Mučení

792 79 0
                                    

"Ahoj." Pravil ten záhadný muž všem šesti ve snu.

"Začíná vaše hra, na život a na smrt. Je to hra lži a pravdy. Ten, kdo třikrát řekne lež, toho dostihne smrt. A teď vám ukážu vaši herní desku."

Děsivé temné herní pole s blesky, s deštěm a větrem, je nepřesvědčilo, jak tento sen může být reálný, jen Finna ano. Ten už teď měl sestavený přesný scénář obětí.

Muž se ho zeptal: "Jak se ti žije bez bratra, Finne"

"Fajn. Díky za optání."

"Mě by se také bez něj žilo lépe. Byl to prolhanej parchant. Ale pro tuhle rozmluvu tu nejsem. Půjdeme k věci..."

Začala hra. Zesílení blesků, deště a šeptání stromů latinských slov to potvrzovalo.

Finn se snažil postupovat rychle. Sice ty otázky, které dostával, byli takové, že by na ně nikdy neodpovídal, ale věděl, že to musí udělat rychle. Rychle odpovídal a na konci herního pole, když byl v cíli.

Muž řekl: "Jako jediný si se dostal do cíle. Za tvou pravdu tě odměním a ponechám ti tvůj život. Ale chvíli si ještě pospíš."

"Ne, nepospím."

"Ale ano z tohohle snu tě dokážu probudit jen já."

"Ne, já to zvládnu sám. Vím to. Kdyby si ovládal jen mě tak byse vážně probudil jen, kdybys to povolil. Ale ovládat 6 lidí ve snech je dost na velké úsílí."

Začal se soustředit. Myslel na to, že chce pryč z této bublinu, že chce pryč z tohohle prapodivného snu. Soustředil se usilovně. A cítil, jak se z něj dostává.

Probudil se pod schody, cítil se malátný, ale rychle zvednul, protože věděl, že musí jednat rychle. Dokud je narušena rovnováha.

Běžel k zadním dveřím. Venku právě, v jednu vteřinu, v jeden moment Jake kopl do bedny, která se odkutálela. Finn běžel k provazu a přeřezal ho svým nožem. Zmatený Jake se pomalu probíral a už neměl ten děsivý prázdný výraz. Finn běžel dál.

Běžel do kuchyně, kde Vanessa už držela nůž u svého těla a chtěla bodat. Finn její ruku silně zmáčkl tak, aby jí pustila. Vzal ten nůž a vyhodil ho někam pryč do noci. Vanessa na něj zmateně hleděla.

"Co se stalo?"

"Za chvíli se to dovíš. Musím běžet."

###

„Tohle stát nemělo. Nechápu, jak se odsud dostal."

„Měla jsem mu věřit." Řekla Rachel. „Jsem tak blbá."

„Ano jsi."

###

Finn dostal zmateného přidušeného Raily k oknu. Plyn uzavřel, takže běžel dál a Raily nechal u okna.

Claire byla v bazénu a od úst jí sršely bublinky. Finn rychle skočil do bazénu a šel k ní zezadu. Chytil jí opatrně kolem pasu a táhl jí ke kraji bazénu. A opřel jí opatrně o zeď

Vzalo mu to hodně sil.

###

„Pustím tě. On bude pykat za to, že vás zachránil. To že říkal pravdu a nelhal, mu teď nepomůže..."

###

Finnovi se hlavou linul hlas: „Tohle si neměl dělat. Teď zaplatíš."

„Proč tohle děláš, Jackobe. Byla to nehoda. Jen nehoda. A ty jsi mnohem větší stvůra než oni. Ty tu ubližuješ Jackobe mnohem víc než oni."

„Ne, oni ubližují, když lhali. Tak jsem ublížil jim. Teď jejich bolest, kterou měli, když jsem jim ublížil. A odčinili tak svoje lži, budeš cítit ty."

V jednu vteřinu Finn cítil nepřekonatelnou bolest a beznaděj, která začala v jeho hlavě a šířila se k nohám.

Cítil bolest, jak ztahuje. Lano, které obepínalo krk a škrtilo. Bolest jako by ho někdo bodal nožem. Potom dušení, výstřel, který prořízl hlavu a nůž, který řezal krk.

Finn měl černé mžitky před očima a bolest pokračovala...


6 variant smrtiKde žijí příběhy. Začni objevovat