Krušné hory

309 36 0
                                    

Nevěděl jsem, co dělat. Jediná možnost byla se připravit, proto jsem si pod svojí postel strčil pistoli, kterou jsem získal díky jednomu policistovi, který procházel dveřmi do říše mrtvých. Dal mi ji s ochotou. Tedy já jsem si ji vzal. Musel jsem kvůli ní jet 2 hodiny, ale vyplatilo se to, tedy doufám. Kromě pistole jsem si sehnal jiný arsenál a začal studovat okultismus. Věděl jsem, že to nestačí, potřeboval jsem pomoc, ale věděl jsem, že hlídku nenajdu a kdybych se jí snažil zkontaktovat, ikdyž nevím jak,ten Temný by to zjistil.

Počkal si až ho Raily povolá. Finn si myslel, že už s ním nikdy nebude mluvit, protože to nebude třeba, ale věděl, že teď je to nutné. Finn stál na bezpečné místě, aby ho nikdo nesledoval.

„Raily."Promluvil tiše.

On se na něj vyjeveně podíval.

„Potřebuju si s tebou promluvit. Sejdeme se v opuštěném skladišti v Blackstreet, Green hills. Přesně v 5:30 odpoledne."

„Co?"

Finn ještě dodal: „Nikomu o tomhle neříkej, ani Rachel."

Zmatený Raily zmizel v říši věčného vězení.

###

Finn nasedl do autobusu s asi pěti přestupy, existovala rychlejší cesta s méně přestupy, ale Finn věděl, že by ho mohl někdo sledovat, proto zvolil tuto cestu. Autobus zastavil deset kilometrů od místa, kam Finn potřeboval. Finn se začlenil do davů lidí na ulici. Šel stejným krokem jako ostatním, rychlým uspěchaným krokem.

Nějaká holka se na něj laškovně usmála, ignoroval ji, tohle by ještě potřeboval. Zaplul do jedné z temných ulic. Vyběhl přes temné ulice, zastavil až když se blížil k danému místu.

Pomocí dobrého sluchu, zaslechl Railyho nervózní přešlapování. Všiml si, že před skladištěm není žádné zaparkované žádné auto,takže Raily byl tak chytrý a zaparkoval někde jinde, aby to nebylo tak nápadné.

Raily zpozorněl, když ho uviděl.

„O co jde?" Zeptal se věcně.

„Už ti všechny informace o věčném vězení a tak sdělil tvůj otec."

„Jo?"

„I o Temném?"

„Temném?"

„No."

„Moc o něm táta neví. Řekl mi, že  má nesmrtelnost a měnění podoby. Nevěděl, jak k tomu Temný přišel."

„Řekl ti ještě něco."

„Něco o ženě jménem Nefriti."

„Nefriti?"

„Jeho láska."

„CO?"

„Ona ho, ale nemilovala, využila toho, že ji miluje, že ho na nějakou dobu zbavila moci a moc uvěznila někam do pohoří jménem Krušné hory."

„Pohoří Krušné hory?"

„Pohoří Krušné hory se nachází v České republice."

„Výhodné místo. Takový nápadný a zároveň nenápadný stát."

„Zesláblý a smutný Temný dlouho zjišťoval, kde je jeho moc. A když to zjistil, vydal se tam, ale Nefriti to očekávala. Jeho moc byla pod pojistkou, kterou on nedokázal otevřít, ale nemusel dlouho čekat na toho, kdo to otevře. Mladá dívka Silvia, nevěděla, co tím způsobí, vydala se na procházku do hor, vytrhla jednu z horských rostlin i z kořeny a tím osvobodila schovanou, uzavřenou magii."

„To jsem nevěděl."

„Proč potřebuješ moji pomoc a proč tohle?"

„Temný chce zničit hranici mezi světy, nastane tak chaos, který on chce.Víš, co to znamená?"

„Půjde po tobě."

„Proto potřebuju tvou pomoc. Potom je tu hlídka, ale nevím, jak bych ji hledal."

„Jak víš, že se Temný objevil?"

„Reina."

„Proto je pohřešovaná."

„Ona je pohřešovaná?"

„Jo."

„Tak to ji asi zabil za to, že mi to pověděla." Řekl jsem ztuhle.

„Ano a může zabít i vás." Tohle nebyl hlas ani jednoho. Oba se otočili a vytřeštili oči na osobu, která stála za nimi....


6 variant smrtiKde žijí příběhy. Začni objevovat