Když jsem se přichystala, nezbývalo mi nic jiného než čekat. Najednou už Luke zaklepal na dveře, a tak jsem mu šla rychle otevřít.
Lydia už naštěstí nebyla doma, aby o mě a Lukovi mohla prohodit nějakou hloupou poznámku.
Zmáčkla jsem kliku a dveře se rozletěly.
,,Luk.....co ty tady sakra děláš?!" Byl to James a ne Luke. Co tady kurva chce??
,,Přišel jsem za Lydií. Chtěla se mnou dneska někam jít." začal vysvětlovat.
,,Lydia není doma, je mi líto." chtěla jsem zavřít dveře a zbavit se ho, ale on dal svou obří nohu mezi dveře.
,,Počkej, počkej..", řekl s ironickým tónem, ,,jaktože neni doma? Měla na mě čekat!" zařval.
,,Hele, mně je to jedno a nechci to řešit, tak a teď laskavě vypadni!" zařvala jsem pro změnu já.
,,Ale co já teď? Tak se mnou půjdeš ty! Stejně si vymóděná jakože někam jdeš." zašklebil se.
,,Žádný takový. Já už něco mám a s tebou bych nikam nešla ani za miliony dolarů! A už mě nezdržuj a zmiz!", jenže jemu to bylo jedno a natáhl ke mně ruku. Prudce jsem s rukou trhla strčila do něj, ala on jen zavrávoral a ustál to, chtěla jsem zavřít dveře, ale stále tam měl nohu.
Musím něco vymyslet a to rychle.
,,Počkej, už si vzpomínám. Lydia říkala něco o tom, že se sejdete před kinem. Měl bys jít, abys to stihnul." vymyslela jsem si lež, aby odešel a nechal mě být.
Najednou se za ním zjevil Luke a za rameno ho odstrčil ode mě.
,,Co tu chceš, Jamesi?" držel ho stále za rameno a vyžadoval odpověď.
,,James už odchází. Že jo Jamesi?" zareagovala jsem rychleji než on.
James jen kývl hlavou a vypadal jako by mu bylo jedno, že mu každou chvíli mohla jedna přilítnout.
Luke ho pustil a James se na něj jen drze usmál a odkráčel pryč.
,,Co chtěl?"
,,Lydii, ale když viděl, že není doma, tak to začal zkoušet i na mě."
,,Ještě, že jsem přišel."
,,To jo, už jsem nevěděla co mám dělat. Řekla jsem mu, že na něj Lydia čeká před kinem a snad tam šel."
,,Ale ona je na tý párty, ne?" zaváhal.
,,Jasně, že jo. Jenže já ho nechci znovu potkat. Stačilo mi to v pondělí a teď."
,,Ok, tak jdem? Mimochodem, sluší ti to." šibalsky se usmál a šťouchnul do mě.
Zrudly mi tváře a tak jsem si snažila zakrýt obličej svýmy dlouhýmy vlasy. On je, ale vzal a zastrčil za ucho, to nemám ráda. Obecně nemám ráda, když mám vlasy za ušima, připadám si tak odhalená, mám ráda, když se do svých vlasů můžu schovat.
Potom co to udělal, se začal strašně křenit, až se mu na tváří objevily ty jeho naprosto sladké ďolíčky.
Šťouchla jsem do něj, ale nepomohlo to, rozesmál se ještě víc.
****************************
Dorazili jsme na párty. Byl tam strašnej randál a bordel, jako na každý pařbě. Tlačili jsme se malou chodbičkou, něčího domu, do obýváku. Byl tam hlouček lidí shromážděný okolo dvou 'tanečníků' u x-boxu.
Přišla jsem blíž, a uviděla jsem Ashtona s Calumem jak se snaží o něco jako tanec, ale nedalo se tomu tak říkat. Bylo to hodně komické ty dva sledovat.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fanfiction# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...