Part 33

293 13 0
                                    

,,Williame! Pojď sem!" volala jsem na už čtyřletého Williama, který si hrál v zahradě s Ashtonem a Mikeym. Luke jel pomoct Calumovi s převozem jeho matky z nemocnice, kde byla dva týdny, protože zakopla a spadla ze schodů.
,,Mami, mami! Strejda Michael mi chtěl nabarvit vlásky!" volal na mě Will, když za mnou běžel. ,,Už zase?" zasmála jsem se a zakroutila hlavou. Will měl krásné světle blonďaté vlásky, se kterými vypadal jako andílek. Byl celý po Lukovi i tu nešikovnost po něm zdědil, a protože jsem nešikovná i já, Will je hodně nešikovný. Když už byl těsně předemnou zakopl a rozplácl se na jemném trávníku, ale místo pláče se byl slyšet smích. Zvedl se a znovu se rozběhl směrem ke mně. Vzala jsem ho do náruče a podívala se na ty dva blbečky, jak si hrají s náklaďáčky na pískovišti. Jen jsem se nad tím zasmála a odnesla malého Williama ke stolu. ,,Co bude k obědu?" zeptal se Will a začal mlátit umělohmotnou lžičkou p stůl do rytmu hudby, která hrála z rádia. ,,Bramborová kaše a kuřecím masem." klidně jsem odpověděla, rozmixovala jsem mu kuřecí maso s kaší dohromady a hotové jídlo jsem mu dala na platový tácek. Pak se za mnou ozval hlasitý smích. ,,Už jste si dohrály?" ,,Jasně. Ehmm..co je k obědu?" ,,Vy už jste jako malé děti. Sedněte si a uvidíte." nandala jsem jim jídlo a naservírovala na stůl. O chvíli přišel o Luke s Calumem. Všichni jsme společně po obědvali.

Po obědě William vytáhl Twister a začal běhat okolo sedačky, že si ho chce zahrát. Calum prudce vstal a začal skákat okolo sedačky s Willem. Nakonec vstal i Ash s Mikeym a já s Lukem jsme seděli na sedačce a sledovali, jak si William užívá hru se svými strýčky.
,,Já ti říkal, že tu jednou budou pobíhat malé děti." zasmál se Lucas. ,,To ano, říkal." opřela jsem si hlavu o jeho rameno. ,,Ale myslím, že tu William dlouho nebude sám." usmála jsem se a Luke se prudce zvedl a začal nadšeně tancovat.

Nikdy bych něřila, že se život může takle zamotat. Chtěla jsem být módní návrhářkou, místo toho jsem fotografkou. Myslela jsem si, že budu bydlet v malém temném bytě, okolo sebe smečku psů. Nakonec jsem vdaná za toho nejúžasmějšího a nejpozornějšího muže a mám syna a na cestě je další dítě. Mám spoustu přátel, o kterých jsem ani nečekala, že by se se mnou mohli bavit. Život je nepředvídatelný, nikdy nevíte co se může stát.

The End.

Děkuju všem za podporu a vaše názory. Kdyby jste chtěli, abych psala další příběhy hlasujte a nebo pište do komentů. Popřípadě napište o čem by jste chtěli abych psala.
:*

Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat