No, klid nebyl. Celou noc jsem se probouzela, chvíli se mi zdálo o šťastných chvilkách s Lukem a pak o tom co se stalo včera večer.
Prostě jsem nemohla spát, a tak jsem šla ven, trochu se projít na čerství vzduch.
Chodila jsem po městě, které bylo stále ještě rušné, možná víc než ve dne. Rozhodla jsem se odklonit z centra do okolí domu, ve kterém jsem tady byla nucena bydlet. Nechtělo se mi tam být, kvůli ní. Ona si to vymyslela, celou tu párty, pozvala mě jen kvůli tomu, aby tam dostala Luka.
Chtěla ho za každou cenu získat zpět, ale proč se ten trouba nebránil?! Nechal se jí ovládat. Nebo.....
Nebo, že by se k ní chtěl vrátit a se mnou byl jen kvůli tomu, aby žárlila?Takové myšlenky mi probíhaly hlavou, když jsem chodila po opuštěných ulicích a snažila jsem se uklidnit.
Zašla jsem do jedné větší ulice, kde byly nádherné domy, prostě lepší čtvrť.
Na jedné z příjezdových cest jsem zahlédla auto, které vypadalo jako Ashtonovo. Jo, bylo jeho, protože když jsem nahlédla dovnitř měl tam potahy se superhrdiny.
Uvažovala jsem nad jestli ho mám navštívi, ale nakonec jsem se odhodlala a zazvonila jsem.
,,Sakra kdo to votravuje tak pozdě?!" mumlal nahlas a zněl rozespale. Nedivim se, muselo být tak okolo půl třetí ráno.
Dveře se rozletěli.
,,Co j....Becky?! Co tu děláš tak pozdě? Stalo se něco?", ptal se starostlivě.
,,Ale nic, jsem v pohodě." ,když jsem to dořekla tak se na mě ironicky zašklebil.
,,No dobře, neni mi zrovna nejlíp. Pořád na něj musim myslet. Zdá se mi o něm a o tý cuchtě, u který musím bydlet.", řekla jsem mu na rovinu.
,,A jak si věděla kde bydlím?", zeptal se nevěřícně.
,,Nechtělo se mi spát, protože kdykoli jsem zavřela oči tak jsem ho viděla, a tak jsem se šla projít a náhodou jsem si všimla tvýho auta s těmi potahy a napadlo mě tě navštívit. Ale jestli ti to vadí odejdu, určitě nechceš poslouchat kecy nějaký ukňouraný holky.", řekla jsem a chystala jsem se k odchodu, když najednou promluvil.
,,Ne, ne, jen pojď dál, jsem rád, že tu jsi. Pokecáme, dáme film, v lednici mi zbyla pizza, tak nebudem ani ohladu.", zakřenil se a vtáhnul mě dovnitř.
Povídali jsme si, jedli pizzu a nakonec jsme usnuli na sedačce u filmu.
*********************
Ráno jsem se probrala nalepená na Ashově pevné hrudi s jeho hlavou zabořenou v mých rozcuchaných vlasech.
Byli jsme přikrytí dekou s logem batmana. Koukla jsem se kolik je. Deset? To je vlastně jedno je víkend.
Bylo to celkem příjemné probuzení, ale ne tak příjemné jako by bylo v Lukově náručí. Chtělo se mi brečet.
Ale co, Luke se musel taky probudit v jiné náruči a já věděla v čí. Ta kráva. Nenávidím jí, asi se přestěhuju, ale kam? Copak budu spát na ulici, vždyť já nemám kam jít.
Najednou zazvonil zvonek. Ash se vzbudil, opatrně se ode mě odlepil a šel ke dveřím.
,,Čau, co se děje?"
