Bölüm ¹

3.1K 190 214
                                    

İthaf goddess-leia <3.

Alanis: Hadi Vanya, geç kalacağız.

Vanya: Tamam geliyorum.

Ben Alanis. Vanya benim ev arkadaşım. Hem de keman arkadaşım da diyebiliriz. İlk olarak keman kursunda tanışmıştık. Ondan sonra baya yakın bir arkadaş olduk ve beraber eve çıktık.

Haftaya bir gösterimiz var ve bugün ona çalışmamız gerekiyor fakat Vanya hanım bir türlü gelmiyor!

Alanis: Hadi ama Vanya. Daha ne kadar seni bekleyeceğim.

Vanya: Geldim Alanis. Çatlama.

Alanis: Sonunda.

Taksiyi önceden çağırdığım için geç kalmamak adına hemen taksiye atlayıp adresi verdik. Gelince parayı adama uzattım ve kendimi hemen dışarı attım.

Vanya: Alanis koş. Yoksa geç kalacağız.

Alanis: *alayla* Bunu bana iki saat evden çıkmayan mı diyor?

İçeri girdiğimizde daha bir kaç kişi gelmişti. Rahatladım. Önce gösteride neler olacağı hakkında plan yapıp daha sonra kimlerin gelebileceğini yazacaktık. Rutin olarak yaptığımız şeyi yapıp kemanımızı alıp sahneye çıkıp başladık.

Hocamız geldiğinde sahneden inip yanına gittik. Bize gösteri hakkında bahsetmeye başladı.

Hoca: Alanis ilk önce sen çıkıp önden bir şarkı söyleyeceksin. Daha sonra sen sahneden inince Jake ve Ella sahneye çıkıp tango yapacak. Gösterimizin konsepti aşk bildiğiniz üzere.

Hoca: Daha sonra Alanis ile Vanya çıkıp keman çalacak. Fakat Alanis sen yine keman çalarken şarkı söylemelisin. Çünkü şarkı söyleyecek olan kişi hastalandı. Siz keman çalarken misafirler dans edecek. Ve mutlu son.

Wow! Gerçekten güzel bir programdı. İki kez şarkı söyleyeceğim için heyecanlı olsam da belli etmedim. Hocamız konuşmaya devam etti.

Hoca: Şarkılara karar vermeden önce kimlerin katılacağına karar vermeliyiz. Ön sıralara sizin istediğiniz kişiler oturacak. Diğer boş kalan sıralara da isteyenler oturacak. Ben herkese broşür dağıttım. Şimdi siz kimleri yanınızda görmek istediğinizi söyleyin.

Benim sadece annem vardı. Babam benim doğumumdan bir kaç yıl sonra ölmüştü. Onu pek hatırlamıyordum.

Alanis: Ben sadece bir kişi hocam. O da annem.

Hoca onaylayarak Vanya'ya döndü.

Vanya: Ben 6 kişilik istiyorum hocam. Kardeşlerim için.

Ha?

Vanya' nın kardeşi olduğunu hatta 6 tane kardeşi olduğunu bilmiyordum. Bunu ona soracaktım. Hoca bu sefer Jake 'a döndü.

Jake: Ben üç kişi hocam. Annem, babam ve ablam.

Sıra Ella'ya gelince durdu ve düşündü. Hocamız Ella'nin babası olduğu için kimleri çağırmak isteyeceğini biliyordu.

Hoca: Tamam. Şimdi iki şey kaldı. Birincisi şarkılara karar vermek. İkincisi ise çalışmak. Ben şarkılara karar verdim aslında. Alanis senin tek başına söylediğin şarkı I Will Always Love You olacak. Alanis ile Vanya beraber çıktığında ise Fairytale (bu şarkıyı o zaman çıkmış gibi düşünün.) söyleyecekler. Tamam mıdır?

Hepimiz başımızla onaylayınca hoca bağırdı.

Hoca: Herkes çalışmaya o zaman.

-SAAT 17.00-

Vanya: Öldüm, bittim ben. Yedi saat çalıştık. Inanabiliyor musun? YEDİ SAAT.

Vanya'nın haklı isyanlarına ben de katıldım.

Alanis: Bir hafta sonra zaten hocam. Her gün 7 saat olmaz. Biz her gün yedi saat çalışsak pertimiz çıkar.

Vanya: Hiiiii!

Alanis: Ne oldu Vanya? Korkuttun beni, az rahatla.

Vanya: Ya ben kardeşlerimi ikna edecektim gelmeleri için ama unutmuşum ya. Hemen gitmeliyim. Hadi sen de gel.

Alanis: Offf Vanya. Gelirim ama dışarıda beklerim ona göre.

Vanya: Ayyy teşekkür ederim canım arkadaşım.

Alanis: Tamam Vanya. Hadi bisikletlerimizi alıp gidelim.

Dün burada unuttuğumuz bisikletlerimize bindik ve Vanya'yı takip etmeye başladım. Vanya bir anda durunca geldiğimizi anladım. Büyük bir evdi. Evin büyüklüğüyle orantılı bir kapısı vardı.

Vanya: Hemen geliyorum Alanis. Beni bekle.

Alanis: Tamam Vanya, bekliyorum.

Ve Vanya içeri girdi.

-O SIRADA İÇERİDEKİLER-

Vanya: SELAM GENÇLİK!

Klaus : Vanyaşkım gelmiğğğğş. Seni hangi rüzgar attı bakayım.

Vanya: Herkes gelsin anlatırım Klaus.

Herkes sırayla aşağıya iner ve sarılırlar.

Five: *ışınlanır* Dışarıda bir kız var. O da ki- Vanya!?

Vanya: Selam Five. Ben sizi buraya kendi keman gösterim için çağırmaya geldim. Gelir misiniz? Lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütf-

Allison: Vanya tamam. Biz Luther ile beraber geliyoruz. Değil mi Luther?

Luther: Ha, şey. Tabii ki geliyoruz Vanya.

Diego: Ben de geliyorum. Keman çalmanı ne zamandır duymuyorum.

Ben: Biz de Klaus'la geliyoruz.

Klaus: Evvveeeet. Yupppiiii!

Vanya: Peki sen Five?

Five: Dışarıdaki kızla mı çalacaksın? 

Vanya: Evet onunla çalacağım da nereden anladın? Neyse geliyor musun?

Five: Sanırım evet.

Vanya: Hepinize teşekkürler, şimdi benim gitmem lazım.

Allison: Görüşürüz Vanya. Daha sık gel bize.

Vanya: *gülerek* Tamam All.

-ALANIS-

Vanya bir türlü çıkmamıştı. Acaba ikna edememiş miydi? Derken kapı açıldı ve Vanya çıktı. Pencereden birileri bakıyordu. Sanırım kardeşleriydi.

Alanis: Vanya, neden kardeşlerin olduğunu söylemedin?

Vanya: Aslında ne zamandır görüşemiyoruz. Ben de bahsetmeyi unutmuşumdur.

Alanis: Tamam o zaman gidelim.

Aslında ben de aile hayatımla ilgili pek çok şeyi Vanya'ya anlatmamıştım. Giderken Vanya son kez kardeşlerine el salladı ve bisikletini sürmeye başladı.

Vanya: Aslında onlar gerçek kardeşlerim değiller. Babamız bizi evlatlık aldı.

Alanis: Neden bir insan yedi çocuk evlatlık alır ki? Baban çok merhametli olmalı.

Vanya: Ya ya ne demezsin! Çok merhametli çok (!)

Eve gelince bisikletlerimizi yerlerine koyduk. Birbirimize iyi geceler diyip odalarımıza çekildik. Ben biraz müzik dinledikten sonra uykunun beni esir almasına izin verdim.

Online Muah ♥️

Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin