"Tak, teď je na řadě Kate."
"Co s ní uděláte?"
"Dostala se na políčko s číslem 30.Zbývaly jí 10 políček. Nečekal jsem, že se tak daleko někdo z vás dostane. Ale stejně umře."
"Ale ne. Přestňte."
"Nepřestanu."
"Proč tohle děláte?"
"Chci vás potrestat za vaše lži, hlavně tebe."
"Proč?"
"Musíte za to zaplatit. Lhát se nemá. A Kate ti lhala. Všem pěti. Víš, jak váš třídní zjistil to o drogách a alkoholu. To ona. Ona vás napráskala. Byla jeho špeh."
"To by neudělala."
"Ze začátku to nechtěla dělat. Nechtěla dělat špeha, ale zamiloval se do něj. A on toho využíval. Donutil jí, aby mu vše o vás řekla. A ona pod vlivem lásky vše řekla."
"To není pravda."
"Ale je. Vzpomeň si, jak se na něj dívala. Jak za ním pořád chodila."
"Řekla, že ho dokáže přemluvit, aby zmírnil tresty."
"Ne, to byla lež. Další lež ve vaší síti lží. Hnusné síti lží, která vznikla. Která zanikne s váší smrtí. A na světě bude o něco častěji. Všem se uleví, když umřete.
5 protivných spratků se opilo a sjelo. Svoji šílenou noc zakončili sebevraždou.
6. jen sledoval jejich sebevraždy. A jaksi z toho zešílel."
"Jaksi zešílel? Tohle je jen sen a chci z něho ven."
"Neboj se "sen" za chvíli skončí..."
"A čím?"
"No přece smrtí pitomé Kate."
"Heh..."
"Kate, vystup z té tmy a ukaž se nám..."
Ze tmy vyšla Kate a v jejím prázdném mrtvém výrazu se zrcadlil odraz měsíce.
Pomalu kráčela a v ruce něco svírala.
Potom to něco zvedla víš. A Steven zjistil, že je to pistole.
"Víš, co máš dělat Kate."
Přikývla a hlaveň pistole si namířila mezi oči, na kořen nosu.
Ještě než stiskla spoušť, dívala se z okna s tím prázdným výrazem do neznáma.
Potom stiskla spoušť, zvuk zbraně prořezával vzduch.
A ona bezvládně padala k zemi...
A Steven se pomalu probouzel...
ČTEŠ
6 variant smrti
Mystery / ThrillerVejít do tohoto domu není žádná sranda. Je to boj. Boj při kterém nesmíš lhát. Když budeš lhát, smrt tě dostane dřív než stačíš mrknout... 23.10. 2016- #16 Mystery/ Thriller 17.12. 2016- #3 Mystery/ Thriller odkaz na druhý díl: https://www.wattpad.c...