Part 12

319 12 0
                                    

Zase pondělí, víkend utekl rychleji než všechny předešlé. Teď bylo něco jinak. Bydlela jsem tam, kde jsem chtěla, kde mě to bavilo, protože jsem měla někoho. Někoho koho jsem milovala. Luka.

Ruku v ruce jsme vcházeli do školní budovy, s rozzářenými obličeji a věděli, že nám naší náladu nikdo nezkazí. Nikdo, ani Lydia.

Normální školní den, byl za námi. Divila jsem se, že jsem za celý den nepotkala Lydii. Asi zůstala doma, její máma se nejspíš vrátila ze služební cesty a našla jí s Jamesem. Dostala domácí vězení a nejspíš i pořadnou facku. Od Paula jsem totiž slyšela, že jejich máma je pěkně drsná, a nebojí se někomu pořádně ubalit.

Škoda, chtěla bych vidět, jak se na Lydiině tváři červená obtisk ruky. Ale bohužel to asi jen tak neuvidim.

Po škole jsem šla s Lukem a klukama zase na jejich zkoušku, ale tentokrát už moc dobře věděli, že mezi námi něco je, což je celkem samozřejmé, když spolu bydlíme a držíme se za ruce, a takový ty věci okolo.

Jejich zkouška byla boží, jako vždy. Docela se divím, proč ještě nejsou slavný, myslím, že by po nich šílela každá holka.

Po zkoušce mě Luke vzal na pláž. Bylo už pozdní odpoledne, vlastně večer, zapadalo slunce, vlny rychle vyšplouchávaly na písek, a pak se po něm zase sklouzávaly zpátky. Chvíli jsme pobíhali po pláži, jako nějací blázni. Utíkala jsem za Lukem a on se mě snažil chytit, vždycky když mu písek podklouzl a rozplácl se, tak jsem vybouchla smíchy a jeho to tak dopálilo, že se rychle posbíral ze země a snažil se mě znovu doběhnout. Nakonec mě chytil a povalil do písku, kdyby to udělal někdo jiný, určitě bych začla vyšilovat, že budu mít ve vlasech písek, ale takhle mi to vůbec nevadilo. Prostě jsme jen tak leželi vedle sebe na písku a zírali na červánky.

Když slunce zapadlo, vydali jsme se do bistra na nějakou večeři.

,,Co si dáš?", zeptal se Luke a podal mi jídelní lístek.

,,Ani nevím. Počkej dám si.......hmm....asi...pizzu s colou!", zavískla jsem, když jsem si všimla, že v nabídce mají mojí oblíbenou.

,,Super, já si dám salát s rajčaty a balenou vodu.", řekl s vážným výrazem ve tváři.

To myslí vážně?! Já jsem si myslela, že je to normální kluk co si objedná plnej talíř nezdravýho jídla s nějakou děsně sladkou minerálkou a on si objedná salát a ke všemu s balenou vodou?! Je normální?! A to jsem se rozmýšlela jestli si nemám dát salát, ale neodolala jsem a vybrala si pizzu.

,,Hemmingsi, to myslíš vážně?!", jen se ušklíbl a vrátil na stůl svůj jídelní lístek.

,,Jistě, že ne. Nejsem magor. Dám si taky pizzu. Takže to samý, co ty.", zasmál se a mrknul.

,,Už jsem se lekla, že budu vypadat za nenažranou."

,,Právě tohle se mi na tobě líbí. Normální holka by si objednala salát a balenou vodu, jen, aby nevypadala jak nenažranec.", položil ruku na tu mojí a jemně palcem přejížděl po hřbetu mé ruky.

,,Co budem dělat potom?", zeptal se a šibalsky mrknul.

,,Tak na to ani nemysli. Nechci na to spěchat, nejsem žádná 'hej nebo počkej'."

,,Já vím, počkám si až budeš připravená."

Byla jsem ráda, že mě chápe a nebude na mě tlačit. Sice jsem ho milovala, ale na druhou stranu, známe se jen dva týdny.

*************************

Po romantické večeři jsme šli domů. Co by jsme mohli dělat. Proč by jsme chodili do kina, když máme svoje vlastní. Tak jsme se celou noc dívali na filmy a usnuli jsme na sedačce v obětí.

Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat