Vanya: *sakince* Kaç dakika kaldı?
Allison: Bunu yapma. Nolur!
Alanis: Lütfen Vanya! Bir yolunu buluruz. Gel buraya!
Vanya: Kaç dakika kaldı dedim!
Alicia derin bir nefes aldı.
Alicia: İki dakikadan az.
Histerik bir gülüş belirdi dudaklarında Vanya'nın.
Alanis: Vanya, Vanya lütfen-
Vanya: Hiç boşuna konuşmayın. Benim hatam benim sorumluluğum.
Ben'e baktılar. Ben ise Vanya'ya odaklanmış, her hareketini kontrol ediyordu.
Vanya: Özür dilerim...
Vanya geri geri portala adımlarken kimse Vanya'nın gücünü geçemiyordu. Söylenti gücünü kullanamıyorlar, ışınlanamıyorlar, sözlerini dinletemiyorlardı. Kısacası her şeyin bittiği yerderlerdi.
Ben koşarak nasıl olduğunu anlamadıkları bir şekilde Vanya'ya ilerledi ve kolunu tuttu.
Vanya: Ben bırak!
Ben: Hayır Vanya. Bunca yıl sonra olmaz.
Vanya susunca Ben devam etti.
Ben: Hadi beraber kahraman olalım.
Birbirlerine gülümsediler.
Klaus: Ben hayır. BEN!
Ben: *gülümseyerek* Üzgünüm dostum. Seni, sizi seviyoruz.
Alanis: Vanya, bir kere de bizi dinle!
Vanya, Alicia'ya döndü.
Alicia: 20 saniye kaldı.
Vanya: Bakın ya biz öleceğiz ya da bütün dünya. Kendi hayatımız için herkesin hayatını hiçe sayamayız. Biz bunu istiyoruz.
O sırada akademinin içinden bir geri sayım başladı.
Anons: Son 15, 14, 13...
Ben: Bunu isteyerek yapıyorum Klaus. Sakın üzülme.
Klaus: *ağlayarak* SEN BENİ TEK ANLAYAN KİŞİSİN! NOLUR...
Ben: Ben burada olmasam bile seni sevecek insanlar var ve olacak Klaus.
Anons: 10, 9, 8...
Alanis: Vanya nolur! Lütfen. KAÇ YILDIR BERABERİZ BİZ? HA?
Vanya: *gülümseyerek* Baya oldu Alanis.
Alanis: Şimdi ne değişti? Neden gidiyorsun?
Vanya: Gitmek zorundayım Alanis. Anlayın şunu artık!
Anons: 7, 6, 5...
Allison: Gerçekten mi ya? Bu kadardı yani? Her şey bitti. Hah...
Ağzını dahi açmayan Five diğerlerinin konuşmasını dinledikten sonra konuştu.
Five: Vanya ve Ben haklı. Ya onlar kendi hayatlarından vazgeçecekler ya da yine kendileri ile birlikte tüm dünyanın.
Alanis: Peki o zaman Handler beni kullanarak seni tehdit ettiğinde iki gün sonra öleceğimi bile bile kıyamet ile ilgili olan dosyayı verdin?
Five: Aynı şey değil-
Anons: 4, 3, 2...
Vanya: Görüşürüz çocuklar.
Ben: Sizi seviyoruz.
Diego: MAL MISINIZ ABİ?
Luther: Gelin şuraya işte.
Vanya ve Ben onların bağrışlarına aldırış etmeden geri geri gittiler ve kendilerinin portalın içine girmesine -daha doğrusu ölmelerine- izin verdiler.
Herkesi yıkmıştı bu olay. En çok da Ben'i en yakını gören Klaus'u, eskiden sadece tek kız kardeşi olan Allison'ı ve yıllardır beraber yaşayan, beraber dertleşen Alanis'i.
Allison: HAYIR! APTALLAR! NİYE GİTTİNİZ Kİ?
Klaus: Daha fazla bağırmaya gerek yok Allison. Onları öbür tarafta görüyorum.
Alanis sırtını duvara yaslamış sessizce ağlarken Allison elini saçlarına geçirip salonda dolaşıyor, Klaus ise mutfaktaki eşyaları deviriyordu. İçeri bir anda Grace geldi.
Grace: Ne oldu çocuklar?
Diego: A-anne sen kapanmamış mıydın?
Grace: Neden? Kapanmalı mıydım yoksa tatlım?
Linda: Yok ya Diego öyle demek istemedi.
Grace: Peki ben içerdeyim. Bir şey olursa çağırırsınız.
Grace gittikten sonra Five, Alanis'in önüne diz çöktü ve gözyaşlarını silip onu öptü. Alanis gülümserken konuşmaya başladı.
Five: Sonunda her şey güzel. Siz de mutlu değil misiniz kıyametin bittiğine?
Alanis'in gülümsemesi yüzünde solmuştu.
Alanis: Farkında mısın bilmiyorum ama Vanya ve Ben öldü. Sen hala çok güzel olacak diyorsun!
Five: Onlar kendilerini feda etmeselerdi burada rahat rahat duramayacaktık söyleyeyim.
Alanis: Rahat rahat oturduğumuzu mu düşünüyorsun? İçimiz içimizi yiyor!
Five: Yaşadığına sevinmelisin.
Alanis: Ne diyorsun-
Herkes berbat bir durumdayken bir de kavgayı kaldıramayacaklardı.
Sasha: Birbirinizi kırmadan kavgayı sonlandırın bence.
Alanis: Yok ya kıralım kıralım. Düşündüğüne bak. Kasap et derdinde koyun can derdinde!
Five: Emin ol, onlar ölmeseydi hepimiz ölecektik ve hatırlatırım bunlar kendi tercihleriydi.
Alanis: Bak. Biz bence bu süreç içinde biraz uzak kalalım. Ara verelim. İkimiz için de daha iyi.
Five: Evet bence de. Doğru düzgün düşünemiyorsun.
Alanis göz devirerek yukarı çıktı ve Vanya ile eski evlerine gitmek üzere bavulunu hazırlamaya başladı.
Kıyamet durdu... ama Vanya ile Ben öldü. 👁👄👁
Alanis ile Five ayrılmış- pardon ara vermiş. Düşünceleriniz?
Online Muah ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUA
Fanfiction"Sahneye çıkmaya hazır mısın Alanis?" "Ben her zaman hazırım Vanya." --- "Kemanlardan Çıkan Gerçek" adlı ilk kitaptır. "Cover By: @mirainohokage" --- #¹ aidan #¹ keman #¹ tua #¹ netflix #¹ kıyamet #¹ gr...