Bölüm ²²

904 110 175
                                    

Alanis & Five: İddia?

Luther: "Birbirinizi öldürüyor musunuz yoksa birbirinize açıldınız mı?" Diye bir iddia.

Ben: Luther, Diego, Linda, Vanya ve ben kaybettik. Bugün size hizmet edeceğiz.

Diego: Yanlışın var. Ben birbirlerine açılmışlardır demiştim.

Linda: Cık cık cık yalan kötü bir şey Diegocum.

Sasha: Daha demin yalanlıkta master yaptığını bilmesem bunu içten söylediğine inanırdım.

Allison: O zaman bana odamı düzenlerken yardım et Luther.

Klaus: Benim kıyafetlerimi de... Diego temizlesin!

Diego: Gerçekten mi? Ahhh...

Sasha: Linda, bana da buradaki düzene alışmam için yardım eder misin?

Linda: En azından bana daha küçük bir görev geldi.

Allison: *sırıtarak* Vanya ve Ben de kütüphaneyi toplasın o zaman. Çok karışık orası.

Onlar gidince biz de salonda oturduk. Saatin geç olduğunu anlayınca da odama geçtim.

Pijamalarımı giydim ve yatağa geçtim. Bir kaç dakika geçmişti ki kapımın açılma sesi geldi. Gelen kişiye baktığımda gülümsedim.

Alanis: Bir sorun mu var Sasha?

Sasha: Be-ben uyuyamıyorum da, seninle beraber yatabilir miyim?

Alanis: Tabii ki.

Ona yer açmak için yana kaydım ve onun bu tatlı hallerine gülümsedim.

Daha sonra bir kaç kez daha kapı çaldı. Ben "Gir!" diyince kapı açıldı ve diğer bütün kızlar gülümseyerek bakmaya başladı.

Hepsini odaya aldım.Birbirimize sarıldık ve sorular sorduk. O sırada uyuyakalmışız.

-FIVE-

Alanis ile konuşmak için odasına gittim. Dünden beri içimde kötü bir his vardı ve ona danışmak zorunda hissetmiştim.

Odaya gittiğimde yerde Vanya, Allison ve Alicia, yatakta ise Linda, Sasha ve Alanis vardı. Alanis sanırım Alicia'yi yataktan atmıştı.

Onları uyandırmamak için bir kâğıda işimin olduğunu hemen geleceğimi yazdım. Yanıma bir kaç tane silah alıp gideceğim yere ışınlandım.

Komisyon.

Orada sadece bir yıl çalışmıştım. O da babamızın yüzündendi zaten.

Artık ezbere bildiğim sonsuzluk panelinin olduğu odaya girdim ve öğle arasında olduklarından dolayı rahatlıkla sandalyeye oturdum.

İçimde kötü bir his var demiştim. Gelecek ile ilgili. Kötü ve büyük bir şey olacak sanki.

Panelden bir gün sonrayı açtım. Her şey normaldi. 1 Hafta sonrayı açtığım zaman gördüğüm şeyle gözlerim kocaman açıldı.

Vanya.

Havadaydı ve diğer her yer kül olmuştu. Ne yani bunu Vanya mı yaptı? Karıncaya bile zarar veremeyen Vanya?

Dosyanın adına baktığımda gördüğüm şeye daha da çok şaşırmıştım.

Kıyamet.

Bir günümüz de normal geçemez mi? Bunu şimdilik kimseye söylememeli ve kendi içimde çözmeliydim.

Kapı açılma sesi duyunca hemen dışarı ışınlandım ve kendime sade kahve alıp sahilde yürümeye başladım.

Yani bir hafta sonra kıyamet mı kopacaktı? Hah! Ne kadar güzel!

-ALANIS-

Sabah uyandığımda gördüğüm notla kaşlarımı çattım. Ne olmuştu acaba?

Aşağı indiğimde tüm erkekler salondaydı.

Alanis: Bizi niye uyandırmadınız?

Luther: Çok güzel uyuyordunuz, kıyama-

Klaus: Fotoğrafınızı da çektik.

Güldüm. Five'in yanına gittim ve sabah nereye gittiğini sordum, o da geçiştirmekle yetindi. Bu işte bir terslik vardı. Çıkardı yakında kokusu.

Bütün kızlar aşağı saçları başları dağınık gelince gülmeden edemedim.

Allison: Babamız nerede ya? Şimdi geç kalkınca onu anımsadım.

Diego: En son dün görmüştüm onu. Sabah annemize işim var diyip çıkmış. Çıkış o çıkış.

Linda: Hiç gelmese de olur yani-

Linda, Luther'dan yediği azarla susmak zorunda kaldı.

Sizce eksik dediğim kişi kim?

Reginald'a ne oldu?

Five, kıyameti söylemeli mi diğerlerine?

Kıyameti diziden daha farklı bir şekilde yapmaya karar verdim. Mesela kıyameti kurtarmak için ölecek kişi veya kişiler.

Komisyon da diziden daha farklı bir şekilde olacak.

Online Muah ♥️

Kemanlardan Çıkan Gerçek | TUAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin