###
Ze samotáře skrývajícího se ve stínech se stal hrdina. Všichni o něm mluvili. A o tajemství krvavého domu.
Vyšetřovala to policie, ale vše veřejnosti zatajovala. Udělala výslechy těch 5 lidí, ale nevěřila jim. Začala jim trochu věřit až když jeho rodiče našli malou místnost, kde měl Finn vylepené fakty. Potom začala mít pochybnosti.
###
„Nechodíš jsem nějak často, Rachel?"
„Je to podruhé, co mám doopravdové výčitky."
„A kdy to bylo poprvé, co si měla výčitky?"
„Když jsem tě donutila, abys políbila slizáka Nathana, Claire."
„Jo, to bylo hrozný."
„Našla jsi nějaké info o tom domě?"
„Moc toho nemám. Policie vše zatajuje. Vím, že něco ví jeho rodiče, ale ty nám nic neřeknou. Jsou na nás naštvaný, že nás Finn varoval, my ho neposlechly, on nás zachránil a zaplatil za to hlubokým komatem."
„Asi jim rozumím. A co jsi zjistila."
„Dvakrát deset let po sobě se stalo to samé. 6 lidí přišlo. 5 jich zemřelo. 6. se zabil na stejném místě rok poté. Smrti se shodovali. Ale až teď to bylo jiné. Ten muž, který byl v našich snech se jmenoval Jackob, a tak mu Finn říkal i tu noc. Jackob těch 12 testoval a oni lhali takže nějak ovládl nebo co. A oni se zabili. U nás to mělo dopadnout stejně, tak proč ještě žijeme?"
„To Finn musel něco. Byl výjimkou."
„Ale jak by mohl být výjimkou...už vím!"
„Co víš?"
„On řekl pravdu, tak se dostal na konec, Jackob ho asi pustil a on nás zachránil. Je tak obětavej."
„Jsou v tom více než výčitky, že jo." A mrkla na ní vyzývavě jedním okem.
„Ne. Jsou to výčitky. Zachránil mi život. Kdyby nebylo jeho, tak bych teď byly v blázinci, jako byl jeho brácha a o rok později bych si podřízla hrdlo."
„Rachel, já tě znám. Sice né moc dlouho, ale velmi dobře. Takže vím, že se ti líbí. Viděla jsem vás tu noc, měla si jiskry v očích a alkoholem to nebylo."
„Ne, to bylo tou tequilou. Po tequile se ti svět rozzáří."
„Hele, neříkej takovýhle zasraný kecy. Líbí se ti a já to vím. Řekni mi o tvé náklonnosti k němu něco víc."
„Dobře, už s tím přestaň. On mi zachránil život. Teď bojuje z kómatem a ty tady mluvíš o takovýhle blbostech."
„To není blbost. City nejsou blbý."
„No dobrá už se s tebou nechci dohadovat. Nemám to sílu, vytrvalost ani náladu. Takže. Mám ho ráda už od osmé třídy na základce."
„Co?"
„Jo, v osmé třídě jsem se přestěhovala a začala jsem chodit do stejné třídy jako Finn. Líbil se mi už od prvního pohledu. Jak byl chytrý a hezký. Nejvíc se mi líbil ten je ho pohled. Ten pohled říkal, že zažil mnoho. Ale byl tu jeden problém. Nebyla jsem jediná, který se líbil."
„Ale vždyť jsi Rachel, dokážeš zníčit konkurenci."
„Ale to nebyl jediný problém. Hlavním problémem bylo to, že byl samotář, všechny ignoroval a uzavíral se do sebe."
„Aha."
„A jsem do něj zamilovaná ještě víc, když jsem zjistila, že dokázal zabránit tomu, aby Jake umřel na obvěšení. Vanesse zabránil, aby zemřela na vykrvácení. Raylimu zachránil život před zabitím jedovatým plynem a tobě zachránil život před utopením. Je tak silný a já tak slabá. Chtěla bych být s ním, abych se stala tou silnou."
„Možná, že se ti to povede, pokud se probudí."
„Možná..."
###
Co se děje? Proč jsem se ocitl v prázdnotě? Ptal se Finn sám sebe a divil se ještě víc, když se před ním objevilo Jackobových obětí a mezi nimi byl samozřejmě jeho bratr, který řekl: „Ahoj bratříčku. Potřebuju si s tebou promluvit."
ČTEŠ
6 variant smrti
Mystery / ThrillerVejít do tohoto domu není žádná sranda. Je to boj. Boj při kterém nesmíš lhát. Když budeš lhát, smrt tě dostane dřív než stačíš mrknout... 23.10. 2016- #16 Mystery/ Thriller 17.12. 2016- #3 Mystery/ Thriller odkaz na druhý díl: https://www.wattpad.c...