**LIAM POV**
Jau norėjau sušukti kai staiga Alisha iš manęs atėmė ginklą.
- Ką darai?! - Sušukau, nes jau norėjau į jį šauti.
- Girdėjai ką sakiau, o dabar eik lauk. Man reikia su juo suvesti sąskaitas. - Pasakė ir nusišypsojo velniškai.
Palinkėjau galvą suprasdamas ką ji turi omeny.
**Alisha Pov**
Kai tik išėjo Liam, ėmiausi darbo.
- Tai ką, Dylan. Patiko žudyti nekaltus zmones?
- Labai. - Nusišypsojo, ir su lyg ta savo šlykščia šypsena, gavo skaudų smūgį į veidą.
- Kaip labai?
- iš 100%, linksmumo duočiau visą 100. - Iš jo lūpos ir prakirsto antakio bėgo kraujas, bet man tai nebuvo svarbu. Jeigu pasiryžau kerštui, tai jis ir bus.Praėjo jau gal geros dvi valandos, kai jį mušom. Atkersyjom už visus, kuriuos jis nužudė ar bent kiek nuskriaudė.
Jau norėjau suduoti paskutinį smūgį nuo kurio jis būtu miręs, bet mane sulaikė juodaplaukio ranka.
- Baik, viską užbaigsiu aš. patikėk, nenori teptis rankų dėl šito kvailio ir graužtis visą gyvenimą.
- Klysti, Zayn. Ne vieną žmogų esu nuzudziusi. - Ir greit isvadavusi ranką iš Zayn, greitai išsitraukiau ginklą ir iššoviau, prieš tai kvailai nusisypsodama.Po kelių valandų jau buvau viską sutvarkiusi, aišku su Zayn pagalbą.
- Eime? - Paklausė Zayn kai buvome netoli nuovados.
Palinksėjau galva, ir nuėjau kartu su Zayn į nuovadą. Galvojate nueisim prisiduoti? Klystate. nuėjome ten tik atsiimti savo pareiškimų vienas ant kito. Atrodo keista, jog kai išsiskyrėm pridarėm vienas kitam tokių nesąmonių jog teko rašyti pareiškimus.
- Viskas! - Mane iš minčių ištraukė Zayn laimingas veidas.
Tik spėjom išeiti iš nuovados, iškart buvom apšaudyti.
- Už Dylan!! - Sušuko kažkoks debilas kuris buvo tarp pakalikų.
- Nesitikėjau jog taip greitai paaiškės - pasakiau ir iškart pajaučiau kai pradedu silpti ir per drabužius pradeda ryškėti kraujas.
- Alisha! - Spėjau dar pajausti kaip Zayn manę pagauna, ir viskas... Tamsa...Prabudau nuo pypsinčių aparatų. Bandžiau patraukti ranką, bet nepavyko. Todėl turėjau atsimerkti. Kas per?! Tik spėjau atsimerkti vėl buvau pasiglemžta tamsos...
**Zayn POV**
Daktarai Alishos palatoje yra jau gal virš 20 minučių, bet vis dar neišeina.
Manyje pyktis ir liūdesys tuo pačiu metu. Būtinai surasiu tuos, kurie ją pasove ir juos nukankinsiu. Prižadu.
Iš Alishos palatos pagaliau išėjo daktarai, nieko nelaukęs pribėgau prie jų:
- Daktare, kaip ji?
- Turime jums blogų žinių.**Alisha Pov **
atsikėliau vėl nuo pypsinčių aparatų, nejaugi jie negali užtilti?! Dabar jau galėjau pilnai prasimerkti. Prasimerkusi pamačiau jog esu ligoninei. Na jau ne, aš ligoninei tikrai negulėsiu. Greitai susiradau lapą, tušinuką ir pradėjau rašyti. Baigusi,padėjau jį ant stalo, persirengiau į savo drabužius ir pažiūrėjau pro langą. Gerai jog esu pirmame aukšte, bus lengviau. Iššokau pro langą ir pradėjau greitu žingsniu eiti. Atsisukau ir dar labiau pagreitinau žingsnį nes pamačiau tai ko tikrai nenorejau matyti šiuo metu. Tai buvo mano sesė Liza.
- Alisha, palauk!
- ko?! Ko tau prireikė iš manęs po šitiek laiko?! - Net jaučiau kaip akyse kaupiasi ašaros, bet mokėjau jas valdyti.
Suvibravo mano telefonas. Išsėmiau ir pasižiūrėjau kas parašė.Siuntėjas ; Zayn Malik
Gavėjas : Alisha
Blogai pasielgei pabėgdama iš ligoninės, vistiek tuoj surasiu tave ir grazinsiu į ligoninę, tu privalai gydytis.Nieko neatsakiau. Tik užrakinau telefoną ir įsidėjau atgal į džinsų kišenę.
- Tai sakyk, ko nori?! Ko tyli?! - Pradėjau šaukti, bet ji vis ištisai žiūrėjo už manęs i kažką esantį. Atsisukau ir išvydau...
************************************
Hey, noriu sužinoti jūsų nuomone apie šią istoriją. Laukiu comm, vote ☺ kita dalis nusimato trečiadienį 😇😘
Lav 😘😘
BINABASA MO ANG
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...