Claire šla s Finnem do té budovy.
Když se zeptali na recepci, v jaké místnosti je Rachel.
Dáma na recepci jim řekla: "Je na samotce."
"Samotka? Co se stalo? Křičela nebo se vzpouzela nebo...."
"Ani na chvíli nepřestala zpívat."
"To je špatné?" Oba byli udivení.
"Možná ano. Rachel jsem nikdy neslyšela zpívat." Řekla Claire, když se probrala.
"Ne, o tohle nejde. Zpívá písničky plné smutku nebo vzteku. Zastavuje se jen tehdy, když pije vodu. Moc nejí. Nevíme, co dělat. Žádné praktiky nefungují. Je v místnosti 63AB. Paní Blacková vás tam zavede."
Přišla k nim vysoká paní. Finn zpozorněl.
"Ty jí znáš?" Zeptala se Claire.
"Snažila se pomoct Stevnovi."
"Ahoj Finne. Znovu se setkáváme."
"Ahoj Miriam."
"Pojďte se mnou." Kývla na ně a vedla je chodbou.
Šli chodbou k pokoji 63AB. Zpívala tu smutnou písničku, kterou zpívala Katniss v síle vzdoru. Bylo to tak srdcervoucí.
Finn s Claire si sedli na židle před její postelí.
Rachel byla bledá, vyhublá, oči rozšířené, pod nimi modrofialové kruhy. A z úst jí vycházely tóny písničky.
"Ahoj Rachel." Řekla Claire.
Nedočkala se odezvy. Oba tam mlčky seděli a dívali se na ní ještě hodinu, ale ona nic neřekla.
Pomalu kráčeli z místnosti. Claire zahla doleva, myslela si, že odejdou, ale když si všimla, že jde Finn na opačnou stranu, zastavila se a zeptala se ho: "Proč jdeš dál tou chodbou?"
"Chci vidět pokoj, kde strávil Steven rok."
Pokoj byl prázdný, takže si Finn v klidu sedla na postel a Claire vedle ní.
"Chybí ti? Proč se vlastně ptám."
"Teď, ano, ale předtím když se to stalo, nevím, byl jsem takový, jak to říct, neutrální. Potom, co umřel, jsem se o sebe musel starat sám. Vlastně jsem se staral o sebe staral sám i předtím."
"Já jsem na tom byla stejně." Finn se na ní vyjeveně podíval.
"Ne úplně. Moje sestra, Freya, byla problémová. Pořád řešili problémy, které způsobovala. Takže zapomínali na mě. Naučila jsem se starat se o sebe. Freya se později poučila. Svoji snahu dala do studia. Před rokem odešla na vejšku a přestěhovala se na kolej."
Potom mlčeli a dlouho seděli na posteli. Dívali se na bílé zdi a z dálky slyšeli Rachelin zpěv.
Nikdo kromě Rachel a Rose nevěděl, proč Rachel zpívá.
Rachel zpívá, aby neslyšela Rosiin protivný hlas, aby tím zmírňovala svoji bolest. Normálně nikdy nezpívala, ale teď nejsou normální časy.
Ale jednou přestala, ale né kvůli přestávce na pití. Prostě najednou zmlkla.
Rose to udivilo: "Proč náš zpěváček přestal zpívat?" Řekla se škodolibým údivem.
"Přemýšlela jsem...."
"Ona přemýšlela?"
"Ano, přemýšlela. Proč tu jsi?"
"Ty jseš vážně blbá! Je to pomsta."
"Ne, je v tom něco víc. Chceš si na někom vybít vztek. Je to kvůli dětství. Malé dívce umřela máma, když se předávkovala. Táta ji jejího bratra mlátil a křičel na ně." Ona se na Rachel vyjeveně dívala.
"Jak......?"
Rachel skoro nepřemohla svůj úsměv. Uhodla to.
ČTEŠ
6 variant smrti
Mystery / ThrillerVejít do tohoto domu není žádná sranda. Je to boj. Boj při kterém nesmíš lhát. Když budeš lhát, smrt tě dostane dřív než stačíš mrknout... 23.10. 2016- #16 Mystery/ Thriller 17.12. 2016- #3 Mystery/ Thriller odkaz na druhý díl: https://www.wattpad.c...