/15/ Gitmeyeceksin

19.2K 784 25
                                    

Multi; Polat ve Melek 😍😍😍 Önceki resmi beğenmediniz pek İnşAllah Bunu beğenirsiniz 😉 Meleğin on yıl sonraki hali olarak görün canımlar...

Arkadaşlar bir ithaf listesi hazırladımm😍

Bugüne dek güzel yorumlarıyla Melek ve Polat'a destek olan, seven herkes, yeni bölümlerde kendi isimlerini görebilirler..❤❤❤. Bu bölümü sabırsızlıkla, bıkmadan usanmadan ve kesinlikle vazgeçmeden yeni bölümü bekleyen sevgili belma2407 arkadaşımıza ithaf ediyorum...

polat'a gıcık olacağınız bir bölüm olacaktır eminim, ben yorumlarınız için burada bekliyorum...🤗😈😈😈

iyi okumalar🖤

Şimdi hayat,

Tanrının sessizliği kadar kimsesiz.

Şehrin kafasına sıkılması gereken bir mermi kadar imkansız,

Burada yalnızlık beni delilikle terbiye etti...

Yağmurda,

Tüm geçmişimi unuturcasına sana sarıldım...

Nasılsın?

Diye soracak olursan

Ağlıyorum

Nasıl ağlıyorsun?

Diye soracak olursan

Bir kadeh rakıya bir damla kan damlar gibi

Mutsuzum...

Polat Demirhan...

Hayatıma bir anda giren, tüm umutlarımı ve hayallerimi altüst eden Erkek.

İnsanlara göre bir lider, bana göre ise haddini bilmez saygısız bir İnsan.

Kızı için her şeyi göze almış, kendinden bile vazgeçmiş bir Baba.

Yaşadığı hayata rağmen ve içinde saplanıp kaldığı bataklığa rağmen babasına saygılı bir Oğul.

Ömrünü en kıymetlisine, kızına feda etmiş bir Adam.

Bir insana onlarca hatta yüzlerce ismi verebilir dilediğiniz yakıştırmayı yapabilirdiniz... Ancak ben Polat'a en çok 'baba' kelimesini yakıştırdım. Kızına olan o eşsiz bakışları, içten gülüşü ve tanımadığı bir kadından kızına şifa olacak bir bebek istemesi... Cesaret isterdi be.

Ne olursa olsun onu takdir eden bir yer vardı kalbimde. Evet ben bu tablonun tam merkezindeki beyaz sunakta yatırılmış bir kurbandım ancak aynı zamanda babası tarafından yerdeyken dibe batırılmış bir kız çocuğuydum. Arkadaşlarımın giysilerine, okul çantalarına, hatta pembe renkte döşenmiş yatak odalarına özenir, anne babalarının sevgisini ise uzaktan izleyip imrenirdim. Benden esirgenenler içindi belki de, evladından sevgisini, şefkatini eksik etmeyen ebeveynlere karşı içimde büyük bir saygı ve takdir vardı. Belki birazcık da kıskançlık...

Kalbim kulaklarımda atıyordu. Loş ışıkların aydınlattığı küçük holde büyük bir şaşkınlıkla Polat'ın gözlerine bakıyordum. Ses tonu, sözleri, yenilgiye uğramış kral misali pes etmiş bakışları... Hepsi başlı başına bir rüyanın parçası gibiydi, inanması güç, duyulması ve gerçekliği hayal olan bir bütünlükten ibaretti. O, dudaklarını aralayıp konuşmaya başladığı zaman benim de alt ve üst kirpiklerimin arasındaki mesafe açılmıştı.

Kızım İçin (Aşk Kırmızı Serisi #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin