Ráno jsem vstala rychle a bez budíku. Bylo to zvláštní. Asi jsem se těšila na to, jak půjdu s Lydií ven. Ano...s Lydií. Nikdy bych si nepomyslela, že mi dvě spolu někam půjdem. Zvláštní, ale je to tak.
Přichystala jsem se do školy a protože jsem měla ještě hodně času, vzala jsem do ruky mobil a rozhodla jsem se po dlouhé době podívat na twitter. Projížděla jsem si hlavní stranu, někdy mě i strašně hloupé nebo vtipné tweety rozesmály. Pak jsem, ale narazila na strašně zvláštní odkaz co postnul Calum. Zvědavost mi nedala a rozklikla jsem ho.
Hodilo mě to na istagram Charlie - Lukova spolužačka, jednou jsem si s ní dokonce povídala - už dlouho po Lukovi házela očko. Ale to co jsem viděla pak bylo ještě horší!!! Video, na kterém společně tančí ploužák..tak to jako fakt?? A co ty fotky?? Vždyť se na něj strašně lepí!! No a Luke nevypadá jako kdyby mu to nějak vadilo. To už je na mě moc.
Rychle jsem zavřela tu hloupou stránku a hodila telefon do tašky a nasuptěně, no i trochu smutně a zklamaně, jsem se vydala do školy. Tam už na mě čekala Lydia..buhví jestli to na mě nenastražila ona. Je schopná všeho, u ní nikdo nikdy neví.
Proto jsem se na ní povýšeně podívala a ukázala jí instagram Charlie. Ona na mě vyvalila překvapeně oči a nevěděla co na to má říct. Ostatně já taky ne, Lydia by tohle zahrát nezvládla, to totiž ani jako hrané nevypadalo.
,,Co to je?" vypustila ze sebe Lydia.
,,No co asi?! Instagram Charlie! Ty jí snad neznáš? Chodila s váma do třídy." vysvětlovala jsem jí.
,,Jo, tu si pamatuju. Už když jsem s Lukem chodila já tak na něj dělala oči."
,,Nojo, ale co ten Lucas tam? Vypadá jako by se s ní dobře bavil." málem mi vyhrkly slzy z očí.
,,Je jenom zlitej. Takhle se chová "opilec Lucas" normálně. Ona toho jen využila, stejně tě pořád miluje, tim si jsem jistá." mrkla na mě a já na ní vyvalila oči překvapením. To snad ani není ta Lydia, kterou jsem měla tu čest poznat v Sydney.
,,Dík, za utěšení, ale nějak to nezabírá!" slzy už mi tekly proudem.
,,Klid, odreaguješ se na té pařbě dneska večer. Zatáhnem, stejně jsme chtěly jít nakupovat. Pojď, ty jedna chudinko." utěšovala mě Lydia.
V obchoďáku jsme so vybíraly co nejvyzívavější oblečení na večer. Našla jsem si pěkné kožené legíny s šedivým tílkem, které mělo na zadní straně jen krajku, takže je všechno vidět a ze předu obrovský výstřich. K tomu jsem si koupila náhrdelník, který se skládal z obřích zlatých hvězd a červenou rtěnku, která mi doma už chyběla. Zaskočily jsme taky do obuvi, kdd jsem si koupila kotníčkové kožené boty na 15 centimetrovém podpadku. Lydi si koupila mini šaty a střevíce na 20 centimetrovým podpadku a koženou bundičku, aby se do toho baru hodila.
Společně jsme přišly k nám domů, aby jsme se převlékly. Potom co jsme se převlékly, odlíčily se, aby jsme se mohly namalovat speciálně na tu párty.
Namalovala jsem si linky a jemně černé stíny, řasy jsem si namalovala tučně, velkým kartáčkem řasenky a rty jsem si namalovala tmavě rudou rťenkou, kterou jsem si před chvílí koupila.Lydia se nalíčila podobně a pak se jenom prohlížela v zrcadle a načechrávala si své hnědé, dlouhé vlasy. Já si je nechala neposedně rozcuchané a připravila jsem si kabelku.
,,Tak co? Připravená se odreagovat?" Lydia odvrátila konečně pohled od zrcadla.
,,Jistě, můžem jít." přikývla jsem a sešla jsem opatrně ve svých nových botách po schodech.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fanfiction# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...