Todoroki a kisboltban

530 28 4
                                    

Nem mehettem hősnek. Nem kockáztathattam, hogy a családomat veszélynek tegyem ki. Megelégedtem egy kisebb kockázatot jelentő céllal.

Kistesóm idén kezdte a iskolát, mivel a szüleink dolgoznak, az én feladatom hazavinni őt délutánonként. Azonban ma bent tarottak az iskolában, így kicsit késve érkeztem a tesóméhoz, ahol ő egyből a nyakamba is ugrott. Igazi éhenkórász a kiscsaj, ezért minden nap hozok neki valami uzsonnát, azonban ez a mai időhiány miatt elmaradt. Így kötöttünk ki a hazafelé vezető úton található kisboltban. Csak sajnos a kisleányzónak semmi sem akart megfelelni, ami nem nyalóka, nem gumicukor, nem fagyi.

-Picúr, rendes ételt kell enned, nem mindig édességet. Mit szólnál egy perchez?-erre csak hevesen rázta a fejét, és tovább válogatott a cukorkák között.
Egy felemás hajú srác sétált el mellettünk, ami felkeltette kistesóm figyelmét. Csak egy pillantra néztem arrébb, de ő máris a fiúval elegyedett szóba.

-Bácsi! Miért ilyen a hajad?-éreztem, ahogy a pirosság egyre fejebb kúszik az arcomon. Gyorsan odamentem én is, menteni a dolgokat.

-Ohh.. Bocsánat. Pöttöm ilyet nem szabad kérdezni!-finoman leszidtam a húgomat, miközben a zavaromat próbáltam leplezni.

-Semmi baj.-ránk mosolygott a srác, majd leguggolt a kicsihez.-Én Todoroki vagyok, téged, hogy hívnak?

-Risa!-lelkesedett a picúr.

-Nos Risa, anyukámnak van fehér haja, apukámnak pedig vörös. Nekem így alakult ki a fele-fele, a tesóimnak pedig fehér vörös tincsekkel.-Risa szeme nagyra kerekedett, de hamar talált más érdekeset magának.

-Mit eszel?-tüzetes szemmel a fiú kosarát kezdte vizsgálni, aminek következtében még jobban elvörösödtem, ezúttal már szégyenkeztem, amiért mindezt hagyom a kicsinek.

-Risa! Ezt már tényleg nem szabad. Hagyjuk Todorokit vásárolni!-de a pöttöm ebből semmit se felfogva tovább vizslatta a fiú kosarának tartalmát.-Elnézést kérek tényleg.

-Semmi baj, nagyon aranyos.-mosolygott rám a fiú. De kire értette, azt hogy aranyos?

-Todoroki bácsi! Ebben mi van?-Risa kivett egy zacskót a kosárból, amelyben egyértelműen péksüti foglalt helyet.

-Perec.

-Én is kérek perecet!-fordult hozzám nagy csillogó szemekkel. Nem mintha tíz perccel ezelőtt nem ez kínáltam volna neki. Nagyot sóhajtva vettem két perecet. Fárasztó egy kisgyerek.

Ekkor a kicsi észrevett egy akváriumot a következő soron, és ahhoz rohant. Amíg ő a halakat csodálta, szóba elegyedtem a fiúval.

-Annyira sajnálom, hogy feltartottunk. Úgy pörög, mint egy búgóscsiga. Bár nekem lenne fele ennyi energiám.

-Nem tartotok fel, igazából minél később megyek haza, annál jobb.

-Olyan ismerős számomra a Todoroki név.

-Valószínűleg az apám által.-keserűen ejtette ki a szavakat, bennem meg feltört a felismerés. Törekvő igaz neve Todoroki Enji.

-Ne vedd sértésnek, de nem igazán bírom apádat.

-Én sem.

-Akkor te most hősnek készülsz, úgy mint ő?

-Hősnek készülök, hogy jobb legyek mint ő.

-Én is szerettem volna hős lenni, de a családom miatt nem lehet. A szüleink sokáig dolgoznak, én vagyok a kicsiért a felelős.-sóhajtottam egy nagyot. Láttam a fiún, hogy mondani akar valamit, de mégsem tette.-Szeritem most sunnyogj el, mert a végén Risa téged is haza akar vinni.-kuncogtam fel, hogy oldjam egy kicsit a hangulatot, amely hatásosnak bizonyult.

-Csábító ajánlat. De majd máskor élnék vele.-ezután a fiúval elérhetőséget cseréltünk, és ő távozott a boltból.

-Risa, Todoroki elment, ideje lenne nekünk is indulni.-kicsit elkeseredett a kislány, de szót fogadott.

Todorokival még aznap este elkezdtünk üzenetek formájában beszélni, majd másnaptól kezdve minden délután "véletlenül" összefutottunk vele a kisboltban.
Így indult ki a kapcsolatom a felemás fiúval.

--------------------------------------------------------------
Sziasztok,
mégegyszer jelezném, hogy akár ennek is, akár a korábbi történeteknek is lehet folytatása, amennyiben igény van rá.

Illetve lehet kérni történetet, csak azt valamilyen formában jelezzétek felém.

Köszönöm, ha olvassátok.☕💜

Még egy olyan kérdésem akadna:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még egy olyan kérdésem akadna:

1.Kinek kik a kedvenc szereplői?
2.Illetve melyek a kedvenc shippek?

Oneshots // MHA//BnHAWhere stories live. Discover now