Párty byla v plném proudu, všichni jsme šíleně tancovali a skákali jako blázni na gauči. Pak jsme vybědli na zahradu, svlékli se do spodního prádla a naskákali jsme do bazénu.
Bylo nám to jedno, prostě jsme oslavovali. Cákali jsme na sebe, vylézali z bazénu a skákali do něj zpět.
Noc utíkala rychle, a proto hosté postupně ubývali, až jsme zbyli jen my dva.
,,Čas uklízet!", zavelela jsem a začala se sbíráním kelímků a tácků.
,,Ach jo. Takovej bordel. Je stoprocentně lehčí být na večírky zván, než je sám pořádat. Uf..", oddechl si Luke, když zametal rozšlapané křupky okolo bazénu.
,,Jistě, že je to jednodušší. Teď aspoň víš, jak je těžký po tobě uklízet.", zasmála jsem se a podala mu pytel na odpadky.
Hele, já nejsem takový prase jako Ashton.", šťouchl do mě, ale mně se to podařilo ustát.
Oplatila jsem mu šťouchnutí, jenže on už v krvy měl dost alkoholu na to, aby zakopl na rovince.
Bylo uklizeno a my jsme mohli jít konečně spát. Mohlo být okolo druhé ráno.
*********
,,Dobrý ráno!!", zakřičel.,,Tichoooooo!!!", zařvala jsem nazpátek a přes hlavu jsem si dala polštář.
,,Vstávej! Zejtra už odjíždíš! Přece neprospíš celej den!", stáhl ze mě peřinu a dal ji tak, abych na ní nedosáhla.
,,Kolik je?", zeptala jsem se chraplavým hlasem.
,,Bude 11! Tak už vstaň!", strčil do mě, ale já jen zavrněla a zavrtala se ještě víc do svého polštáře.
,,No dobře, už vstávám."
,,To vidim.", prohodil ironocky a vzal mě do náruče.
,,Co blbneš?! Ještě se strhneš! Pust mě!", začala jsem vyšilovat.
,,No a bude to tvoje vina, protože si nevstala a já tě musel odnést. A ne, nepustim tě.", ušklíbl se a pomalu se mnou sestupoval ze schodů.
,,Neseš těžký břemeno, věř mi. Ani nevíš kolikrát ho ještě budeš muset nést."
,,No a? Ponesu ho tolikrát, kolikrát budu muset nebo bude potřeba."
,,Vážně? Tak to se mě už nikdy nezbavíš. Seš si toho vědom?", upozorňovala jsem ho a zatvářila se smrtelně vážně.
To ho pobavilo ještě víc a začal se smát z plných plic. Já se jenom zamračila a protočila očima.
Donesl mě do kuchyně a usadil na židli. Přešel k lince a z poličky vyndal dva hrnky, do kterých dal čajové sáčky a zalil je vroucí vodou. Jeden z nich položil přede mě a pak šel k ledničce. Vyndal z ní máslo a marmeládu. Přinesl to všechno i s topinkami na stůl.
Dálkovým ovladačem zapnul přehrávač a začal si prozpěvovat při mazání svě topinky. Já si taky jednu nabídla a namazala si ji marmeládou. Nechápu jak si někdo může na topinku namazanou máslem, patlat ještě marmeládu nebo paštiku.
Kousla jsem si a zapila jsem to ovocným čajem. Když jsem polkla, chtěla jsem se Luka zeptat na to co má dneska v plánu, ale jako vždy jsem nemusela, protože mi to zdělil sám.
,,Na dnešek mám velkej plán. Půjdem do kina."
,,Super.", jen jsem překvapeně zamrkala. Čekala jsem, že bude nápaditější.
,,Všechno 'to' mezi námi začalo v kině. Pamatuješ? Poprvé si mě chytla za ruku, aniž by sis pomyslela co se v dalších dnech stane. Tím si spustila vlny událostí.", vyprávěl se zasněním v obličeji.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fanfiction# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...