Selam arkadaşlar😍 öncelikle yükselen okunma ve oy oranları için hepinize çok çok teşekkür ediyorum yorumlarınıza ayrı ayrı cevap yazamıyorum kusura bakmayın 😇 malum ilerleyen hamileliğim bir yandan iki yaşındaki kızım bir yandan telefonla pek haşır neşir olamıyorum bu yüzden bölümlerde aksama olabiliyor gecikme için ayrıca özür dilerim 😇😍
açıklamayı okumadan geçmeyin canlar!!!
Aslında bu sayfayı böyle duyurularla doldurmak istemiyorum ancak çoğunuz beni takip etmediğiniz için panodan yazmam bir işe yaramaz diye düşündüm. bu yüzden bölüm öncesi kısa bir süre ayırmanızı rica ediyorum... Gelelim açıklamamın içeriğine...
Birçok arkadaş bana Meleği ürkek ve ezik bir karakter olarak yazdığım için sitem ediyor, iyi kötü tüm yorumlar başım üstüne siz yorum yaptıkça ben daha çok mutlu oluyorum, çünkü her bir sözünüz Melekle Polat'ın hayatına dokunuyor... lakin özelden gelen "nasıl bir karakter bu yaa düzgün yaz şu kızı artık ezik ezik yazma yoksa bırakacağım kitabını" gibi kelimeleri kabul edemem.
Bir anne olarak, bir evlat olarak, bir eş olarak her şeyden önce bir insan olarak şahsen bende hemcinslerimin bu şekilde bir karaktere sahip olmasına ya da gördükleri zulümlere karşın sessiz kalmalarına öfkelenir üzülürüm. Kabullenemem!
Ancak karşınızda ki kız: Melek, henüz 19 yaşında hiçbir şey öğrenmemiş, görmemiş bir genç kız.
Melek fakir bir ailede doğup büyümüş bir kız lakin bununla da sınırlı değil. Babası kumarbaz, abisi ise babasını örnek alan sorumsuz bir serseri. Annesi ise ataerkil bir toplumda birçok yobazlığa maruz kalarak yetişmiş sindirilmiş bir kadın. Ona göre kadın kocasının kölesi olmalı bir dediğini iki etmemeli az konuşmalı vs. Hepsini yazsam sayfalar yetersiz kalır. Zavallı melek ise böyle bir ailenin içinde yaprak misali savrulan yıpranan bir kız...
Anne babası bile ona acımazken böyle davranırken yabancı insanlara nasıl güvenebilir ki? Böyle insanlar hayatımızda var arkadaşlar. Sadece kitaplarda olan, sınırsız hayal gücümüzle yazdığımız satırlardan ibaret değil yani.
Ne yazık ki sadece maddiyatta problem yaşayan cahil toplumlarda yok böyleleri.. Okumuş cahil denilen, zenginlik içinde hizmetçilerle dolu bir evde sınırsız kredi kartlarından vazgeçmemek icin her şeye evet diyen, susan kadınlar da var. Bizzat benim akrabam olan bir şahıs bile buna benzer bir hayatın içinde. Sırf sahip olduklarından vazgeçmemek için kocasının kendisini aldatmasına vs. Göz yumuyor. Yani kadınlarımızın bir çoğu ne Yazık ki dışardan göründüğü gibi mükemmel bir hayata sahip değil.
Bu kitaptaki Melek karakterim küçüklüğünden beri çoğu şeye göğüs germiş, ailesinden bile hiç bir umudu olmayan bir kız ayrıca hala da hem fiziksel hem de psikolojik olarak mücadele eden birisi.
Polat ise gizemli bir karakter, hayatını kızına adamış, karanlığın içinde yalnızlığı yaşayan bir adam onunla ilgili fazla açıklama yapmayacağım zamanla daha iyi anlayacağız lakin size küçük bir tüyo: hiçbir şey göründüğü gibi değildir.
Eveeet yeni bölüme geçebilirsiniz artık... yorumlarınızı okumak için buradayım, İyi okumalar tatlımlar 😍😘❤
Aşkı öğret bana. Sevgiyi hatırlat ve tutkuyu yaşat...
Sen şimdi yanımda yepyeni bir türkü gibisin
Hiç görmediğim yıldızlar gözlerine doğmuş
Bir büyüklük duygusu dağlar gibi yüreğinde
Ah biz mutluluğu böyle aranıp duracak mıyız
Yağmur hep böyle yağacak mı hatıralara
Eksik olan bir şey var sana bana dair
Belki bir rüzgar belki rüzgardan da hafif
Ama kalbimiz yine uzak bir deniz gibi boş
Heybetli gurupların belirdiği saatlerde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızım İçin (Aşk Kırmızı Serisi #1)
Fiction généraleBitap düşmüş bir şekilde çırpınmayı kesen bedenimi Polat hızla harlı bir şekilde yanan şöminenin önüne itti. Yere ellerimin ve dizlerimin üstüne düşerken o da hızla yanıma çöktü. Hafif bir itişti, yerde beyaz kürkten bir hayli kalın ve yumuşak bir k...