Allison: Hani bendim en sevdiğin kardeşin? Eteğimi senin için feda ettim be Klaus.
Herkes kahkaha atmaya başladı. Herhalde çok ses çıkardık. Çünkü; şu an kapının önünde Ben, Diego ve Five "Bunlar deli." bakışları atıyordu. Şu an bulunduğumuz pozisyon pek de iyi değildi. Hepimiz üst üste yatağın üzerindeydik.
En üstte ben olduğumdan hemen indim ve diğerlerinin de kendilerini toparlamasına izin verdim. Ve kimse bir şey demeden hızlıca konuştum.
Alanis: Gücüm temas ettiğim kişilerin gücünü taklit edebilmek.
Sonunda söylemiştim. Rahatladım. Kendimi Vanya'nın mor, kadife sandalyesine attım. Dediklerimin şokundan çıkan ilk kişi Klaus olmuştu.
Klaus: Oooo kanka hayırlı olsun.
Elini yumruk yapıp bana uzattı. Ben de onun gibi yumruk yaptım ve tokuşturduk.
Luther: Yani bu demek oluyor ki hemen hemen bütün güçlere sahipsin.
Alanis: Aynen öyle.
Allison: Bu yüzden benim söylenti gücüm işe yaramadı.
Biraz sessizlik oldu. Biraz saçma bir sessizlik idi.
Vanya: Kızlar partisi yapacağız Allison ve Alanis ile. Bu yüzden Klaus hariç herkes gidebilir.
Kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım.
Klaus: Evet ben onların en sevdikleri kardeşleriyim. Yani haydi DEFOLUN!
Diğerleri çıkmak üzereyken Klaus'un aklına bir şey gelmiş olacak ki bağırdı.
Klaus: Durun!
Hepsi durup arkasını dönüp Klaus'a bakmaya başladı.
Klaus: Yani isterseniz bizimle kalabilirsiniz. Hem oje süreriz!
Ben & Diego & Five: Asla!
Ben'in yanına yaklaştım.
Alanis: Vanya ile daha çok zaman geçirmek istemez misin Ben?
Gözlemlerimin iyi olduğunu söylemiş miydim? Belki de gücüm sayesindedir.
Ben: Ne ala-
Alanis: Hiç inkar etme Ben. Belli ediyorsun.
Ben: Kimseye söyleme lütfen Alanis.
Alanis: *gülümseyerek* Tamam.
Kaldı ikisi.
Alanis: Diego eğer bizimle durursan hoşlandığın biri olduğunu kimse bilmez.
Diego: Benim hoşlandığım biri yo-
Alanis: Halinden belli Diego. Sadece kim olduğu kaldı.
Diego: Peki. Kimseye deme ama.
Alanis: Tamam.
Sıra Five'a gelmişti. Ona ne diyeceğimi bilmiyordum.
Alanis: Senin için bir şey bulamadım. Nazik dille söyleyeceğim.
Alanis: Five lütfen gelir misin?
Five: *ciddi bir şekilde* Hayır.
Ve ışınlandı. İçimden "Neyse." diyip diğerlerinin yanına gittim.
Klaus: Ayyy Diego sana simli kırmızı oje sürmek istiyorummm. Kan rengi. Offf çok güzel durur.
Herkes kıkırdamaya başladı. Diego'nun delici bakışlarıyla susmak zorunda kaldık.
Klaus: Ben sana da açık mavi çok yakışır.
Ben & Diego: Ah Alanis ah.
Gülerek onlara baktım. Aileme yeni kişiler katılmıştı. Ve onlardan rahatsız değildim. Onlar da benden rahatsız değildi sanırım. Bir kişi hariç.
-SABAH-
Sabah birilerinin bağrışlarıyla uyandım.
Vanya: Ben uyandırırım.
Five: Uyandırın artık. Yoksa ben kendi yöntemlerimle uyandıracağım.
Vanya: Ben uyandırırım.
Allison: Babam bize kızacak. Hadi Vanya sen uyandır.
Vanya: Ben uyandırırım demiştim zaten! Şimdi gidiyorum.
Kapımın açılma sesini duydum ve içeri giren -sanırım Vanya idi- kişi yatağımın yanına geldi ve beni dürterek konuştu.
Vanya: Hadi kalk Alanis. Saat 08.55. Beş dakikamız kaldı. Yoksa babamız çok kızacak.
Alanis: Hhhmm... Kalktım Vanya. Hemen üstümü değiştiriyorum. Kapıda bekler misin? İlk günümde tek başıma gitmek istemem.
Vanya: *gülerek* Tamamdır.
Vanya'yı daha fazla bekletmemek ve Reginald'a kızması için neden vermeden hemen üstümü değiştirip Vanya'nın yanına gittim.
Beraber aşağıya indik. "Number 8" yazan yere oturdum. Yanımda Vanya, karşımda ise Klaus vardı.
Reginald gelince herkes ayağa kalktı. Ben de onlara uyarak ayağa kalktım.
Reginald: Oturun!
Çatal bıçak sesinden başka hiç bir şey duyulmuyordu. Çok sinir bozucu bir şeydi. Sohbet etsek ne olurdu ki.
Reginald yemeğini yedi ve gitti. Klaus hepimize sinsice bakışlar attı ve koşarak salona gitti. Vanya da kimseye çaktırmamaya çalışarak yavaşça masadan kalktı.
Herkes bu ikisini izliyordu. Fakat onların bunu fark ettiklerinden emin değildim. Ne karıştırıyorlardı?
Online Muah ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUA
Fanfiction"Sahneye çıkmaya hazır mısın Alanis?" "Ben her zaman hazırım Vanya." --- "Kemanlardan Çıkan Gerçek" adlı ilk kitaptır. "Cover By: @mirainohokage" --- #¹ aidan #¹ keman #¹ tua #¹ netflix #¹ kıyamet #¹ gr...