Bölüm ³⁷

459 46 160
                                    

Alanis: Bu su çok soğuk!

Five: Sen değil miydin soğuk su iyi gelir diyen?

Alanis: Hadi yarış yapalım, karşı kıyıya ilk varan kazanır ve diğerinin istediği bir şeyi yapar. Güç kullanmak yok. Var mısın?

Five: Sevdim bunu, ne isteyeceğimi şimdiden düşünmem lazım.

Alanis: Görürüz şimdi.

Sonunda başladıklarında Alanis'in aklında farklı bir fikir vardı. Biraz yavaşladı ve Five'ın ayağını tutup kendisiyle beraber suyun altına çekti.

İkisi beraber suyun altındayken Alanis ellerini Five'ın yanaklarına koydu ve okşamaya başladı. Alanis ona yaklaşırken Five da gözlerini kapatmıştı.

Bir kaç saniye geçmişti ki Five hiçbir şey hissedemeyince gözlerini açtı ve Alanis'in orda olmadığını gördü. Hızla suyun altından çıkıp karşı kıyıya yüzdü.

Five: Hile yaptın ama sayılmaz.

Alanis: Kanıtlayabilir misin?

Five: Peki Bayan Hargreeves. Yarışı da siz kazandınız aynı kalbimi kazandığınız gibi.

Alanis kahkaha atınca Five yüzünü ekşitti.

Five: Olmadı değil mi? Oysa Klaus söyleyince daha güzel duruyordu.

Alanis: Çünkü Klaus senden bin kat daha romantik.

Five: Bu karşılaştırmayı sevmedim.

Alanis: Hey Five, titriyorsun.

Five: Senin durumun da hiç farklı değil. Gidelim artık.

Beraber akademiye ışınlandılar. O sırada akademidekiler de fotoğraf makinesini hazırlamış, fotoğraf çekineceklerdi.

Alanis ve Five da gelince hep beraber güldükleri bir fotoğraf çekinmişlerdi. Ama bilmiyorlardı ki o fotoğrafta gülen suratlar yerine yüzleri kanla kaplı ölen insanlar olacaktı.

-2 HAFTA SONRA-

Klaus: Çok sıkıcı geçmiyor mu günler?

Sasha: Evet ya, her gün aynı şey.

Alicia: Her gün farklı bir maceraya atıldığımızdan sıradanlık farklı geliyor.

Luther: Konuştu yine Google Akademik.

Alicia ve Luther birbirlerine ölümcül bakışlar atarken Linda aralarına girdi.

Linda: Kapının önünde bir ilan görmüştüm. Yeni bir korku evi açılmış, oraya gidelim!

Allison: Hayatımız zaten korkudan ibaret değil mi?

Alanis: Bana uyar.

Diego: Nerden çıktı bu şimdi?

Five: Değerli zamanımı bunlara harcayacak değilim.

Linda: Noldu bıçakları dans ettiren ve çocuk adam? Korktunuz mu?

Diego: Ben ve korkmak ha? Külahıma anlat.

Luther: Arabayı hazırlıyorum o zaman.

Beraber yeni korku evine doğru yol alırlarken başlarına geleceklerden habersizlerdi.

Alanis: Şimdi biraz araştırıyordum da, yeni korku evinin olduğu yerde terk edilmiş bir bina gösteriyor.

Alicia: Yeni açıldığı için daha haritaya eklenmemiş olabilir.

Alanis: Evet evet mantıklı.

Sonunda oraya vardıklarında kendilerinden başka kimsenin olmadığını gördüler. Binanın önündeki masada oturan yaşlı amcaya doğru yürüdüler.

Allison: Merhaba, biz korku evi için gelmiştik ama burda bizden başka kimse yok-

Yaşlı Amca: İlk gelenler siz oldunuz. Buyrun içeri buyrun. Hıeğhığheğ.

Hepsi ona garip bakışlar atarken içeri girdiler ve gereken ücreti vermesi için Luther'ı seçtiler. Yaşlı adam ise ilk gelenler oldukları için bedava olduğunu söyledi.

Hepsi içeri geçerken yaşlı adam ortada bir merkez olduğunu, her görev bitiminden sonra orada toplanmaları gerektiğini söyledi. Hepsi hazır olunca oyun başladı ve ışıklar söndü.

Klaus: Kim dokunuyor lan götüme? Hangi şerefsiz?

Sasha: Kimsenin götüne dokunduğu yok Klaus- AAAAAAAA!

Alanis & Alicia: SASHA!

Hepsi Sasha'nın olduğu yeri bulmaya çalışırken Five, masanın üstünden bir fener aldı ve yanlarına gitti. Feneri çevreye tutarken bir delik olduğunu fark ettiler. Delikten aşağı bakarken Sasha'nın orda olduğunu gördüler fakat tek sorun Sasha'nın az daha kaysa alttaki keskin uçlu aletlere oturacağıydı.

Klaus: Umarım o keskin şeyler plastiktir.

Luther: Merak etme seni yukarı çekeceğim, tutun bana-

Ses: Kızı orda bırakmazsanız, sonuçlarına katlanırsınız.

Herkes sesin geldiği yere dönerken Luther ise Sasha'yı yukarı çekmişti. Hepsi Sasha'nın etrafında onu korumaya hazırlanırken bir silah sesi gelmişti.

Alanis: KİM VURULDU? HERKES İYİ Mİ?

Alicia: S-Sasha vuruldu...

Allison: Bu s*ktiğimin yerinden hızlıca defolup gidiyoruz.

Allison kapının kolunu tuttu ve çekti ama kapalıydı. Luther gelip denedi ve kapıyı kırmaya çalıştı ama nafileydi. Hiçbir şey olmuyordu.

Ses: Boşuna denemeyin, bu bina sizin güçlerinizi emen bir maddeden yapıldı.

Alicia ve Alanis, Sasha'nın yarasına bastırıp kan akışını yavaşlatmaya çalışıyorlardı.

Linda: Öyle orda durup konuşacağına çık ortaya da göster kendini!

Ses: Ah küçük Linda'cık. Oyunu bozma. Unutmayın, hilecileri sevmem.

Diego: Ne istiyorsun bizden!?

Ses: Çok bir şey değil. Bu akşam sadece bir kişi burdan sağ çıkabilecek. En masumunuz. Çıkan kişi diğer günahkarların günahlarını taşıyacak. Bakın ne kadar kolay.

Five: En masum kişiyi nasıl belirleyeceğiz? Kime göre, neye göre masum?

Ses: Ah Five ah, zekan var ama yanlış kullanıyorsun. Her bir görevde birinizin günahı çıkacak ve o kişi ölecek. Bu kadar basit.

Allison: Peki ya Sasha'nın günahı neydi?

Ses: Sen mi söylemek istersin Sasha? Yoksa ben mi söyleyeyim?

Selamm, nasılsınız? Bölüm nasıldı?

Bir türlü final yapamadım kitabı, bu sefer de böyle bir fikir geldi aklıma-

Sizce ses ne planlıyor? Bunların hepsi bir oyun mu yoksa?

Online Muah ♥️

Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin