/41/ Sırlar

6.2K 316 96
                                    

Medyadaki yazı kitabın özeti aslında 🖤

Ahh benim güzellerim kar tanelerimm ❤ inanın bende yazdıkça kudurdum lâkin inanın bana bu satırlara döktüğüm erkekler GERÇEKTEN VAR!!! Polat iyi bir insan, lâkin öfkeli bir adam.

Beni gerçekten tanıyan canım okuyucularım  ters köşe yapmayı ne kadar çok sevdiğimi iyi bilir 😈😈 

Melek ne yazık ki saf bir kız, ama kesinlikle ezik değil. GERÇEK AŞK  inanın bana en zeki ve en güçlü kadını bile zayıf düşürebiliyor.

Ben 6 yıllık buruk bir aşktan yaralı çıkmış bir kadınım. Zamanla yaralarım kabuk bağlasa da izi kaldı. Bugün güçlü ve zengin bir kadınım. Eğer o zamanlar o acıyı o çaresizliği yaşamasaydım bugün bu kadın olamazdım.

Melek benim 18 yaşım,  Melek birçok genç kızın aynası.  Üzülmeyin mutlu olun, bu savaştan tek başına galip bir şekilde çıkacak merak etmeyin ben mutsuz sonları ya da güçsüz kadınları sevmem😉

GÜNCELLEME; ŞAKA MAKA KESİT ATACAĞIM DERKEN RESMEN KIRK BİRİNCİ BÖLÜMÜ YAZDIM. 2000 KELİMEDEN OLUŞSA DA YENİ BÖLÜME KADAR İDARE EDERSİNİZ ARTIK

Benden size sevgilerle ❤

Tuğçe T.D 🖤

Güneş, kavak ağaçlarının arasından zorlukla da olsa huzmelerini ıslak çamurların ve dal parçalarının kapladığı yere indiriyorken koyu gri levhalarla sarılmış küçük bir depoya, simsiyah giyinmiş genç bir kadın sinsice girdi.

Telaşlı adımları karanlık depoda yalnızca çıplak bir ampulün aydınlattığı küçük odaya girerek siyah ceketinin kapüşonunu indirdi.

Derya, ela gözleri endişeli bir tavırla odadaki masanın başında ayakta dikilmiş iki adama kaydı. Onları fark eder etmez ise rahat bir solukla yanlarına koştu.

"Neredesin kızım sen? Biraz daha bekleseydik kavak ağaçlarının arasına katılacaktık." Barış'ın sitemkar sesine karşılık yalnızca gözlerini devirdi. Ela gözleri bu kez Polat'ın sert çehresine kaydı.

"Gerdanlık hazır mı?" Polat keyifsiz bir sesle,

"Hazır. Bana epey bir pahalıya mal oldu ama!" derken Derya onun aksine keyifli bir gülüşle çantasından bir zarf çıkardı. Zarfı masaya koyarken cevap verdi.

"Bu da benden! Ayrıca Yakut bir gerdanlık Vergi rekortmeni Polat Demirhan'ı sarsmaz ya! Bırak şikayeti, sonunda kazanacaklarını düşün canım..." Polat sessizliğini koruyarak masadaki zarfı aldı ve içindeki resimleri eski, metal masaya döktü.

"Vay anasını! Nasıl bir rol yeteneği bee! Abicim gerçeği bilmesem kıza harbiden vurdun sanacağım ha!" Barış Tekin, artık ünlü bir avukat, zengin bir adamdı. Yakışıklı müzmin bekar her ortamda tam bir salon erkeğiyken Polat'la ne zaman yan yana gelse 17 yaşındaki sokak serserisi hallerine dönüyordu.

Zarftan çıkan resimler Melek ve Polat'ın sahildeki evden kareleriydi. Polat, Meleğe bilerek el kaldırmıştı. Derya tam o esnada resimleri çekmişti. Polat, Meleğin doğruyu söylediğini biliyordu, Ebru, aklınca Meleğe gözdağı vermek uğruna böylesi aptalca yollara başvurmuştu. Önce Polat'ın evine ateş açması, sonrasında doğum gününde Defne aracılığıyla Meleğe tehditler savurması kadını fazlasıyla açık etmişti.

Kızım İçin (Aşk Kırmızı Serisi #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin