İthaf laurazhargreeves08 <3.
Alanis: Ellerine sağlık Grace.
Grace: Afiyet olsun canım.
Hepimiz yemeklerimizi bitirmiştik. İçim içimi kemiriyordu Vanya ile Klaus'un neyin peşinde olduğunu öğrenmeye çalışırken.
Bir anda şarkı sesleri yükselmeye başladı. Salona girdiğimde gördüğüm görüntü ile kahkaha attım.
Bunlar böyle davrandığına göre Reginald evde değildi. Bu işime gelirdi.
Herkes şarkının sesine salona geldi. Klaus ve Vanya salonun ortasında saçma saçma danslar ediyorlardı. Yüzümde bir sırıtma oluştu.
Daha fazla dayanamadım ve Klaus ile Vanya'ya katıldım. Klaus, Vanya'nın elinden tuttu ve döndürdü. Sonra ileri geri yürümeye başladılar.
Ben de bize katıldı ve Klaus, Vanya'nın elini Ben'e bırakıp bana doğru yol aldı.
Klaus: Bu dansı bana lütfeder misiniz hanımefendi?
Alanis: Tabii ki beyefendi.
Klaus elimi tuttu ve Vanya'ya yaptığı gibi döndürdü. Saçlarım uçuşurken Klaus bu sefer geri geri gitmeye başladı. Ben de ona uyarak ileri gitmeye başladım.
Bu saçma dakikaların ardından herkes oturdu. Vanya şarkıyı değiştirdi. Slow bir şarkıydı. Sanırım dans edeceklerdi.
Ben: Benimle dans etmek ister misiniz Bayan Hargreeves?
Vanya: Bu benim için bir zevktir Bay Hargreeves.
Ben ile Vanya beraber dans etmeye başlayınca Allison yanıma yaklaştı.
Allison: Bu Luther beni kaldırmayacak sanırım. Bak buraya yazıyorum. Kaldırmazsa benden çekeceği var.
Kıkırdadım. Luther'a dönüp kaş göz işaretleriyle bir Ben ile Vanya'yi bir de Allison'ı gösterdim. Anlamış olmalı ki yanımıza yaklaştı.
Luther: Benimle dans eder misiniz leydim?
Allison: *gülerek* Ederim bayım.
Onlar da kalkınca Klaus mızmızlanmaya başladı.
Klaus: Biri de beni kaldırsa ne olur ya?
Etrafına bakmaya başladı. Bana baktı, kaşlarını kaldırdı. Allison'un zoruyla gelen ve bezmiş bir şekilde duran Five'a baktı, kaşlarını kaldırdı yine. Son olarak Diego'ya baktı. Biraz düşündükten sonra karar vermiş gibiydi.
Klaus: Hadi Diego beni dansa kaldır.
Diego: Hayır Klaus. Uğraşamam.
Klaus: Eğer beni dansa kaldırırsan bir daha bıçaklarına oje sürmem.
Diego: Eee ne bekliyoruz Klaus. Hadi kalk dans edelim.
Onlar da kalkınca Five ve ben kalmıştık. Ondan beni dansa kaldırmasını istemiyordum. Çünkü istesem bile kaldırmazdı. O yüzden bizimkilere bakıp gülmeye başladım.
-FIVE-
Şu an karşımda dans eden kardeşlerimi boş gözlerle izliyordum. Normalde şu an yapmam gereken çok önemli işlerim vardı ama beni resmen zorla alıkoydular.
Five: Ben gidiyorum.
Allison: Bir söylenti duydum. Yerinde oturuyormuşsun.
Kalktığım gibi yerime geri oturdum. Bir bu eksikti zaten. Alanis hem yerinde sallanırken hem de bizimkilere gülerek bakıyordu. Bakışlarımı hissetmiş olacak ki bir anda bana döndü. Başımı olumsuzca salladım. Kalkıp yanıma geldi.
Alanis: Dans etmek ister misin?
Five: *sahte bir gülüşle* Tabii ki...
Alanis'in dudakları yukarı doğru kıvrılmaya başladı.
Five: Hayır.
Dediğim ile beraber yüzü düştü. Bunlarla uğraşacağımı düşünüyorsa yanılıyordu. Allison söylenti gücünü kullanmasaydı burada durmak zorunda kalmayacaktım.
Üzgünce yanımdan kalktı ve oturduğu yere geri döndü. Allison bana kaşlarını kaldırarak bakmaya başladı. Bir kerelikten bir şey olmazdı sanırım.
Five: Sadece bir kere Alanis. Bir daha asla yapmam.
Gülerek yanına geldi ve elimi tutup kaldırdı. Dans edenlerin yanına gittik.
Alanis: Teşekkür ederim.
Gülümsemeyle yetindim. Klaus herkese bizi göstermeye başladı.
Diego: Hayırdır Five bey, siz böyle şeyler yapar mıydınız?
Five: Sus Diego.
Şarkı bitince birbirimizden ayrıldık ve koltuklara oturduk.
Allison: Hadi film izleyelim.
Alanis: The Queens Gambit'i izleyebilir miyiz? Ben başlamıştım ama bitirememiştim.
Herkes onaylayan mırıltılar çıkarınca Netflix'ten diziyi açtık ve izlemeye başladık.
Bunlar daha iyi bölümler.
Bir kaç bölüme kötü sahneler geliyor.
Nihahahahahha.Online Muah ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUA
Fanfiction"Sahneye çıkmaya hazır mısın Alanis?" "Ben her zaman hazırım Vanya." --- "Kemanlardan Çıkan Gerçek" adlı ilk kitaptır. "Cover By: @mirainohokage" --- #¹ aidan #¹ keman #¹ tua #¹ netflix #¹ kıyamet #¹ gr...