İthaf EleanorHargreeves <3.
-1 HAFTA SONRA-
Daha bir haftadır buradaydım ve hiç göreve gitmemiştim. Acaba nasıl bir duyguydu? Güçlerimi de onlar gibi olmasa da gayet güzel kullanabiliyordum.
Sabah çok rahat uyandım. Kahvaltıya daha zaman olduğu için yavaş yavaş üstümü değiştirdim ve aşağı inmek için hazırlandım.
Bir anda alarmlar çalmaya başladı. Sanırım yangın alarmıydı! Koşarak odamdan çıktım ve karşımda olan Vanya'nın kapısına vurmaya başladım. Vanya kapıyı açtı. Üniformalarını giymişti.
Alanis: Burada yangın oluyor ama sen üstünle ilgileniyorsun!
Kahkaha atmaya başladı. Umursamadan beni dinleyeceğini inandığım kişiye, Five'a gittim. Kapısını tıkladım. Kapıyı açınca onun konuşmasına izin vermeden bağırmadım.
Alanis: Five yangın var. Çabuk aşağıya in.
Aşağıya koştum ve diğerlerini çağırmaya başladım.
Alanis: YANGIN VAAAAAR!
Herkes koşarak aşağıya inmeye başladı. Sadece Five ve Vanya gülerek iniyorlardı.
Luther: Ne yangını?
Diego: Göreve gitmiyor muyuz?
Sinirden güldüm. Ne oluyor burada ya!?
Alanis: Yangın alarmı çalıyor. Siz ne kadar rahatsınız?
Five: Alanis bir şey soracağım. Madem yangın var, alevler nerede?
Mantıklı soruydu. E o zaman bu alarm neyin nesiydi?
Alanis: O zaman bu alarm ne alarmı?
Kahkaha attılar. Neden?
Allison: Bu alarm "görev var" demek Alanis. Yangın alarmı değil yani.
Heyecanlanmıştım.
Alanis: Ne bekliyoruz? Hemen gidelim.
Koşarak Reginald'in kapısının önüne gittim. Kapıyı kırarak içeri girdim. Bir dakika... Ben kapıyı mı kırdım? Kahretsin.
Reginald: Bu ne rezillik Number 8? Seni göreve göndermiyorum.
Alanis: Lütfen efendim. İlk görevim için heyecanlıydım sadece.
Reginald: Peki bu seferlik izin veriyorum.
Reginald: Aslında iki tane göreviniz var fakat sadece birini şimdi söyleyeceğim.
Meraktan çatlamak üzereydim. Söylesene be adam!
Reginald: Bir hastaneye baskın yapılmış, 20'yi aşkın kişi de rehin alınmış.
Adresi kağıda yazdı ve ortamıza koydu. Luther hemen öne atılarak kağıdı bir lider havasıyla aldı ve dışarı çıktı.
Hastaneye vardığımızda her yer gazetecilerle doluydu. Hastaneden çıkacak olan sonuç merak konusuydu. Arka kapıya doğru Five ışınlanırken, biz yürüyorduk. Kapının önüne geldiğimizde Luther konuşmaya başladı.
Luther: Diego, Ben, Allison ve ben ilk önce girip baskın yapanları halledeceğiz. Klaus, Alanis ve Vanya rehineleri dışarı çıkarırken Five onları koruyacak. Sorusu olan?
Five: Neden lider sensin?
Luther: Çünkü ben bir numarayım.
Hemen hemen herkesten "Hah!" nidaları çıktı. Plana sadık kalıp Luther'ın dediklerini yapmaya başladık.
Diego bıçaklarıyla adeta bir show yapıyor, Ben ahtapot kollarıyla baskın yapanları bir o yana bir bu yana gönderiyordu.
Allison gücüyle öldürürken Luther Hulk gücüyle baskın yapanları yanlara savuruyordu.
Sıra bizdeydi. Önde Five ve Vanya arkada ben ve Klaus içeri girdik. Baskıncılar şu an bizimkilerle meşgul olduğu için rehinelerin yanına kolayca gittik.
Alanis: Hemen koşun ve şu kapıdan çıkın.
Neden çıkmıyorlardı? Şoka mı girmişlerdi.
Alanis: HADİ ÇIKIN!
Bağırmamla sanki komut almış robot gibi koşmaya başladılar. Rehinelerin diğer kısmınıda Vanya ile Klaus göndermişti. Five önde bizi koruyordu. Ona yardıma gittik.
Klaus: Dün "Hayatımızda biraz action olsa." demiştim. Keşke demeseymişim be.
Vanya: Hayatımız yeterince aksiyonlu değil mi zaten Klaus?
Klaus: Süper güçleri olan 8 çocuğun, biri tarafından evlat edinilip, güçlerini kullanmasını sağlamak, görevlere yollayıp birilerini öldürtmek. Bunlar aksiyon değil Vanya.
Alanis: Benim tek aksiyonumun keman çalmak olduğundan bunlar bana fazla bile.
Bir yandan konuşuyor bir yandan dövüşüyorduk. Hepsi bittiğinde derin bir nefes almıştım ki depo kısmından daha çok kişi bize doğru saldırmaya başladı.
Birbirimize sırtlarımızı dönüp bir daire oluşturduk. Herkes gücünün son damlasına kadar dövüşmüştü. Allison çok fazla "Bir söylenti duydum." dediği için boğazı kurumuş, soluklanıyordu kenarda.
Maskeli bir adam Allison'a yaklaşmaya başladı. Luther, Allison'a yardım etmek için ona doğru koşarken başka biri onun üstüne doğru atladı. Luther durmak zorunda kalmıştı ama Allison'ın üstüne doğru giden maskeli durmamıştı.
Allison ölecek mi acaba?
Bu arada hikaye nasıl gidiyor?
Online Muah ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUA
Fanfiction"Sahneye çıkmaya hazır mısın Alanis?" "Ben her zaman hazırım Vanya." --- "Kemanlardan Çıkan Gerçek" adlı ilk kitaptır. "Cover By: @mirainohokage" --- #¹ aidan #¹ keman #¹ tua #¹ netflix #¹ kıyamet #¹ gr...