Finn šel s Claire do nemocnice. Sedli si k Rachelině posteli.
"Rachel, co je s tebou? Máš někoho v myšlenkách? Mučí tě někdo?" Zeptal se Finn.
"Nech mě jim to říct, Rose, prosím." Řekla sípavým vyděšeným hlasem.
"Klidně." Řekla Rose v její mysli. "Ale nejdřív...."
"Ne, znovu už ne!!!" Křičela vyděšeně Rachel a škubla sebou.
"Ale ano. Baví mě to."
"Ne!!!" Vykřikla prudce.
"Tak......." Temně jí blýskla oči a Rachel se v mysli začala dusit. Byl to odporný pocit.
Když to skončilo, Rachel potichu začla mluvit: "Ta která je v mé mysli, chce pomstu. Je to Jackobova manželka, Rose."
"Jak se....."
"Obětovala život svého živého praprapra.......vnuka, aby se mi dostala do hlavy. Mám totiž nejslabší mysl, takže říká, že mě snadno ovládne a bude mě do smrti mučit."
"Musíš ji nějak zničit." Řekla Claire.
"To nedokážu."
"Ale ano." Řekl Finn.
"Ne, nedokážu. Asi by jste měli jít."
Oni se na ní vyjeveně dívali.
"Jděte!"
Pomalými kroky odešli. Když vyšli ze dveřích pokoje, Rachel začala křičet, chtěli k ní běžet, ale doktorka je zastavila a řekla, ať zůstanou venku.
"Škoda, že ji nedokážeme pomoct." Řekl Finn.
"Škoda."
Potom, co jí zase Rose mučila, na pár dní přestala, bylo to divný.
Rachel pustili domů, kde ještě v klidu bez Rose strávila týden, ale pak, když udělala první krok přes školní práh, bolest hlavy ji začala stravovat, nešlo o normální bolest hlavy, byla to Rose.
"Hrozně zábavná činnost." Řekla Rose Rachel.
"Co je to Rachel, jsi v pořádku." Řekl Jake až moc ochranitelsky na něj. Finn s Claire to ostatním řekli.
"Jsem v pohodě." Řekla Rachel a při tom si mnula spánky.
Pomalým krokem přišla do algebry a sedla si do lavice. Svět kolem ní se točil, ale ona se snažila vnímat příklady na tabuli. Dokonce párkrát správně odpověděla.
Ale Rose řekla: "Takhle to nepůjde. Spustím větší kalibr, který tě dostane do psychiatrické léčebny."
"Ne, to neuděláš." Zašeptala.
"Ale ano udělám. Bude to horší než to dušení." Mučila jí, cítila se, jako by jí někdo probodával nožem. Začala křičet a kácela se. Všichni k ní přiběhly. Ona ležela na zemi, škubala sebou a křičela. A nakonec z hrdla začala zvracet krev.
Dveře psychiatrické léčebny se za ní zavřely. A ona zůstala v jedné z těch bílých místností osamocena jen s Rose, která jí mučila a mučila......
ČTEŠ
6 variant smrti
Mystery / ThrillerVejít do tohoto domu není žádná sranda. Je to boj. Boj při kterém nesmíš lhát. Když budeš lhát, smrt tě dostane dřív než stačíš mrknout... 23.10. 2016- #16 Mystery/ Thriller 17.12. 2016- #3 Mystery/ Thriller odkaz na druhý díl: https://www.wattpad.c...