Když Finnovi zemřel 23. června bratr na sebevraždu. Rozhodl se, že musí hledat hlouběji.
Všechny své informace si od 8 let umisťoval na zdi v malé místnosti za svým pokojem, v které jeho rodiče neviděli.
Dal si tam obrázek domu. Obrázek obětí a zapsal shodná místa úmrtí.
Hledal v duchařských knihách, psychologických, matematických a zeměpisných.
Snažil se ty informace využít. A jednou hluboko v knihovně našel článek. Byl 30 let starý, psalo se v něm o tom, že parta dětí uspořádala párty v dědečkově bytu.
On to nevěděl, a když se vrátil, přišel na schody, kde je někdo opilý sjížděl na pneumatice.
Ten muž padal a zlomil si vaz.
Potom Finn viděl fotku muže. Říkal si, tenhle chlap níčil Stevna.
Potom mu to do sebe začalo vše skvěle zapadat.
6 dětí mu lhalo, že v klidu pohlídají dům. A že nebudou žádné párty.
Ale párty byla a toho zabilo.
Mučil ty lidi kteří lžou to sedělo. Mstil se na nich. Za ty lži, které ho zabili.
Vše dávalo smysl. Tedy dost divný smysl, no spíš to šlo podle řádu.
Jednou za 10 let výjde duch Jackoba Jacksona, který mučí šest obětí a testuje je.
5 z nich umírá na stejných místech, stejnou smrtí.
6. je dezorientovaný, nejí, nepije, má velký postraumatický šok. Jackob vnitřně mučí šestou oběť.
A ta oběť se po roce zabije...
Finn byl tajnůskářký samotář. Se školou problémy neměl. Byl o rok napřed.
Holkám se líbil. Hlavně když se v 8. třídě vytáhl. Pořád se s ním pokoušeli mluvit. Ale on je ignoroval, nevnímal je.
Kluci k němu měli respekt nejen proto, co se stalo v jeho rodině. Bylo to protože věděli, že je silnější a dospělejší, než jsou oni.
Měli z něj strach.
A takhle to bylo i na střední.
Blížil se ten rok, kdy se Jackob vrací. Finn odpočítával dny a chtěl zabránit tomu, aby tam někdo šel.
ČTEŠ
6 variant smrti
Mystery / ThrillerVejít do tohoto domu není žádná sranda. Je to boj. Boj při kterém nesmíš lhát. Když budeš lhát, smrt tě dostane dřív než stačíš mrknout... 23.10. 2016- #16 Mystery/ Thriller 17.12. 2016- #3 Mystery/ Thriller odkaz na druhý díl: https://www.wattpad.c...