Bölüm ¹⁵

1.1K 119 95
                                    

Medyaya iki saat güldüm nedensizce.

Göz yaşlarım benden bağımsız akarken onu görmenin sevinciyle gülümsüyordum.

Linda: Alanis... Seni çok özledim.

Alanis: Ben de Li. Ben de.

Birbirimize sarıldık fakat göz yaşlarımız birbirimizin üstünü ıslatıyordu.

Alanis: Neredeydin Linda? Seni çok merak etmiştim.

Linda: Uzun hikaye Alanis. Sonra konuşuruz.

Five: Öhöm öhöm.

Tüm dikkatleri üzerine çeken Five konuşmaya devam etti.

Five: Bölmek istemezdim ama burda daha önemli sorunlarımız var.

Alanis: Ah, doğru.

Linda'ya döndüm ve konuşmaya devam ettim.

Alanis: Linda bizim özel güçlerimiz var. Bu yüzden babamız bizi evlat edinerek güçlerimiz üstünde çalıştırdı. Senin de özel güçlerin var ve bizimle gelmelisin-

Linda: Olmaz Alanis. Beni seven insanlar var burada. Eskisi gibi yetim değilim. Beni seviyorlar, her istediğim yapılıyor. Ben bundan vazgeçemem.

Alanis: Seni anlıyorum Li ama-

Linda: BENİ KİMSE ANLAYAMAZ ALANIS! ORADA YAŞADIKLARIMI sadece ben bilirim.

Alanis: BEN DE SENİNLEYDİM
HATIRLARSAN! HER GÜN GELİRDİM YANINA! Şimdi bunları yüzümüze vurup vicdan yaptırtma!

Susmuştuk. Gözlerimiz işin içine girmişti artık. Dudaklar değil, gözler konuşuyordu.

Alanis: Ya gelirsin ya da...

Linda: Ya da ne Alanis?

Alanis: Ya da zor yolla hallederiz.

Linda: Ne! Sen beni tehdit mı ediyorsun Alanis?

Alanis: İşleri zorlaştırma Linda.

Linda: Peki. Benim orada, burada olduğum gibi bir yaşamım olacak mı?

Klaus yine dayanamadı.

Klaus: Her gün benimle oje yaparsııın!

Gidip Linda'nin koluna girdi ve arabaya doğru yürümeye başladılar.

Klaus: Bunların hiç biri benimle makyaj yapmıyor. Sen yaparsın değil mi?

Linda: *göz devirir* Başka şansım yok sanırım.

Diego: Farkında mısınız bilmiyorum ama iki seferdir Klaus ikna ediyor.

Diego koşarak Linda'nin kolunu Klaus'tan kurtardı ve arabaya doğru yürümeye devam etti.

Allison ile beraber içeri girdik ve evdeki herkese Linda'yi unutturduk. Normalde onu ailesinden mahrum bırakmak istemezdim ama... gerekliydi işte.

-GEÇMİŞ-

Linda Martin daha yedi yaşında küçük bir kızdı. Ama yaşına göre hayattan çok şey öğrenmişti. Yaşadıkları çok ağırdı, kimse kolay kolay kaldıramazdı.

Maddi durumları iyi değildi o zamanlar Linda ve ailesinin. Tefecilerden borç almak zorundalardı. Faizini ödemeyince kızları Linda ile tehdit ediyorlardı. Annesi ve babası buna karşılık parayı bir yerden çalarak vermek zorunda kalıyorlardı.

O gün... Faizi ödeyememişlerdi. Eve gelen maskeli adamları annesi ve babası tanımış ve kızlarını saklamışlardı. Küçük kız saklanırken duyduğu acı çığlıkları asla unutamayacaktı. Bağırıyorlardı "Kız nerede?" Diye. Biliyordu adamlar kızlarını kendilerinden daha çok sevdiklerini.

Küçük Linda dayanamadı, ağlamaya başladı. Hıçkırıkları mahalleyi dolduruyordu. Adamların kötü kahkahaları giderek yaklaşıyordu kıza doğru. Linda'yi buldukları gibi sanki bir eşya imiş gibi attılar salona doğru.

Annesini ve babasını o halde gören Linda çığlık atmaya başladı. Adamlar yaklaştıkça çığlıkları artıyordu Linda'nın. Adamların dokunuşları vücuduna değil ruhuna işliyordu adeta. O gün Linda ölmüştü resmen.

Uzaktan gelen polis siren sesleri kurtarmıştı minik kızı. Adamlar panikle kaçarken gerilerinde bir enkaz bırakmışlardı. Yerde yatan iki ceset ve ruhu ölmüş bir kız. O daha yedi yaşındaydı.

Gelen polisler Linda'yı bir yurda yerleştirmişlerdi. İçine kapanık bir kızdı Linda. Kimseye güvenmiyordu. O zamana kadar...

Alanis annesiyle beraber her hafta yurda gelir ve bağış yapar, çocuklarla oyun oynarlardı. Yeni gelen Linda'yi gören Alanis onunla hemen arkadaşlık kurmaya çalışmış fakat başaramamıştı. Her hafta böyle geçerken sonunda Linda kendini ilk defa birine açmıştı. O günden sonra çok iyi arkadaşlardı.

Bir gün evlatlık aldılar Linda'yi. El bebek gül bebek yetiştirdiler onu. Alanis yurda geldiği gün Linda'yi göremeyince çok üzüldü. Evlatlık alındığını öğrenince sevinmişti onun adına.

-GÜNÜMÜZ-

Anılar aklıma geldikçe yüzüm düştü.

Five: Alanis hadi!

Alanis: Geliyorum!

Duygusal bir bölümdü...

Bugün Linda'nin hayat hikayesini öğrendik.

Bir dahaki bölüme Alicia'nin hayat hikayesini dinleriz belki.

Online Muah ♥️

Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin