/20/ Taner

16.7K 880 68
                                    

multi; Melek...

Canlarım! 102K OLMUŞUZZZ! 😍 Çok teşekkürleerr ama oy ve yorumlara da aynı oranla ağırlık versek süper olur😍😘

DÜŞÜNCELERİNİZİ ÖNEMSİYORUM... Evet burada bambaşka bir dünya var ama sizler de bu dünyaya gücünüzle, kalbinizle şekil veriyorsunuz.. Bu yüzden yorumlarınızı merakla, sevgiyle bekleyip okuyorum ama gerçekten neredeyse hiç yorum yok...

Bir konuda sizlere küçük bir sitemim de var...  Bölümü ekleyeli üç gün olmuşken yeni bölüm için talepte bulunuyorsunuz, biliyorsunuz ki çok rahat, müsait bir insan değilim. Boş vaktim olmuyor, haftalar içinde doğum yapacağım ve 2 yaşında da kızım var.

Haliyle sezon finali de yakın!!!

Buna rağmen doğuma kadar size olabildiğince bölüm yazıp atmaya çalışıyorum ama ne yazık ki yorumlar bölümle ilgili değil de yeni bölüm ne zaman gelecek diye şikayetlerden ibaret...

❌Lütfen biraz sabırlı ve anlayışlı olun.

✔Yeni bölüm yine iki hafta içinde gelir. 

Bu bölüm sinirden köpüreceksiniz eminim...😇😏🙄

Yorumlarda buluşalım😍

Seviliyorsunuz❤

Tuğçe T.D🖤

Düşmezse düşmesin

Yakamızdan ölüm

Bizimde üstümüze

Güneş doğacak

Gülüm

Gülüşüne bir kurşun

Sıksa da ölüm

Unutma ki umuda

Kurşun işlemez

Gülüm

Nazım Hikmet

"Ah be kuzum! Bi yüzün gülmedi, şu yaşında neler yaşadın böyle." Melek, Polat'ı yeniden görmek istemedi, bu yüzden Hayal'in uyuduğunu duyar duymaz malikaneden ayrıldı. Polat kapıdaki şoföre talimat vermiş olmalıydı ki adam kendisini gitmek istediği yere bırakacağını söylemişti. Melekte hemen eve gitmek istemedi, ne annesinin sorgulamalarını ne de abisinin imalarını çekecek bir ruh haline sahipti. Aklına eski mahallesi geldi, orada mutlu değildi belki, güzel bir çocukluk geçirmemişti ama hala o mahallede yaşayan insanlar genç kız için önemliydi.

Kibriye teyzesi, eşi Hüseyin amca, kızları Yasemin ve daha nicesi... İki gündür evde yoktu ama telefonuna ailesinden tek bir çağrı bile gelmemişti. Sürekli kapanan eski telefonunun yeniden bozulmasını diledi genç kız. O zaman en azından bir bahanesi olurdu, 'telefonum kapalıydı bu yüzden beni arayamadılar, ulaşamadıkları için kesin meraklandılar' gibi saçma bir bahanenin ardına sığınabilirdi. Ailesi tarafından önemsendiği gibi bir yanılgıya düşebilir, içten içe kendini teskin edebilirdi.

İçinden alayla söylendi Melek, ailesi için Polat Demirhan, kendi kızlarından daha önemliydi. Melek nerede, Meleğe ne olacak kimsenin umurunda değildi. Çevresindeki insan sayısının hiçbir önemi yoktu genç kız için. Onun için önemli olan kendisini seven, değer veren insanlardı ve içten bir şekilde gülümseyebildiği, yüreğini rahatlıkla açabildiği yegane insan tam karşısındaydı.

Yasemin, çocukluktan beri 'en' hatta 'tek' yakınıydı Meleğin. Annesi Kibriye teyze hayalindeki anne modelini en iyi tasvir eden kadındı, Melek babasından ne zaman dayak yese karşı evlerinde oturan Kibriye teyze elinde merhemlerle çıkagelirdi. Önce kızın gözyaşlarını siler, sonra da yaralarını sarardı. Yasemin'in sesiyle düşüncelerinden sıyrılarak yeniden ana döndü genç kız. Arkadaşının patlıcan moruna boyattığı saçları yeniden gözlerine takılırken gülüşünü bastırmaya çalıştı.

Kızım İçin (Aşk Kırmızı Serisi #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin