İthaf Melody_Hargreeves_ <3.
Sunucu: Sırada Ella ve Jake çiftimizden aşkın dansı, tango!
Aman Tanrım çok güzel yapıyorlardı. Herkes ağzı açık onları izliyordu.
(Bunun gibi düşünebilirsiniz.)
Onlar hala devam ederken arkalardaki bir grup onları taklit etmeye çalışıyorlardı. Pek başarılı oldukları söylenemezdi. Tangonun sonunda geldiklerinde bir ıslık çaldım. Ben çalınca bir kaç kişi daha çaldı.
Jake ve Ella ağzı kulaklarında kulise geldiklerinde herkes onları tebrik ediyordu.
Sunucu: Şimdi Vanya ve Alanis ikilisinden yılların şarkısı Fairytale. Ben önceden dinledim. Muhteşemler.
Sıra bizdeydi. Vanya ile kemanlarımızı aldık ve birbirimize bakıp sahneye çıktık.
Mikrofonu önüme koydum.
Alanis: Çiftleri ortaya bekliyoruz.
Ve beraber keman çalmaya başladık. Ben ayriyeten şarkıyı da söylüyordum.
(Çok güzel bir şarkı. Eurovision 2009 da birinci olmuştu.)
Years ago
When I was younger
I kinda liked
A girl I knew
She was mine and we were sweethearts
That was then, but then it's trueI'm in love with a fairytale
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursedBiz hem söyleyip hem çalarken çiftler sahneye çıkıp dans etmeye başlamışlardı. Luther ve Allison da dans ediyorlardı. Yine aynı çocukla göz göze geldim ama bu sefer hemen gözlerimi kapattım.
Every day we started fighting
Every night we fell in love
No one else could make me sadder
But no one else could lift me high above
I don't know what I was doin'
But suddenly we fell apartNowadays
I cannot find her
But when I do
We'll get a brand new startI'm in love with a fairytale
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursedBu şarkı insanı rahatlatıyordu. Her şey bir anda kayboldu. Sadece ben, şarkı ve kemanım vardık.
She's a fairytale
Yeah
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursedŞarkı bitince dans eden çiftler durdu ve bizi alkışlamaya başladılar. Vanya ile selam verip çıktık. Gösteri bitmeliydi normalde.
Sunucu: Şimdi de gösterimizin son ve en cesaret gerektiren kısmı. İsteyen bir kişi sahneye çıkıp şarkı söyleme hakkına sahip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUA
Fanfiction"Sahneye çıkmaya hazır mısın Alanis?" "Ben her zaman hazırım Vanya." --- "Kemanlardan Çıkan Gerçek" adlı ilk kitaptır. "Cover By: @mirainohokage" --- #¹ aidan #¹ keman #¹ tua #¹ netflix #¹ kıyamet #¹ gr...