,,Co by, hledám Becky. U Lydie doma není, nebere mi telefon, u Michaela neni, Calum je doma u mámy a léčí se ze včerejší noci a ty jsi poslední na seznamu těch, ke kterým by mohla jít. Vím, že je u tebe, někdo mi říkal, žes jí odvážel . Pusť mě dovnitř.", slyšela jsem Lukův naštvaný hlas.
Sebrala jsem se a rozběhla se do kuchyně, kuchyní jsem vyběhla na zahrahu, oběhla jsem barák a utíkala ulicí pryč. Nechtěla jsem, aby mě tam Luke našel, pořád jsem někde v hloubi duše doufala, že se s ní nevyspal, a že se teď cítí provinile kvůli tomu, že mě nechal na té párty samotnou.
Když jsem zahla do jiné ulice, vzala jsem mobil a napsala jsem Ashovi, že jsem pryč a ať mě nehledá. Odepsal, že jo, a že Luke už šel, protože mě tam nemašel.
Protože za Ashem jel autem, hodila jsem přes hlavu kapucu své černé mikiny a pečlivě jsem do ní nacpala své plavé vlasy, aby mě nepoznal, kdyby jel okolo.
Po dlouhém bloudění ulicemi jsem našla Lydiin dům. Vešla jsem dovnitř a našla jsem v obýváku polonahého kluka zabaleného jen v dece. Přišla jsem blíž.
JAMES?! Co ten tady dělá? Takže nakonec nestrávila noc s Lukem, ale Jamesem.
,,Co tak zíráš?!", uslyšela jsem za sebou a prudce jsem se otočila.
,,Co tu dělá?", zašeptala jsem.
,,Vidíš, ne? A to je druhej za tuhle noc.", ušklíbla se na mě, mrkla a ukázala mi jeden z Lukových náramků. Lekla jsem se. Vždyť ten náramek měl včera!!
Došlo mi to.
,,Doufám, že jste si to užili!", zvýšila jsem hlas a odběhla jsem do svého pokoje s brekem.
Takže mě podvedl. I ta malá naděje, kterou jsem měla, že s ní v noci nebyl a hledal mě se vypařila. Spali spolu. S Lukem. A jako zákusek si dala Jamese. Ta bitch! Nenávidím jí a jeho taky, chci pryč! Hned!
Převlíkla jsem se a rychlostí světla jsem vyběhla z domu. Měla jsem sbalený kufr a svůj batoh, takže jsem se stěhovala, ale kam? Už jsem nad tím přemýšlela ráno, ale k žádnému závěru jsem nedospěla, asi půjdu pod most a budu žebrat peníze. Ale to asi ne,prostě budu bloudit po Sydney.
Ještě, že byla sobota, do školy bych dneska fakt nešla. Můj, doteď spokojený život byl v hajzlu.
Byla jsem naštvaná, táhla jsem za sebou kufr a na zádech těžký batoh.
Bloudila jsem předměstím Sydney a nevěděl kam jít. Zastavila jsem se, protože už jsem byla unavená, sedla jsem si na chodník a zavazadla jsem si složila vedle sebe.
Nasadila jsem si sluneční brýle, opřela jsem se o lokty a zírala na nebe. Slunila jsem se a čekala, že se stane zázrak, že se mi tohle všechno jenom zdá a já se probudím v jeho náručí. Ale to asi ne, takový štěstí zase nemám.
Něco najednou zastínilo sluneční svit. Otevřela jsem oči a myslela jsem si, že se mi to jenom zdá.
# Čau. Je tu konečně další díl. Doufám, že se líbí. Zítra asi přibude další, ve kterém se dozvíte co za stín zabránilo Becky ve slunění. Myslím si, že to asi tušíte, no pokusila jsem se o to, aby to bylo napínavý, ale asi ne, fail.
Takže, kdyby nepřibyl zejtra další díl tak asi až další víkend, to mi začínaj jarňáky a budu mít čas, snad. Tak jestli se part líbil dejte like a nebo napiste neco do komentů. Dík. #
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fanfic# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...