/5/ Vaveyla

20.2K 815 24
                                    

Canlarım aranızda kapak yapabilecek birisi var mı acaba? :) Aklımda bir senaryo var ve yakında yayınlayacağım, tek eksiğim kitabımın kapağı! yardımcı olabilecek arkadaşlar bana ulaşırsa çok sevinirim 😇❤💕💖

iyi okumalar :)

Öfke, korku, heyecan, merak ve tedirginlik... Aynı anda hissettiğim bu beş duygudan öfke ve tedirginlik; bu adamı ne zaman görsem damarlarımda akan kan gibi kol gezmeye başlıyordu. Korku, yanındaki korumaların görüntülerinden kaynaklanıyordu.

Polat Demirhan güçlü ve karanlık işlerle uğraşan bir insandı bunu sadece bütün köy değil dünya biliyordu. Ancak böylesine sert görünüşlü iri kıyım adamları görünce istemsizce yutkundum. Meraksa Nesrin'den kaynaklanıyordu. Polat'ı görünce neden böyle heyecanlanmış ve tuhaf tuhaf bakmıştı bu adama?

Daha önce hoşlandığım ya da sevgili olduğum kimse olmamıştı ancak kesinlikle cahil veya aptal bir kız değildim. Bu bakışlar ancak körkütük aşık bir kızın bakışları olabilirdi. Ancak heyecan... bu adamı görünce ilk kez hissettiğim bir şeydi bu. Resmen elim ayağım birbirine dolanmış hatta telaşla yerimden kalkarken ayağım yerdeki poşetlere çarpmıştı.

Neyse ki benim bu şapşallığımı Cemile hanımdan başkası görmemişti ki eminim o da nişanlısını görünce heyecanlanan kız hareketleri diye düşünerek üstünde durmamıştı. Polat sert ve hızlı adımlar atarak yanımıza yaklaşırken göz ucuyla baktığım zaman Nesrin'in hızla saçını düzelttiğini görmüştüm. Bense istifimi bozmadan camdan dışarıyı izlemeye başladım. O adama ya da platonik aşığı Nesrin'e bakarak moralimi daha fazla bozmak istemiyordum.

Belki de aşkı karşılıksız değildir?

İçimde beliriveren bu cılız sesin söyledikleri nedense suratımın daha fazla asılmasına neden oldu. Kuzen olabilirlerdi ancak bu evlenmelerine mani olamazdı, ben her ne kadar akraba evliliklerine karşı olsam da bizim köyde hatta Türkiye genelinde fazlasıyla yaygın bir durumdu.

Üstelik annemle babamda kuzenlermiş ancak dedemler daha babam askere gitmeden aralarında anlaşıp evlendirmişler onları. Annem babamı seviyordu buna emindim, bir dediğini iki etmiyor, yıllar geçmesine rağmen sevgiyle bakıyordu hala ancak aynı şeyi babam için söyleyemezdim. Seven adam sudan sebeplerle karısına el kaldırmazdı! Ayrıca da Nesrin güzel bir kızdı Polat'ın ondan etkilenmemesi için herhangi bir engel ya da sebep yoktu.

Polat'ta -her ne kadar ben ondan nefret etsem de- yakışıklı bir adamdı. Yani ikisini yan yana gözümde canlandırdığım zaman çok güzel bir çift olabilirlerdi aslında. Tam düşüncelere dalmışken bir anda kolumun tutulmasıyla neye uğradığımı şaşırmıştım. Bakışlarım kolumu kıracak gibi sıkan adama kalkınca kaşlarım hızla çatıldı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" diye tısladım. O ise umursamadan kolumdaki elini indirdi ve bu defa da elimi sertçe tutmaya başladı. Diğerlerine göz ucuyla bile bakmazken bakışları direk Cemile hanıma kaydı.

"İşiniz bitti mi?" Cemile hanım ciddiyetle cevap verirken gözleri ikimiz arasında gidip geliyor, çatık kaşlarla ellerimize bakıyordu. O da Polat'ın öfkesini fark etmiş gibiydi ancak kadının tasvip etmeyen bakışlarının Polat'ın umurunda olduğunu hiç sanmıyordum.

"Bitti oğlum, şükür bir eksiğimiz kalmadı." Polat sert sesiyle tekrar konuşunca dişlerimi öfkeyle sıktım.

"İyi. Ben Meleği evine bırakırım sonra, sizde oyalanmadan geçin." der demez şokla bakışlarımı ona kaldırdım. Daha ağzımı açamadan beni sürüklemeye başladı. Öfke doluydum, bu adamdan nefret ediyordum.

Kızım İçin (Aşk Kırmızı Serisi #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin