İthaf Ruveyda_gallagher <3.
Telaşla Vanya'nın yanına ilerledim ve elini tuttum. Belki... şaka derdim?
Alanis: Bildiğimiz Klaus işte. Yine saçmalıyor-
Vanya: Boşuna nefesini yorma. Biliyorum Alanis.
Elini hızla elimden çekti ve salonun ortasına ilerledi. Ben mutfaktan neşeyle çıktı. Fakat bizim bu halimizi görünce onun da yüzü düştü.
Ben: Ne oluyor?
Vanya derin bir nefes çekti ciğerlerine.
Vanya: Her şeyi biliyorum. Rol yapma Ben!
Ben: B-ben gerçekten neler olduğunu bilmiyorum.
-YAZAR-
Vanya, kıyameti onlara söylemediği için çok sinirliydi ama onlara zarar vermemeliydi.
Klaus ise etrafındakilere "Ben demiştim!" Bakışları atmakla meşguldü.
Vanya: Neden?
Sessizlik.
Vanya: Neden bana söylemediniz?
Klaus: Zaman tutturuyorduk piyango tutturur gi-
Vanya elini kaldırınca Klaus korkudan sustu. Ben ve Vanya karşılarında sinirle dururken bizimkiler onların önünde mahcupça yere bakıyorlardı. Tabii Five hariç.
Five: Sana söyleyemezdik Vanya. Bilmediğin şeyler var işte, uzatma.
Alicia'nın gözü duvardaki saate takıldı. İçinden "Şimdi sıçtık!" Derken Five'ın yanında duran Alanis'e kaş göz işaretleriyle saati göstermeye çalışıyordu.
Sonunda Alanis onu fark edip saate baktığında gözleri kocaman oldu. Çünkü kıyamete bir saatten az bir süre kalmıştı.
Five hâlâ Vanya ile tartışırken Vanya'nın git gide sinirlendiğinin farkında değildi. Five'ın susması gerekliydi.
Alanis, Five'ın kulağına yaklaştı ve "Lütfen sus." Dedi. Five, Alanis'e döndüğünde ona saati gösterdi. Bir küfür savurunca Vanya onun sessizleşmesinden faydalandı.
Vanya: Niye sustun Number 5? Hatalı olduğunun farkındasın değil mi Bay Mükemmel?
Five: Bazen susmalı, geri adım atmalıymışız.
Five alttan almaya devam ettikçe Vanya da sinirlenmeye devam ediyordu. Bir şey bulmalılardı. Klaus, en sevdiği arkadaşına -Ben'e- "Yardım et!" Derken gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı bile.
Ben: Hey hey hey. Vanya. Keman çalalım mı? Rahatlarsın.
Vanya kemanının o zaman yanında olmasının doğru bir şey olduğunu düşünüyordu. Beyni ona "Keman çal!" Diye emrediyordu sanki. "Ama sakın başka biri daha keman çalmasın senin üstüne!"
Vanya: SUSUN! Lütfen susun!
Luther: Biz konuşmuyoruz ki!?
Ben, Vanya'ya kemanı verirken beyni istediğini elde etmenin başarısıyla Vanya'yı kontrol altına alırken Alicia olacakları biliyordu.
Alicia: O kemanı çalmamalı! Onu durdurmalıyız!
Diego bıçaklarından birini kemana doğru atarken bıçak ona yaklaşamadan kırılmıştı bile. Allison ve Alanis söylenti güçlerini kullanınca da olmamıştı. İşe yaramıyordu.
Alicia: Alanis hemen kemanını getir ve çalmaya başla!
Alanis: A-ama neden?
Alicia: Vanya'ya karşılık vermeliyiz. Bunu sen yapabilirsin.
Ona boş boş bakan Alanis'e karşılık vermeye başladı Alicia.
Alicia: Biz keman çalabiliyor muyuz sence? Five yukarı ışınlanıp Alanis'in kemanını getir!
Normalde Five ona emir verenlerden hesap sorardı ama normal bir zaman değildi işte. Hemen yukarı ışınlanıp Alanis'in kemanını kaptığı gibi aşağıya döndü.
Alicia: Onunla aynı şeyi çalarsan o güçlenir! Bu yüzden farklı bir şey çal! Yeter ki çal!
Alanis telaşla kemanı eline aldı ve Vanya ile beraber gösteride çaldıkları şarkıyı çalmaya başladı. Vanya ona karşı gelmelerine daha da sinirlendi ve daha güçlü bir şekilde çalmaya devam etti.
Vanya: *kendisine ait olmayan kalın bir sesle* Bırak Alanis! Bunun sonunda yanan sen olursun!
Alicia: Sakın çalmayı bırakma Als! Sen bıraktığın an hepimiz ölürüz! Biraz dayan, yapacak bir şey bulacağız!
Hepsi el ele vermiş, bir şeyler bulmaya çalışıyordu. Alanis artık yorulmaya başlamıştı. Vanya ise aksine daha çok hırslanıyordu. Allison öne çıktı ve Ben'e döndü.
Luther: Allison dikkat et!
Allison: Bir söylenti duydum Ben, Vanya'nın kemanını alıyormuşsun.
Ben'in gözleri beyaza döndü, Allison sevinirken Vanya, gücüyle Ben'i yanına çekti ve eski haline dönmesini sağladı.
Five: Güçlerimiz üstünde işe yaramıyor ve Alanis yorulmaya başladı. Bir çözüm bulmalıyız!
Vanya: *yine aynı sesle* Yolun sonuna geldiniz! Daha fazla boşuna savaşmaya gerek yok!
Sasha: Son 10 dakika kaldı! Bir şeyler yapmalıyız!
Diego: Ahh hepimiz öleceğiz!
Klaus sonunda bir şey bulmuşçasına konuştu.
Klaus: Benim bir fikrim var.
Kıyameti diziden daha farklı yapmaya karar verdim. Bu yüzden böyle oldu.
ÖLECEĞİZ MİLLET!
Ne düşünüyorsunuz? Ters köşe yapar mıyım? Ya bunların hepsi bir rüyaysa?
Online Muah ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUA
Fanfiction"Sahneye çıkmaya hazır mısın Alanis?" "Ben her zaman hazırım Vanya." --- "Kemanlardan Çıkan Gerçek" adlı ilk kitaptır. "Cover By: @mirainohokage" --- #¹ aidan #¹ keman #¹ tua #¹ netflix #¹ kıyamet #¹ gr...