•Κεφαλαιο 60ο•

187 17 11
                                    

~Μην κάνεις όνειρα Γιατί ο Θεός γελάει λένε. Και δίκιο έχουν δηλαδή ~

~~

Άγγελός POV

Πληκτρολογώ το τελευταίο μήνυμα και πατάω Αποστόλη. Ξεφυσαω, γυρίζω ελάχιστα το κεφάλι μου και παρατηρώ την Νικολέτα να κάνει έναν γλυκό και ηρεμο ύπνο δίπλα μου.

Ο ήχος ειδοποίησης δεν αργεί να έρθει. Δεν ασχολούμαι άλλο και ακουμπάω το κινητό δίπλα στο κομοδίνο.

Έρχομαι πιο κοντά στην Νικολέτα και αρχίζω να την πειράζω ώστε να ξυπνήσει. Εντάξει αν δεν φάω κάνα κάδρο πρωί πρωί τυχερός θα ειμαι.

Βλέπω να ανοίγει τα μάτια της και να μου χαμόγελα. Αχ μην με κάνεις μωρό μου να λιώσω πρωί πρωί.

"Έλα μην με πειραζειςςς, νύσταζω " παραπονιέται με ένα αθώο βλέμμα. την μύτη μου έρχεται να της δαγκώσω.

"Αν δεν πειράξω εσένα για να ξεκινήσει καλά η μέρα μου τότε ποιον θα πειραξω;" την ρώτησα.

φάνηκε να της αρέσει η απάντηση μου

Μέχρι και τα μάτια της γελούσαν. Ήρθε κοντά μου χαρίζοντας ένα φιλί στο στόμα.

Εγώ την έσφιξα πάνω μου και αρχισα να της τρίβω το χέρι σκεπαζοντας την καλύτερα με το σεντόνι.

"Άγγελε, μήπως πρέπει να σηκωθούμε, οι γονείς σου" είπε και την κοίταξα

"Μην ανησυχείς. Έχουν φύγει νωρίς. Έχουμε όλο το σπίτι δικό μας να περάσουμε ωραία την μέρα" εκείνη έγνεψε καταφατικά και ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο μου

Άρχισα να σκέφτομαι διαφορά. Ήθελα να περάσω όσο πιο ωραία γινόταν σήμερα. Ο μήνας έχει 8 Αυγούστου. Σήμερα λοιπόν έχει γενέθλια ένα πλασματάκι που λέγεται Ερμιόνη.

"Σήμερα έχει γενέθλια η Ερμιονη" είπα ασυναίσθητα και πετάχτηκε απότομα από δίπλα μου τρομαζοντας με.

Την κοίταξα έντρομος

"Τι έπαθες παιδάκι μου πρωί πρωί;" την ρωτήσα προσπαθώντας να καταλάβω τι έγινε

"Είσαι με τα καλά σου χριστιανε μου;" άρχιζε να λέει ενώ πήγαινε πάνω κάτω σε όλο το δωμάτιο.

Εγώ από την άλλη καθόμουν ξαπλωμένος και την παρατηρούσα. Δεν έχω ιδέα τι έπαθε

"Μωρό μου." Σηκώθηκα όρθιος και στάθηκα μπροστά της "γιατί κάνεις σαν γιαγιά που δεν πήρε την σύνταξη της;" αστειευτηκα αλλά με κοίταξε απειλητικά

Θα πηγαινες μαζι μου Amsterdam? #TYS21Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