:30h Nandos, tinka?- Gerai, iki vakaro. - Tariau ir padėjusi ragelį, atsisėdau prie stalo. Vis dar jaučiau Zayn žvilgsnį įsmeigtą tiesiai į mane.
- Gal jau baigsi spoksoti? - neapsikentusi jo veiksmo, paklausiau, bet greit buvau paklausta kito klausimo...
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...