Když Steven uviděl ten strom, vyděsil se, protože se mu v hlavě ukázal obraz mrtvé Margaret.
Jak se jí vítr opíral do vlasů.
"Stevne, víš, kdo tu zemřel?"
"Proboha, co je to za otázku?"
"Taková sranda. Ještě prohlídka nezačala a ty už ses vydělal do kalhot? Tak, pokračujem.
Zde zemřela Margaret Adams, Liam Curtis a Madison River. A všichni za to, že lhali zaplatili provazem okolo krku na tomhle stromě. Bylo skvělé, sledovat je trpět. Za to žel lhali. Lži jsou špatné."
"Špatné je, že zabíjíte!"
"Já nezabíjím. Zabíjíte se sami. Zabili jste se tou velkou propletenou síti lží."
"To není pravda. Za všechno můžete vy. Vy jste je zabil. Kvůli vám nemůžou žít svoje životy. Vy jste zabiják!"
"Tyhle řeči si nech. Pokračujeme v prohlídce."
Steven už předem věděl, kam jdou.
Jídelna byla temná. Ozařovalo jí jen slabé světlo měsíce a hvězd.
Vzpomínal si, jak tahle místnost byla plná krve. Byla plná krve jeho kamaráda...
"Co si myslíš o tomhle místě, Stevne?"
"Luke..."
"Správně."
"Musím pryč!"
"Nikam nepůjdeš! Pokračujeme v prohlídce.
Zde zemřel Luke Cooper a Rebecka Dolton. Zaplatili za své lži, darováním své krve."
"Proč tuhle prohlídku děláte?"
"Abych tě potrápil. Abych tě trestal za tvé lži! Za tvé hnusné lži! Pokračujeme. Víš, kam půjdeme, že?"
"Do kuchyně."
"Ano Stevne, ano."
"April...April."
"Ano!
A vedl ho do kuchyně. Byla osvětlená měsícem, který vrhal odlesky na dřez z nerezu.
Steven vzpomíná na plyn, který zde proudil a zabil April.
On přišel pozdě...
"Zde zemřela April Fuller a Mark Sailor. Zaplatili darováním hlasu, kterým všem lhali."
"Proč, proč ty jména?"
"Proč jména? Abych ti ukázal, že lhářů je spousta. A že se mají trestat! Dále jdeme k bazénu."
"Ted."
"Ano. Jdeme."
Jdou k bazénu. Vypadá stejně jako před rokem.
Osvětlený bodovými světly, působí normálním dojmem.
Ale ten, který viděl tam někoho umírat. Tomu normální nepřipadal.
Pro něho to bylo místo smrti. Místo utrpení...
"Zde zemřel Ted Meyers a Adriana Grey. Zemřeli za lži, které jim plynuly z úst. Zemřeli udušením...
Jdeme dál Stevne."
Bylo to místo, kde se Kate trefila kulkou. A padala mrtvá k zemi...
"Zde umřela Kate Clark a Jaiden Hopkins. Zemřeli. Zabili se kulkou lží."
"Co se mnou chcete udělat???"
"Prohlídka ještě neskončila, Stevne. Jdeme pře dům."
"Ne."
"Ano!"
"Zde zemřela Sue Bridges. A teď zemře Stven Brooks...
Stevne, je čas zaplatit za své lži."
Steven si přiložil k hrdlu ostrý stříbrný nůž, který mu podal ten muž.
Zadíval se na měsíc, který mlčky přihlížel.
Vítr začal foukat. Listí šumělo a vznášelo se kolem něho. Ale on si toho nevšímal.
"Když tohle uděláš. Splníš svůj trest. Svůj trest za lži. Za propletenou síť nesčetných lží."
Steve si přiložil nůž k hrdlu...
Nocí vyli psi.
A déšť smíval krev z mrtvého zažloutlého trávníku.
Měsíc svítil, vítr foukal a listí šumělo...
ČTEŠ
6 variant smrti
Mystery / ThrillerVejít do tohoto domu není žádná sranda. Je to boj. Boj při kterém nesmíš lhát. Když budeš lhát, smrt tě dostane dřív než stačíš mrknout... 23.10. 2016- #16 Mystery/ Thriller 17.12. 2016- #3 Mystery/ Thriller odkaz na druhý díl: https://www.wattpad.c...