U baru stála Lydia v Jamesově náručí. Oba dva na nás zírali, Lydia zpod krajkovamé bílé škrabošky a začli si něco šeptat.
Otočila jsem se na Luka, který jen stál, koukal okolo sebe a nezmohl se na nic jiného než na svůj obvyklý výraz ala vypnutý mozek s pootevřenou pusou.
,,Lukey?"
,,C..co?", přestal hloupě zírat a zrak stočil na mě.
,,Jen mě napadlo, proč má Lydia tu škrabošku, tohle je přece normální ples a ne karneval. Asi musela dostat pořádnou ránu od mámy.", musela jsem svou myšlenku sdílet s Lucasem, protože mě zajímal jeho názor.
,,Asi jo, protože její máma je bejvalá policajtka. Nedávno dala výpověď a začala pracovat jako manažerka nějaký firmy.", odpověděl Luke.
,,To musela bejt rána. Není jí to trapný sem chodit ve škrabošce? Proč nezůstala radši doma?", protože já bych radši zůstala doma, být na jejím místě.
,,Přece si nenechá ujít ples, na kterém se stane královnou. To už je jasný, že to bude ona, vždycky se stane královnou.", dodal.
,,A kdo je králem?", šťouchla jsem ho a mrkla na něj.
,,No já ne. Byl jsem jen jednou, ale jakmile k nám na školu dorazil James, tak od tý doby je králem vždycky on. Lydia se snažila, abych vyhrál, ale já o to nestál, byla za to na mě naštvaná. Ale teď to už nechci rozebírat, pojďme se bavit, když už jsme sem přišli.", vzal mě za ruku a šli jsme k baru.
Když si toho Lydia a James všimli, dopili a odešli pryč, aby s námi nemuseli mluvit. Dali jsme si punč, pak jsme šli tančit.
,,Hele, není to Michael a Calum s nějakejma holkama.", utkvěl mi zrak na dvouch párech v koutu parketu.
,,Tak jdem za nima.", zavelel Luke a tak jsme šli.
,,Čau hoši, nepředstavíte nás?", zaculil se Luke a přitiskl si mě víc k sobě.
,,Jo, jasně.", začervenal se Mikey.
,,Tohle je Diana a Grace.", představil nám vedle nich postávající dívky.
Jedna z nich, Diana, měla světlé blond vlasy skoro až bílé,olivově zelené oči a na sobě krásné krémové šaty. Grace měla vlasy tmavě hnědé, oči taky tmavě hnědé a krvavě rudé šaty.
,,Ahoj.", řekly jednohlasně.
,,Ahoj, já jsem Luke a tohle je Becky.", sladce se usmál a já jen mávla rukou.
,,Jdeme tancovat, party time!!!", zakřičel Michael a táhl Dianu za sebou, ta chytla za ruku Grace, která popadla ruku Calumovi. Cal už, však nestihl popadnout ničí ruku a byl tažen na parket. Já to nevydržela a rozběhla jsem se za nimi s Lukem v zádech.
Tancovali jsme jak šílení, prostě party time. Po chvíli jsem si všimla že se někdo zády opírá o stěnu tělocvičny. Ashton.
Řekla jsem Lukovi, že si musím odskočit, přitom místo na záchod jsem šla za Ashem.
,,Co tu děláš?", zeptala jsem se ho.
,,Přišel jsem se sem bavit.", ušklíbl se.
,,Jo to vidím. Úplně zábavou šílíš."
,,A co mám dělat?! Nemám tu nikoho s kým bych tančil nebo se bavil.", řekl smutně.
,,Mám nápad, pojď.", vzala jsem ho za ruku a táhla za sebou.
,,Nemohl bys tam pustit nějakej song na hromadnej tanec?", řekla jsem DJovi a on na mě jen kývl a ukázal ať jdu na parket.
,,Kdes byla tak dlouho?", zeptal se Luke.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fiksi Penggemar# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...